DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK DLA SP ZZOZ W KOZIENICACH

Publication date 2017-10-03
End date 2017-10-11 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Kozienicach
Miejscowość Kozienice
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 596564-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla SP ZZOZ w Kozienicach zgodnie z załączonym przedmiotem zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ.
3.3. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
30.23.43.00-1 płyty kompaktowe (CD)
30.12.51.00-2 wkłady barwiące
30.12.51.10-5 toner do drukarek laserowych/faksów

4. Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
4.1. Przedmiot zamówienia zawiera jedno niepodzielne zadania.
4.2. Zamawiający nie dopuszcza dzielenia zadania.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 17e353e7-877a-4c41-80ca-eb6498bea9fd
Biuletyn 596564-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Kozienicach
Regon 67014645000000
Zamawiajacy adres ulica al. gen. Wł. Sikorskiego
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Kozienice
Zamawiajacy kod pocztowy 26900
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 48 382 87 73
Zamawiajacy fax 48 614 81 39
Zamawiajacy email p.wegrzycki@szpitalkozienice.pl
Adres strony url www.szpitalkozienice.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalkozienice.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalkozienice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Kozienicach ul. Al. Wł. Sikorskiego 10, 26-900 Kozienice
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK DLA SP ZZOZ W KOZIENICACH
Numer referencyjny 16/PN/ND.ZP/2017
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 1
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla SP ZZOZ w Kozienicach zgodnie z załączonym przedmiotem zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. 3.3. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): 30.23.43.00-1 płyty kompaktowe (CD) 30.12.51.00-2 wkłady barwiące 30.12.51.10-5 toner do drukarek laserowych/faksów 4. Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 4.1. Przedmiot zamówienia zawiera jedno niepodzielne zadania. 4.2. Zamawiający nie dopuszcza dzielenia zadania.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow PATRZ SIWZ
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow PATRZ SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow PATRZ SIWZ
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe PATRZ SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow PATRZ SIWZ
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3) Ustawy, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne ( t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 570 ).
Zakresie warunkow udzialu PATRZ SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci PATRZ SIWZ
Inne dokumenty niewymienione PATRZ SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 23.1. Wzór umowy zawiera Załącznik Nr 6 do SIWZ. 23.2. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany w umowie: 23.2.1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilościowej asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia pod warunkiem, że nie powoduje to zwiększenia ceny zamówienia brutto. 23.2.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia. 23.2.3.Zamawiający dopuszcza zmniejszenie ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia w przypadku obniżenia cen przez producenta. 23.3. Zmiany w treści umowy mogą być dokonane tylko w formie aneksu. 23.4. Z wnioskiem o sporządzenie aneksu może wystąpić Zamawiający lub Wykonawca. 23.5. Wprowadzenie zmian do treści umowy wymaga zgody Zamawiającego i Wykonawcy. 23.6. Aneks do umowy sporządza się w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron. Aneks wchodzi w życie z chwilą jego podpisania.
IV 4 4 data 2017-10-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)