Zakup serwerów i systemu UTM ze wsparciem technicznym

Publication date 2017-10-03
End date 2017-10-12 00:00:00
Instytucja Powiat Tarnogórski
Miejscowość Tarnowskie Góry
Województwo śląskie
Branża
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 594236-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych serwerów (serwer bazy danych Oracle, serwer internetowy portali mapowych i e-usług publicznych, serwer NAS) pochodzących od jednego producenta (część I) i systemu UTM (część II) wraz ze wsparciem technicznym dla Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach.
Serwery muszą być wyprodukowane zgodnie z normą ISO 9001, ISO 14001. Serwery muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego na terenie Unii Europejskiej. Poszczególne elementy oferowanego systemu bezpieczeństwa UTM muszą posiadać następujące certyfikaty:, ICSA lub EAL4 dla funkcji Firewall, ICSA lub NSS Labs dla funkcji IPS.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia do Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Mickiewicza 41 i zamontowania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
4. Koszt dostawy ponosi Wykonawca.
5. W przypadku stwierdzenia wad lub usterek przedmiotu zamówienia podczas odbioru przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się wymienić uszkodzony towar na nowy w terminie do 3 roboczych dni od daty sporządzenia protokołu stwierdzającego daną usterkę lub wadę.
6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
7. Minimalne warunki gwarancji na przedmiot zamówienia w Części I:
1) wszystkie elementy serwera muszą być produktami producenta lub być przez niego certyfikowane oraz całe muszą być objęte gwarancją producenta,
2) gwarancja minimum 60 miesięcy na części i robociznę realizowana w miejscu eksploatacji sprzętu licząc od dnia podpisania umowy przez obie strony,
3) gwarantowany przez producenta czas zakończonej naprawy w następnym dniu roboczym od zgłoszenia awarii,
4) w przypadku awarii dysk twardy zostaje u użytkownika a serwis dostarcza nowy dysk
5) dostępność części zapasowych do 5 lat od zakupu serwera,
6) serwer nie będzie posiadał plomb lub innych elementów ograniczających dostęp do wnętrza,
7) udzielona gwarancja nie będzie ograniczała w rozbudowie lub rekonfiguracji o ile będą one wykonywane zgodnie z wymogami technicznymi producenta,
8) możliwość realizacji gwarancji bezpośrednio przez serwis producenta z pominięciem dostawcy,
9) możliwość uzyskania pomocy technicznej producenta w języku polskim,
10) telefoniczna infolinia/linia techniczna producenta umożliwiająca po podaniu numeru seryjnego urządzenia weryfikację szczegółowej sprzętowej konfiguracji fabrycznej, okresu i typu obowiązującej gwarancji, obecności fabrycznej licencji dla systemu operacyjnego,
11) możliwość aktualizacji i pobrania sterowników do oferowanego modelu komputera w najnowszych certyfikowanych wersjach bezpośrednio z sieci Internet za pośrednictwem strony www producenta serwera,
12) możliwość weryfikacji czasu obowiązywania i reżimu gwarancji bezpośrednio z sieci Internet za pośrednictwem strony www producenta komputera.

Minimalne warunki gwarancji i wsparcia na przedmiot zamówienia w Części II:
1) system musi być objęty serwisem gwarancyjnym producenta przez okres minimum 60 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy przez obie strony, polegającym na naprawie lub wymianie urządzenia w przypadku jego wadliwości; w ramach tego serwisu producent musi zapewniać również dostęp do aktualizacji oprogramowania oraz wsparcie techniczne w trybie 8x5; system musi być objęty rozszerzonym wsparciem technicznym gwarantującym udostępnienie oraz dostarczenie sprzętu zastępczego na czas naprawy sprzętu w Następnym Dniu Roboczym od momentu potwierdzenia zasadności zgłoszenia, realizowanym przez producenta rozwiązania lub autoryzowanego dystrybutora przez okres minimum 60 miesięcy,
2) w przypadku istnienia takiego wymogu w stosunku do technologii (tzw. produkty podwójnego zastosowania); wykonawca winien przedłożyć wraz z dostawą dokument pochodzący od importera tej technologii stwierdzający, iż przy jej wprowadzeniu na terytorium Polski, zostały dochowane wymogi właściwych przepisów prawa, w tym ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o obrocie z zagranicą towarami, technologiami i usługami o znaczeniu strategicznym dla bezpieczeństwa państwa, a także dla utrzymania międzynarodowego pokoju i bezpieczeństwa (Dz.U. z 2004, Nr 229, poz. 2315 z późn zm.) oraz dokument potwierdzający, że importer posiada certyfikowany przez właściwą jednostkę system zarządzania jakością tzw. wewnętrzny system kontroli wymagany dla wspólnotowego systemu kontroli wywozu, transferu, pośrednictwa i tranzytu w odniesieniu do produktów podwójnego zastosowania.
