Zakup oprogramowania, akcesoriów i sprzętu komputerowego na potrzeby funkcjonowania Urzędu Marszałkowskiego Województw Kujawsko-Pomorskiego

Publication date 2017-10-04
End date 2017-10-12 00:00:00
Instytucja Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 597370-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup 40 komputerów stacjonarnych i 7 notebooków wraz z oprogramowaniem i akcesoriami z podziałem na 3 Pakiety na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko- Pomorskiego, zgodnie z SIWZ i jej załącznikami

Dodatkowe informacje

GuidZP400 38fd384b-c2af-4a1b-824b-0da4eaf575dc
Biuletyn 597370-N-2017
Zamawiajacy nazwa Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Regon 871121290
Zamawiajacy adres ulica Plac Teatralny
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Toruń
Zamawiajacy kod pocztowy 87-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon +48566218281
Zamawiajacy fax +48566218455
Zamawiajacy email zamowienia@kujawsko-pomorskie.pl
Adres strony url http://umwkp.rbip.mojregion.info/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie współfinansowane jest w ramach Pomocy Technicznej RPO 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://umwkp.rbip.mojregion.info/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://umwkp.rbip.mojregion.info/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składane pisemnie. Osobiście lub za pomocą operatora pocztowego/kuriera.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Wydział Zamówień Publicznych i Partnerstwa Publiczno-Prawnego, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, pok. 337
Nazwa nadana zamowieniu Zakup oprogramowania, akcesoriów i sprzętu komputerowego na potrzeby funkcjonowania Urzędu Marszałkowskiego Województw Kujawsko-Pomorskiego
Numer referencyjny WZP.272.42.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup 40 komputerów stacjonarnych i 7 notebooków wraz z oprogramowaniem i akcesoriami z podziałem na 3 Pakiety na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko- Pomorskiego, zgodnie z SIWZ i jej załącznikami
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 3.2 W sytuacji gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych j.w.
Inne dokumenty niewymienione 1.Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności cenę ofertową, termin realizacji zamówienia, dodatkowy okres gwarancji, oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa. Formularz ofertowy powinien również zawierać producenta, markę, model, typ jednoznacznie identyfikujące oferowany przez wykonawcę sprzęt. 2. Zamawiający wymaga wskazania w formularzu ofertowym sposobu realizacji gwarancji (producent/ autoryzowany serwis) z podaniem nazwy firmy serwisującej i danych umożliwiających zgłoszenie serwisowe. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów dołącza zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli dotyczy (zobowiązanie tych podmiotów winno być złożone w oryginale). 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w rozdz. V pkt 1 ppkt 1.1 SIWZ dotyczące tych podmiotów. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (informacja z sesji otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp tj: (załącznik nr 1C do SIWZ) Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. W przypadku podpisania ofert lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę/y nie wymienioną/e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający wymaga zawarcia umowy zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, która dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest wówczas obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jedynie jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty takich jak w szczególności: a) zmiana przepisów prawa mająca wpływ na zakres lub sposób realizacji przedmiotu zamówienia, b) wystąpienie siły wyższej, której działanie uniemożliwiło terminową realizację przedmiotu zamówienia, działanie siły wyższej rozumiane jest jako wszelkie nadzwyczajne zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia, takie jak katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, strajki, z wyjątkiem strajku u Wykonawcy, działania wojenne, c) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jeśli wynikać to będzie z przerw w realizacji przedmiotu zamówienia, powstałych z przyczyn wyłącznie zależnych od Zamawiającego. W przypadku zaistnienia ww. okoliczności termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do zrealizowania przedmiotu zamówienia, co zostanie ustalone za porozumieniem obu stron umowy, w oparciu o ww. okoliczności, d) przedłużającej się niezależnej od Wykonawcy procedury udzielenia niniejszego zamówienia np. w związku z ewentualnym odwołaniem, e) opóźnień związanych z wewnętrznym obiegiem dokumentów u Zamawiającego, niezależnych od Wykonawcy; 4. Dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia brutto, jeśli wynikać to będzie ze zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. W wypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone bądź zwiększone w stosunku odpowiednim do zmiany wysokości podatku VAT, wynagrodzenie Wykonawcy netto (tj. bez podatku VAT) jest niezmienne. 5. Inne zmiany w zakresie przewidzianym we wzorze umowy. 6. Fakt zaistnienia takich okoliczności podlegać będzie każdorazowo ocenie Zamawiającego. 7. Wszelkie zmiany umowy wymagają obopólnej zgody stron umowy.
IV 4 4 data 2017-10-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)