GuidZP400 |
8c78c939-c175-4cb8-afd8-82ef4c9523bd
|
Biuletyn |
596484-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie
|
Regon |
35137588600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wielicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
265
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30663
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
126 582 011
|
Zamawiajacy fax |
126 581 081
|
Zamawiajacy email |
usd_zp@inetria.pl
|
Adres strony url |
http://www.szpitalzdrowia.plo-szpitalu/zamowienia-publiczne-i-bip/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.szpitalzdrowia.plo-szpitalu/zamowienia-publiczne-i-bip/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułow spożywczych - 4 grupy
|
Numer referencyjny |
EZP-271-2/114/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia stanowią sukcesywne dostawy artykułów spożywczych – 4 grupy, z uwzględnieniem bieżących potrzeb zamawiającego. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, jego zakresu i przewidywanych ilości zawiera Załącznik od nr 31/ do 3/4 do SIWZ – Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
zamawiający nie ustanawia minimalnych wymagań w powyższym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie ustanawia minimalnych wymagań w powyższym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zamawiający nie ustanawia minimalnych wymagań w powyższym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
2. Zaświadczenie z sanepidu o dopuszczeniu środków transportu oraz ich wykaz – dotyczy grupy1, 2, 3, 4.
3. Przedstawienie aktualnej decyzji właściwej terytorialnie PPIS o zatwierdzeniu Zakładu do prowadzenie
działalności w zakresie obrotu żywnością i wpisie do rejestru zakładu podlegającego urzędowej kontroli
(Ustawa z dnia 25 VII 2006r. o Bezpieczeństwie Żywności i Żywienia) - dotyczy grupy 1, 2.
4. Kserokopia protokołu z ostatniej kontroli PPIS lub PPZW (podlegającego terytorium wraz z arkuszem
ocen zakładu produkcyjnego) – dotyczy grupy 3.
5. Oświadczenie o wprowadzonych procedurach HACCP w przypadku ofert składanych przez hurtownię spożywczą – dotyczy grup 1-4.
|
Inne dokumenty niewymienione |
7. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wskazanego w pkt. 5 niniejszego rozdziału składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
8. Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wystawia się dokumentu, o którym mowa w pkt. 7, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres i warunki prowadzenia zmian w treści umowy określa załącznik nr 1 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2017-10-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:45
|
IV 4 4 jezyki |
pln
|
IV 4 5 okres |
30
|