Jako potwierdzenie udzielenia wyżej wymienionych warunków serwisowych Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z dostawą sprzętu stosowny dokument potwierdzający udzielenie przez producenta wyżej wymienionych warunków gwarancji. Przedłożenie tego dokumentu będzie podstawą odbioru dostawy i podpisania protokołu odbioru sprzętu.
8. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych, co oznacza możliwość zaproponowania odpowiedników żądanych wyrobów, posiadających takie same lub zbliżone cechy pod względem składu chemicznego, funkcjonalności, giętkości, ergonomiczności i trwałości użytkowej. Oferta równoważna nie może mieć parametrów technicznych i jakościowych niższych od przedstawionych w SIWZ przez Zamawiającego. Udowodnienie, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia warunki równoważności leży po stronie Wykonawcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 858a1ae8-6864-4b36-8b64-8073488629bb
Biuletyn 594236-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiat Tarnogórski
Regon 27628546000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Karłuszowiec
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Tarnowskie Góry
Zamawiajacy kod pocztowy 42600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 3813786
Zamawiajacy fax 032 3813727
Zamawiajacy email zamowienia@tarnogorski.pl; organizacyjny@tarnogorski.pl
Adres strony url www.powiat.tarnogorski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.tarnogorski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej podpisanej własnoręcznym podpisem pod rygorem nieważności. Ofertę należy złożyć w budynku Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria pok. nr 1).
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy złożyć w budynku Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria pok. nr 1), 42-600 Tarnowskie Góry
Nazwa nadana zamowieniu Zakup serwerów i systemu UTM ze wsparciem technicznym
Numer referencyjny AZ.272.4.18.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy wszystkie, tj. 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych serwerów (serwer bazy danych Oracle, serwer internetowy portali mapowych i e-usług publicznych, serwer NAS) pochodzących od jednego producenta (część I) i systemu UTM (część II) wraz ze wsparciem technicznym dla Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach. Serwery muszą być wyprodukowane zgodnie z normą ISO 9001, ISO 14001. Serwery muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego na terenie Unii Europejskiej. Poszczególne elementy oferowanego systemu bezpieczeństwa UTM muszą posiadać następujące certyfikaty:, ICSA lub EAL4 dla funkcji Firewall, ICSA lub NSS Labs dla funkcji IPS. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia do Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Mickiewicza 41 i zamontowania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 4. Koszt dostawy ponosi Wykonawca. 5. W przypadku stwierdzenia wad lub usterek przedmiotu zamówienia podczas odbioru przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się wymienić uszkodzony towar na nowy w terminie do 3 roboczych dni od daty sporządzenia protokołu stwierdzającego daną usterkę lub wadę. 6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 7. Minimalne warunki gwarancji na przedmiot zamówienia w Części I: 1) wszystkie elementy serwera muszą być produktami producenta lub być przez niego certyfikowane oraz całe muszą być objęte gwarancją producenta, 2) gwarancja minimum 60 miesięcy na części i robociznę realizowana w miejscu eksploatacji sprzętu licząc od dnia podpisania umowy przez obie strony, 3) gwarantowany przez producenta czas zakończonej naprawy w następnym dniu roboczym od zgłoszenia awarii, 4) w przypadku awarii dysk twardy zostaje u użytkownika a serwis dostarcza nowy dysk 5) dostępność części zapasowych do 5 lat od zakupu serwera, 6) serwer nie będzie posiadał plomb lub innych elementów ograniczających dostęp do wnętrza, 7) udzielona gwarancja nie będzie ograniczała w rozbudowie lub rekonfiguracji o ile będą one wykonywane zgodnie z wymogami technicznymi producenta, 8) możliwość realizacji gwarancji bezpośrednio przez serwis producenta z pominięciem dostawcy, 9) możliwość uzyskania pomocy technicznej producenta w języku polskim, 10) telefoniczna infolinia/linia techniczna producenta umożliwiająca po podaniu numeru seryjnego urządzenia weryfikację szczegółowej sprzętowej konfiguracji fabrycznej, okresu i typu obowiązującej gwarancji, obecności fabrycznej licencji dla systemu operacyjnego, 11) możliwość aktualizacji i pobrania sterowników do oferowanego modelu komputera w najnowszych certyfikowanych wersjach bezpośrednio z sieci Internet za pośrednictwem strony www producenta serwera, 12) możliwość weryfikacji czasu obowiązywania i reżimu gwarancji bezpośrednio z sieci Internet za pośrednictwem strony www producenta komputera. Minimalne warunki gwarancji i wsparcia na przedmiot zamówienia w Części II: 1) system musi być objęty serwisem gwarancyjnym producenta przez okres minimum 60 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy przez obie strony, polegającym na naprawie lub wymianie urządzenia w przypadku jego wadliwości; w ramach tego serwisu producent musi zapewniać również dostęp do aktualizacji oprogramowania oraz wsparcie techniczne w trybie 8x5; system musi być objęty rozszerzonym wsparciem technicznym gwarantującym udostępnienie oraz dostarczenie sprzętu zastępczego na czas naprawy sprzętu w Następnym Dniu Roboczym od momentu potwierdzenia zasadności zgłoszenia, realizowanym przez producenta rozwiązania lub autoryzowanego dystrybutora przez okres minimum 60 miesięcy, 2) w przypadku istnienia takiego wymogu w stosunku do technologii (tzw. produkty podwójnego zastosowania); wykonawca winien przedłożyć wraz