Zakup, wykonanie i dostawa druków szpitalnych.

Publication date 2017-10-03
End date 2017-10-12 00:00:00
Instytucja Wielkopolskie Centrum Onkologii
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Różne druki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 596314-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 229000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup, wykonanie i dostawa druków szpitalnych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1df1fdf0-25b6-4dce-8223-2df1c631ff9b
Biuletyn 596314-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wielkopolskie Centrum Onkologii
Regon 29120400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Garbary
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61866
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618850500
Zamawiajacy fax 618 521 948
Zamawiajacy email zaopatrzenie@wco.pl
Adres strony url www.wco.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.wco.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny TAK - wymagane wylacznie skladanie ofert w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy złożyć w pokoju 3089 (Kancelaria – III piętro), w dni robocze, w godzinach od 7.30 do 14.30 w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu, ul. Garbary 15
Nazwa nadana zamowieniu Zakup, wykonanie i dostawa druków szpitalnych.
Numer referencyjny 65/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakup, wykonanie i dostawa druków szpitalnych.
Cpv glowny przedmiot 22900000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 Pzp (składane razem z ofertą)
Inne dokumenty niewymienione VII. Potwierdzenie pozostałych wymagań specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: Lp. Wymagany dokument 1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego zał. do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto – podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo. 2. Formularz cenowy wg wzoru stanowiącego zał. do specyfikacji 3 Dokument lub odpis dokumentu z rejestru ( np. KRS) lub innej ewidencji (Centralna Ewidencja Działalności Gospodarczej) lub inny dokument w celu potwierdzenia i weryfikacji osób umocowanych do reprezentowania Wykonawcy, tym samym składania oświadczenia woli. 4 Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy oraz jego reprezentowania, jeżeli ich umocowanie nie wynika wprost z dokumentów., określonych w pkt. 3
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 4. Dopuszcza się zmiany postanowień umowy w zakresie określonym w art. 144 ustawy. Ponadto zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą mieć miejsce tylko w razie wystąpienia następujących okoliczności: a) wskazanych w § 5 ust. 3, b) wskazanych w § 2 umowy ust. 5. c) zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu; d) zmianę sposobu konfekcjonowania e) w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości badań wykonywanych przez Zamawiającego f) będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa g) zostanie wprowadzony produkt zmodyfikowany lub udoskonalony, h) bądź w sytuacji wstrzymania lub zakończenia produkcji, i) bądź w sytuacji, gdy nastąpi przejściowy brak produktu przy jednoczesnej możliwości dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, strony dopuszczają zmianę przedmiotu umowy w zakresie: jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu umowy, w tym zmianę numeru katalogowego, bądź nazwy własnej produktu. Ewentualna zmiana produktu może być dokonana na pisemny wniosek wykonawcy, który w terminie 7 dni od otrzymania wniosku, zostanie pozytywnie rozpatrzony przez Zamawiającego. Cena dostarczonego odpowiednika nie może przekroczyć ceny jednostkowej netto produktu, którego dotyczy 2 odpowiednik, a w przypadku dostarczenia odpowiednika o niższej cenie rynkowej, strony umowy w formie pisemnego aneksu określającego wartość
IV 4 4 data 2017-10-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)