GuidZP400 |
496cd76b-994a-45c2-958d-0a70ba57356c
|
Biuletyn |
596602-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Transportowy Dozór Techniczny
|
Regon |
017231686
|
Zamawiajacy adres ulica |
Chałubińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-613
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48224902902
|
Zamawiajacy fax |
+48228300062
|
Zamawiajacy email |
przetargi@tdt.gov.pl
|
Adres strony url |
http://www.tdt.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa osoba prawna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.tdt.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
kurier, poczta, osobiście - forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, pok. 62, 44 piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługi dostępu do Internetu stacjonarnego dla Transportowego Dozoru Technicznego
|
Numer referencyjny |
ZP 17/2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług nieograniczonego dostępu do Internetu stacjonarnego. Zamawiający wymaga zapewnienia czternastu symetrycznych łącz kablowych/światłowodowych o przepustowościach i w lokalizacjach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
72400000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonym przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, uprawniający do prowadzenia działalności gospodarczej, o którym mowa w art. 10 ust 1 ustawy Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. t.j. 2014 poz. 243 ze zm.).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie realizuje/zrealizował co najmniej trzy usługi z których każda polega (ła) na świadczeniu usług dostępu do Internetu stacjonarnego przez okres co najmniej 24 miesięcy o wartości brutto nie mniejszej niż 80 000,00 PLN każda
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości ¬- dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Termin określony w lit a) stosuje się odpowiednio
|
Zakresie warunkow udzialu |
- wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca składa wraz z ofertą: pełnomocnictwo – o ile dotyczy. Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.tdt.gov.pl wraz z informacjami, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie:
1) zmiany miejsca świadczenia usługi w przypadku zmiany lokalizacji Zamawiającego.
2) w przypadku zmiany lokalizacji Zamawiającego (dotyczy lokalizacji Zespołów Inspektorów) gdy Wykonawca nie będzie mógł świadczyć usługi w zmienionej lokalizacji dopuszcza się zmianę w zakresie zmniejszenia ilości lokalizacji w danym zakresie bez skutków prawnych i finansowych dla Zamawiającego.
3) w przypadku zmiany lokalizacji Zamawiającego gdy Wykonawca będzie mógł świadczyć usługi w zmienionej lokalizacji na warunkach niniejszej umowy a nie będzie mógł świadczyć minimalnej zakładanej prędkości łącza symetrycznego dopuszcza się zmianę prędkości łącza na inną (min. 5 Mbit/s) z odpowiednim obniżeniem opłaty abonamentowej ;
4) zmiany: nazwy, adresu, statusu, zmian organizacyjnych Zamawiającego i Wykonawcy;
5) zmiana numeru rachunku bankowego jednej ze stron;
6) zmiana adresów nr telefonu wskazanych w § 4 ust.6 oraz ust. 7 Umowy.
7) zmiana adresów e-mail wskazanych w § 4 ust. 8 Umowy.
8) w przypadku zmiany przepisów prawa, w oparciu o które będzie realizowana Umowa
w zakresie mającym wpływ na realizacje Umowy – dopuszczalna jest zmiana dostosowująca Umowę do zmienionych przepisów;
9) w przypadku wystąpienia Siły Wyższej - jeżeli wskutek okoliczności Siły Wyższej Strona nie będzie mogła wykonywać swoich obowiązków umownych w całości lub w części, niezwłocznie powiadomi o tym drugą Stronę. W takim przypadku Strony uzgodnią sposób i zasady dalszego wykonywania Umowy lub Umowa zostanie rozwiązana.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia w niżej określonych przypadkach:
1) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
4. W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do przedmiotu Umowy, zmiana stawki VAT, mająca wpływ na cenę brutto, następuje z dniem urzędowej zmiany stawki, przy czym cena netto pozostanie niezmienna.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany, na swoją korzyść, treści Umowy w zakresie wartości całkowitej brutto należnej Wykonawcy, w sytuacji gdyby nastąpiła urzędowa obniżka stawki podatku VAT na przedmiot Umowy, a Wykonawca wyraża na to zgodę
|
IV 4 4 data |
2017-10-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|