Dostawa aparatury medycznej

Publication date 2017-10-04
End date 2017-10-12 00:00:00
Instytucja Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 597013-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie obejmuje 8 zadań (części), tj.: Zadanie 1 Zakup urządzenia do mechanicznej kompresji klatki piersiowej, Zadanie 2 Zakup wózków transportowych – 3 szt., Zadanie 3 Zakup aparatu USG, Zadanie 4 Zakup aparatu do nieinwazyjnego wspomagania oddechu, Zadanie 5 Zakup łóżka szpitalnego, Zadanie 6 Zakup kardiomonitora, Zadanie 7 Zakup holtera ciśnieniowego, Zadanie 8 Zakup defibrylatora.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f02447e0-ffd0-49cc-acc3-3aa5f8af26ab
Biuletyn 597013-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Regon 970773231
Zamawiajacy adres ulica ul. Zyty
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Zielona Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 65-046
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 683 296 200
Zamawiajacy fax 683 255 808
Zamawiajacy email choros@szpital.zgora.pl
Adres strony url www.bip.szpital.zgo.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.szpital.zgo.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 201 (sekretariat, bud. A-administracja)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Uniwersytecki im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o.o., 65-046 Zielona Góra, ul. Zyty 26
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa aparatury medycznej
Numer referencyjny TZ.372.56.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zamówienie obejmuje 8 zadań (części), tj.: Zadanie 1 Zakup urządzenia do mechanicznej kompresji klatki piersiowej, Zadanie 2 Zakup wózków transportowych – 3 szt., Zadanie 3 Zakup aparatu USG, Zadanie 4 Zakup aparatu do nieinwazyjnego wspomagania oddechu, Zadanie 5 Zakup łóżka szpitalnego, Zadanie 6 Zakup kardiomonitora, Zadanie 7 Zakup holtera ciśnieniowego, Zadanie 8 Zakup defibrylatora.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-11-17T00:00:00+01:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Czy wadium 1
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - dla zadania nr 1: 1 595,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset dziewięćdziesiąt pięć złotych 00/100), - dla zadania nr 2: 1 135,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sto trzydzieści pięć złotych 00/100), - dla zadania nr 3: 5 095,00 PLN (słownie: pięć tysięcy dziewięćdziesiąt pięć złotych 00/100), - dla zadania nr 4: 1 080,00 PLN (słownie: jeden tysiąc osiemdziesiąt złotych 00/100), - dla zadania nr 5: 190,00 PLN (słownie: sto dziewięćdziesiąt złotych 00/100), - dla zadania nr 6: 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych 00/100), - dla zadania nr 7: 135,00 PLN (słownie: sto trzydzieści pięć złotych 00/100), - dla zadania nr 8: 660,00 PLN (słownie: sześćset sześćdziesiąt złotych 00/100)
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-10-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Do oferty należy dołączyć: 1.Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 10 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej. 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 4. Dowód wniesienia wadium: - w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium zgodnie z pkt 2.1. Rozdziału XVIII SIWZ; - w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. 5.Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, niewymagane.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)