Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów jednorazowych i wielorazowych z podziałem na 20 zadań dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 29/2017)Zadanie nr 1 Tracheostomia,Zadanie nr 2 Zestaw do nadłonowego drenażu pęcherza moczowego,Zadanie nr 3 Elektrody Body Clock,Zadanie nr 4 Filtr,Zadanie nr 5 Termometr bezdotykowy,Zadanie nr 6 Dren Khera i Pezzer,Zadanie nr 7 Jednorazowe pasy do KTG,Zadanie nr 8 Akcesoria do rzutu serca,Zadanie nr 9 Końcówka do odsysania pola operacyjnego Zadanie nr 10 Urządzenie wielorazowego użytku do usuwania zszywek skórnych,Zadanie nr 11 Kleszcze biopsyjne wielorazowe i pułapka na polipy ,Zadanie nr 12 Pościel jednorazowa,Zadanie nr 13 Mankiet do szybkich przetoczeń,Zadanie nr 14 Chirurgiczne szczotki do mycia rąk,Zadanie nr 15 Szczotki do czyszczenia narzędzi chirurgicznych,Zadanie nr 16 Środki do maszynowego mycia,Zadanie nr 17 Nożyczki do przecinania zaciskacza do pępowiny,Zadanie nr 18 Elektrody do stymulacji przez skórnej do defibrylatora Life Pack,Zadanie nr 19 Obłożenie do porodu,Zadanie nr 20 Punkty poboru |
GuidZP400 |
9e3c0c67-7f92-4086-9b74-7436804bc2cb
|
Biuletyn |
595650-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie
|
Regon |
51087919600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gen. Wł. Andersa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Iława
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
14200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
896 449 601
|
Zamawiajacy fax |
896 492 425
|
Zamawiajacy email |
dzp@szpital.ilawa.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.ilawa.pl
|
Adres strony internetowej |
www.szpital.ilawa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.ilawa.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.ilawa.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów jednorazowych i wielorazowych z podziałem na 20 zadań dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
|
Numer referencyjny |
29/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów jednorazowych i wielorazowych z podziałem na 20 zadań dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 29/2017)Zadanie nr 1 Tracheostomia,Zadanie nr 2 Zestaw do nadłonowego drenażu pęcherza moczowego,Zadanie nr 3 Elektrody Body Clock,Zadanie nr 4 Filtr,Zadanie nr 5 Termometr bezdotykowy,Zadanie nr 6 Dren Khera i Pezzer,Zadanie nr 7 Jednorazowe pasy do KTG,Zadanie nr 8 Akcesoria do rzutu serca,Zadanie nr 9 Końcówka do odsysania pola operacyjnego Zadanie nr 10 Urządzenie wielorazowego użytku do usuwania zszywek skórnych,Zadanie nr 11 Kleszcze biopsyjne wielorazowe i pułapka na polipy ,Zadanie nr 12 Pościel jednorazowa,Zadanie nr 13 Mankiet do szybkich przetoczeń,Zadanie nr 14 Chirurgiczne szczotki do mycia rąk,Zadanie nr 15 Szczotki do czyszczenia narzędzi chirurgicznych,Zadanie nr 16 Środki do maszynowego mycia,Zadanie nr 17 Nożyczki do przecinania zaciskacza do pępowiny,Zadanie nr 18 Elektrody do stymulacji przez skórnej do defibrylatora Life Pack,Zadanie nr 19 Obłożenie do porodu,Zadanie nr 20 Punkty poboru
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
A. Dokumenty wymagane
1. Dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia:
1.1. Oświadczenie Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia, które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
1.2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, które Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego, informacji o których mowa w art. 86 ust. 3. składa powyższe oświadczenie, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
B. Na etapie składania ofert , oferta powinna zawierać:
1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy,
2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, Formularz cenowy,
3. Oświadczenie o którym mowa w rozdziale VII A pkt. 1.1. SIWZ. , które stanowi załącznik nr 4
do SIWZ
4. Dokument KRS lub CEiDG w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli. (z zastrzeżeniem art. 26 ust 6.)
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe lub trwałe w trakcie jej obowiązywania,
w przypadku gdy:
a. zmiana dotyczy nieistotnych postanowień zawartej umowy;
b. podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, jak w szczególności klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie;
c. w wyniku istotnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron znaczną stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy – w przypadku istotnej zmiany stosunków takiej jak znaczny wzrost cen surowców, nośników energii itp.;
d. zmiana dotyczy obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia - w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp.;
e. zmiana dotyczy zmian koniecznych ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności stawek podatku VAT, stawek celnych - w przypadku zaistnienia takich zmian. Zamawiający dopuszcza zmianę cen brutto (zarówno podwyższenie jak i obniżenie cen brutto w zależności od zmiany) przy niezmienionych cenach netto
2. Wprowadzenie zmian określonych w ust. 1 wymaga uzasadnienia konieczności zmiany
i porozumienia stron oraz sporządzenia aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-10-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|