z dostawą dokument pochodzący od importera tej technologii stwierdzający, iż przy jej wprowadzeniu na terytorium Polski, zostały dochowane wymogi właściwych przepisów prawa, w tym ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o obrocie z zagranicą towarami, technologiami i usługami o znaczeniu strategicznym dla bezpieczeństwa państwa, a także dla utrzymania międzynarodowego pokoju i bezpieczeństwa (Dz.U. z 2004, Nr 229, poz. 2315 z późn zm.) oraz dokument potwierdzający, że importer posiada certyfikowany przez właściwą jednostkę system zarządzania jakością tzw. wewnętrzny system kontroli wymagany dla wspólnotowego systemu kontroli wywozu, transferu, pośrednictwa i tranzytu w odniesieniu do produktów podwójnego zastosowania. Jako potwierdzenie udzielenia wyżej wymienionych warunków serwisowych Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z dostawą sprzętu stosowny dokument potwierdzający udzielenie przez producenta wyżej wymienionych warunków gwarancji. Przedłożenie tego dokumentu będzie podstawą odbioru dostawy i podpisania protokołu odbioru sprzętu. 8. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych, co oznacza możliwość zaproponowania odpowiedników żądanych wyrobów, posiadających takie same lub zbliżone cechy pod względem składu chemicznego, funkcjonalności, giętkości, ergonomiczności i trwałości użytkowej. Oferta równoważna nie może mieć parametrów technicznych i jakościowych niższych od przedstawionych w SIWZ przez Zamawiającego. Udowodnienie, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia warunki równoważności leży po stronie Wykonawcy.
Cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia wynosi do 14 dni od daty podpisania umowy przez Zamawiającego i Wykonawcę
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia następujących dokumentów: 1) w celu potwierdzenia, że serwery zostały wyprodukowane zgodnie z wymaganymi normami wykonawca przedłoży certyfikaty: ISO 9001, ISO 14001, 2) w celu potwierdzenia, ze poszczególne elementy oferowanego systemu bezpieczeństwa UTM posiadają wymagane certyfikaty wykonawca przedłoży certyfikaty ICSA lub EAL4 dla funkcji Firewall, ICSA lub NSS Labs dla funkcji IPS.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a, ust. 1 ustawy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 3) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w ust. 1, pkt 2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86, ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24, ust. 1, pkt 23 ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-10-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim w jednym egzemplarzu.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu. 3. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia, o którym mowa w art. 22, ust.2 ustawy. 4. Oświadczenia składane są w oryginale. 5. Dokumenty, inne niż oświadczenia, o których mowa w ust. 4, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 6. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje Wykonawca. 7. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 9. Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych na część 1 i/lub 2. Ofertę można składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia. 10. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 11. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 12. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. 13. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta tych Wykonawców zostanie wybrana, Wykonawcy ci zobowiązani są, przez zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, do przedstawienia umowy regulującej ich współpracę. 14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 15. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 16. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji art. 93, ust.4 ustawy. 17. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. 18. Wszystkie załączniki są integralną częścią SIWZ. 19. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29, ust. 4 ustawy. 20. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją. 21. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 22. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 23. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 24. Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie za realizację zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 25. Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, w tym m.in. podatek VAT, upusty, rabaty. 26. Oferta musi być sporządzona w języku polskim w jednym egzemplarzu. 27. Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym lub według takiego samego schematu, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 28. Ofertę należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej podpisanej własnoręcznym podpisem pod rygorem nieważności (Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym). 29. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się zgodnie z wyborem Zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1481), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1219), adres e-mail: kancelaria @tarnogorski.pl, zamowienia@tarnogorski.pl 30. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. 31. Każdy Wykonawca może zwrócić się, do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. 32. Wyjaśnień udzielają : 1) w kwestiach formalnych – pracownik Zamówień Publicznych: Katarzyna Atamaniec - tel. (+48 32) 381-37-86, 2) w kwestiach merytorycznych – informatyk: Krzysztof Głaz - tel. (+48 32) 382-27-23. 33. Zamawiający oświadcza, że nie przewiduje spotkania z Wykonawcami. 34. Otwarcie ofert nastąpi w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach przy ul. Karłuszowiec 5 w dniu 12 października 2017 r. o godzinie 10:30.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)