Dostawy mleka i produktów mlecznych do Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie

Publication date 2017-10-04
End date 2017-10-12 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 597444-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są: DOSTAWY MLEKA I PRODUKTÓW MLECZNYCH DO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. J. DIETLA W KRAKOWIE zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 44d99c3f-a650-4d4f-a27c-a22a99116e25
Biuletyn 597444-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla
Regon 35156417900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Skarbowa
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31121
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126 876 330
Zamawiajacy fax 126 876 331
Zamawiajacy email zp@dietl.krakow.pl
Adres strony url www.dietl.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dietl.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, pokój 307 (Kancelaria), III piętro
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy mleka i produktów mlecznych do Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie
Numer referencyjny ZP/19/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są: DOSTAWY MLEKA I PRODUKTÓW MLECZNYCH DO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. J. DIETLA W KRAKOWIE zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 289700,00
Waluta calosc pln
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli przedstawi: - dokument (np. decyzja, wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli żywności, opinia) wydany przez organ urzędowej kontroli żywności (zgodnie z właściwością określoną w art. 73 ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia), dotyczący spełnienia odpowiednich wymagań prawa żywnościowego dla danego zakresu działalności,
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli przedstawi: - wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach 2 dostaw odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 7 do SIWZ – oświadczenie wykonawcy – wykaz wykonanych/wykonywanych dostaw, - dokument (np. decyzja, wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli żywności, opinia sanitarna) wydany przez organ urzędowej kontroli żywności (zgodnie z właściwością określoną w art. 73 ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia), dotyczący spełnienia odpowiednich wymagań prawa żywnościowego dla środka/środków transportu przystosowanego do realizacji dostaw przedmiotu zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający żąda: - dokumentu (np. decyzja, wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli żywności, opinia sanitarna) wydanego przez organ urzędowej kontroli żywności (zgodnie z właściwością określoną w art. 73 ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia), dotyczącego spełnienia odpowiednich wymagań prawa żywnościowego dla danego zakresu działalności. - wykazu wykonanych w ostatnich 3 latach 2 dostaw odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 7 do SIWZ – oświadczenie wykonawcy – wykaz wykonanych/wykonywanych dostaw, - dokumentu (np. decyzja, wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli żywności, opinia sanitarna) wydanego przez organ urzędowej kontroli żywności (zgodnie z właściwością określoną w art. 73 ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia), dotyczącego spełnienia odpowiednich wymagań prawa żywnościowego dla środka/środków transportu przystosowanego do realizacji dostaw przedmiotu zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający żąda: - oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia – zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5 do SIWZ. - Oświadczenia, że w Zakładzie Wykonawcy wdrożony jest system HACCP.
Inne dokumenty niewymienione - wypełniony formularz ofertowy, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 1 do SIWZ, - formularz cenowy wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ; - Zamawiający prosi Wykonawców ubiegających się o realizację zamówienia o załączenie dodatkowo do oferty formularza cenowego wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia na elektronicznych nośnikach danych (np. na płycie CD). Przedłożony w ten sposób formularz nie stanowi części oferty – w postępowaniu wiążąca jest treść oferty złożona w formie pisemnej. Załączone na elektronicznych nośnikach danych informacje służyć będą jedynie do usprawnienia procesu sprawdzania poprawności ofert.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst §8 wzoru umowy 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy, w szczególności w zakresie: 1) dokonania zmian ilościowych w asortymencie przedmiotu umowy wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy, jeżeli jest to uzasadnione jego potrzebami, przy zachowaniu wskazanych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy cen jednostkowych - zmiany wyżej wymienione nie mogą skutkować zwiększeniem ceny jednostkowej oraz zwiększeniem wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. Zmiany te będą następować poprzez pisemne zawiadomienia Stron. 2) zmiany cen jednostkowych netto, w przypadku zmiany cen urzędowych w chwili zmiany ich z mocy prawa z dniem wejścia w życie aktu prawnego. 3) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na Przedmiot Umowy, ceny brutto określone w Umowie ulegną odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikające z Umowy ceny netto pozostały niezmienione. 4) nazwy towaru przy zachowaniu jego parametrów, 5) zastosowania towaru zamiennego z zachowaniem parametrów towaru objętego umową, 6) wystąpienia okresowego braku towaru z przyczyn leżących po stronie producenta przy dostarczeniu towaru zamiennego o parametrach odpowiadających parametrom towaru objętego umową, 7) wielkości opakowań. 8) zmiany danych Wykonawcy i Zamawiającego, 9) zmiany nr rachunku bankowego Wykonawcy.
IV 4 4 data 2017-10-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)