Modernizacja i rozbudowa sieci teletechnicznej wraz z dostawą urządzeń aktywnych sieci bezprzewodowej wifi i DECT z ich montażem

Publication date 2017-10-03
End date 2017-10-11 00:00:00
Instytucja Zakład Narodowy im. Ossolińskich
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Modernizacja sieci

Szczegóły

Numer ogłoszenia 596166-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 324280009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi pn.: Modernizacja i rozbudowa sieci teletechnicznej wraz z dostawą urządzeń aktywnych sieci bezprzewodowej wifi i DECT z ich montażem
Skrócony opis:
Modernizacja i rozbudowa sieci teletechnicznej ma za zadanie umożliwienie korzystania większej ilości osób w sposób bezpieczny dla przechowywanych i udostępnianych zbiorów i obiektów poprzez ich zabezpieczenie fizyczne.
Zadania planowane do realizacji w ramach postępowania:
- Modernizacja okablowania sieci IT (wymiana światłowodu i instalacja punktów sieci)
- Modernizacja instalacji elektrycznej (2 nowe przyłącza z UPS w serwerowni)
- Montaż systemu DECT i systemu WiFi i kamer IP CCTV
- Dostawa 20 urządzeń dostępowych sieci bezprzewodowej (Access Pointów)
- Dostawa Universal Service Gateway – routera dla Access Pointów
- Dostawa 9 stacji bazowych DECT
- Dostawa kontrolera stacji bazowych DECT
- Dostawa 10 słuchawek DECT

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

Jednocześnie Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie dostawy i montażu punktów sieci bezprzewodowej oraz dostawy i montażu elementów telefonii DECT następujące kwoty:


Nazwa zadania Składowe zadania Cena netto
1.2 Dostawa i montaż punktów sieci bezprzewodowej
1.2a-1.2c przewidziana kwota 26 400

1.3 dostawa i montaż elementów telefonii DECT
1.3a,1.3b przewidziana kwota 22 900

