GuidZP400 |
fc8bcb9e-23ba-40be-b0cc-c585649e3b0f
|
Biuletyn |
597383-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 im. Prof. St. Szyszko Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
|
Regon |
27156608800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 3-go Maja
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zabrze
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41800
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
323 704 207
|
Zamawiajacy email |
zampubli@sk1.zabrze.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.zabrze.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
NIE
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.zabrze.pl
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
NIE
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Siedziba Zamawiającego 41-800 Zabrze, ul. 3-go Maja 13-15, budynek nr 33 Dyrekcja, piętro II, pokój - 19 Kancelaria
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
Nie
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup sprzętu komputerowego
|
Numer referencyjny |
ZP/63/74/2017/PN/63
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest : Zakup sprzętu komputerowego
|
Cpv glowny przedmiot |
30230000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 800zł (słownie dwatysiąceosiemsetzłotych00/100)
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Strony dopuszczają możliwość podwyższenia wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy wyłącznie w formie pisemnego aneksu do niniejszej umowy, w przypadku: a)ustawowej zmiany stawki podatku VAT; b)zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r.o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; c)zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2.W przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w ust. 1 niniejszego paragrafu Wykonawca jest zobowiązany w terminie do 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów regulujących powyższe zmiany, poinformować Zamawiającego o konieczności wprowadzenia pisemnego aneksu do umowy oraz udowodnić, że zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień bez ograniczeń co do zakresu (w tym ilości zamawianego w danej dostawie przedmiotu umowy) i ilości dostaw częściowych oraz do nie złożenia zamówienia na pełny zakres asortymentu objętego umową w przypadku zmniejszonego zapotrzebowania, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. Powyższe zmiany następować będą za pośrednictwem osób określonych w §4 ust. 1, poprzez niezłożenie pełnego zamówienia na asortyment określony w załączniku nr … do umowy. 4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach formularza asortymentowo – cenowego, przy zaznaczeniu iż nie może być przekroczona kwota brutto należnego Wykonawcy wynagrodzenia. Powyższe zmiany następować będą za pośrednictwem osób określonych w §4 ust. 1. 5.W przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się za pisemną zgodą Zamawiającego na podstawie stosownego aneksu do umowy, zamianę przedmiotu umowy na nowy produkt o tych samych, bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej brutto zaoferowanej w ofercie.
|
IV 4 4 data |
2017-10-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. 10.12 Proponuje się, aby w przypadku zawarcia w ofercie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (tj. nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, o których mowa w art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003r. Nr 153 poz. 1503 z późn. zm.) dołączyć stosowne oświadczenie. 2.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców sprzęt będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność. Dodatkowo będzie spełniał bezwzględnie wszystkie funkcje, dla których jest przeznaczony oraz zapewniał bezpieczeństwo i komfort pracy personelowi, użytkującemu ten sprzęt. 3.Sprzęt komputerowy objęty przedmiotem niniejszej umowy musi spełniać wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz wymagania i normy określone w opisach technicznych.4. Dostarczany przedmiot umowy: a) ma pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji na terenie Polski, b) nie ma być używany we wcześniejszych projektach, c) nie ma być przedmiotem praw osób trzecich, d) ma być fabrycznie nowy i wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy.
|