Warunki serwisu i gwarancji
- Okablowanie strukturalne - gwarancja na min. 5 lat od daty wykonania prac. Usuwanie usterek - do 7 dni roboczych w przypadku awarii pojedynczego punktu. i 4 dni w przypadku awarii masowej tj. uszkodzenia więcej niż 2 włókien w światłowodzie, lub jednoczesnej awarii 3 lub więcej punktów sieci kablowej miedzianej (ethernet)
- Urządzenia aktywne - wymiana uszkodzonych komponentów w trybie do 4 dni roboczych od daty przyjęcia zgłoszenia
Wykonawca przedstawi zamawiającemu nr telefonu, oraz adres e-mail do kontaktów w sprawie zgłoszeń serwisowych.
Za skuteczne zgłoszenie przyjmuje się potwierdzenie wysłania maila ze skrzynki dti@ossolineum.pl, lub potwierdzone przez obie strony zgłoszenie telefoniczne.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1059220e-126c-4f1f-8db8-5b15e869174c
Biuletyn 596166-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zakład Narodowy im. Ossolińskich
Regon 930691990
Zamawiajacy adres ulica ul. Szewska
Zamawiajacy adres numer domu 37
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-139
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon +48713444471
Zamawiajacy fax +48713448561
Zamawiajacy email zamowienia@znio.pl
Adres strony url www.ossolineum.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Fundacja
Dostep dokumentow zamowienia www.ossolineum.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ossolineum.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zakład Narodowy im. Ossolińskich
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Szewska 37 , 50-139 Wroclaw
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja i rozbudowa sieci teletechnicznej wraz z dostawą urządzeń aktywnych sieci bezprzewodowej wifi i DECT z ich montażem
Numer referencyjny OZP-2621-18/2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są usługi pn.: Modernizacja i rozbudowa sieci teletechnicznej wraz z dostawą urządzeń aktywnych sieci bezprzewodowej wifi i DECT z ich montażem Skrócony opis: Modernizacja i rozbudowa sieci teletechnicznej ma za zadanie umożliwienie korzystania większej ilości osób w sposób bezpieczny dla przechowywanych i udostępnianych zbiorów i obiektów poprzez ich zabezpieczenie fizyczne. Zadania planowane do realizacji w ramach postępowania: - Modernizacja okablowania sieci IT (wymiana światłowodu i instalacja punktów sieci) - Modernizacja instalacji elektrycznej (2 nowe przyłącza z UPS w serwerowni) - Montaż systemu DECT i systemu WiFi i kamer IP CCTV - Dostawa 20 urządzeń dostępowych sieci bezprzewodowej (Access Pointów) - Dostawa Universal Service Gateway – routera dla Access Pointów - Dostawa 9 stacji bazowych DECT - Dostawa kontrolera stacji bazowych DECT - Dostawa 10 słuchawek DECT Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Jednocześnie Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie dostawy i montażu punktów sieci bezprzewodowej oraz dostawy i montażu elementów telefonii DECT następujące kwoty: Nazwa zadania Składowe zadania Cena netto 1.2 Dostawa i montaż punktów sieci bezprzewodowej 1.2a-1.2c przewidziana kwota 26 400 1.3 dostawa i montaż elementów telefonii DECT 1.3a,1.3b przewidziana kwota 22 900 Warunki serwisu i gwarancji - Okablowanie strukturalne - gwarancja na min. 5 lat od daty wykonania prac. Usuwanie usterek - do 7 dni roboczych w przypadku awarii pojedynczego punktu. i 4 dni w przypadku awarii masowej tj. uszkodzenia więcej niż 2 włókien w światłowodzie, lub jednoczesnej awarii 3 lub więcej punktów sieci kablowej miedzianej (ethernet) - Urządzenia aktywne - wymiana uszkodzonych komponentów w trybie do 4 dni roboczych od daty przyjęcia zgłoszenia Wykonawca przedstawi zamawiającemu nr telefonu, oraz adres e-mail do kontaktów w sprawie zgłoszeń serwisowych. Za skuteczne zgłoszenie przyjmuje się potwierdzenie wysłania maila ze skrzynki dti@ossolineum.pl, lub potwierdzone przez obie strony zgłoszenie telefoniczne.
Cpv glowny przedmiot 32428000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-11-15T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca winien wykazać ubezpieczenie OC w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości min. 30 000 zł. W przypadku złożenia polisy, w której wysokość ubezpieczenia Wykonawcy wyrażona będzie w walucie obcej, to dla potwierdzenia spełniania warunku Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN według średniego bieżącego kursu wyliczonego i ogłoszonego przez NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w BZP.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1) zdolności techniczne: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie 2) zdolności zawodowe: "Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał usługi takiego samego rodzaju, jak usługi objęte przedmiotem zamówienia (co najmniej 2 projekty). Usługi takiego samego rodzaju, czyli, wykonanie prac w zakresie: a) montaż okablowania strukturalnego min 100 punktów (z elementami sieci światłowodowej) - układanie kabli, montaż przełącznic światłowodowych i osprzętu, b) wykonania instalacji elektrycznych (niskie prądy) w szczególności montaż rozdzielnic naściennych, pomiary elektryczne, wykonanie instalacji gniazd wyłączników i osprzętu elektrycznego (min 50 punktów sieci elektrycznej) wraz z podaniem ich, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Referencje dla punktów a i b mogą być łączone (1 projekt obejmujący zakresem zadania z pkt a i b)" dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (które będą uczestniczyć Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik nr 1c do formularza ofertowego. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.5. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu Dowodami określającymi czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda od wykonawcy: a) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda od wykonawcy: a) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy: załącznik nr 1a do formularza ofertowego - oświadczenie wstępnie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu; załącznik nr 1b do formularza ofertowego - oświadczenie wstępnie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu; załącznik nr 1c do formularza ofertowego - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp; załącznik nr 1d do formularza ofertowego – zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zmówienia. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy/wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 1 900,00 zł.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, obejmujących w szczególności: I. Zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia: a) zmiany będące następstwem konieczność dostosowania rozwiązań technicznych / technologicznych w siedzibie Zamawiającego. b) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac w szczególności: - brak możliwości dojazdu oraz transportu na teren dostawy spowodowany awariami, remontami lub przebudowami dróg dojazdowych; II. Zmiany osobowe: a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami do realizacji wdrożenia; III. Pozostałe zmiany: a) zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę; b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; c) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357.1 Kc z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 ksh. i innych, które nie będą ingerować w określenie przedmiotu zamówienia. IV. Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności: a) skorzystanie z klauzul waloryzacyjnych przewidzianych w umowie na warunkach w niej określonych; b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców); c) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami; d) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych; e) zmiany w zakresie technicznym / technologicznym nie mające wpływu na przedmiot i wartość zamówienia. 2. Zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci obustronnie podpisanego aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2017-10-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)