GuidZP400 |
78195056-3a1a-4c9f-a0cf-2f4a6e28e64d
|
Biuletyn |
597179-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
30852500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
96
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Czarnków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64700
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
067 35 28 090
|
Zamawiajacy fax |
067 35 28 171
|
Zamawiajacy email |
przetargi@zzozczarnkow.x.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.czarnkow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny publiczny ZOZ
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.czarnkow.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.czarnkow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
papierowo
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Zakłądów Opieki Zdrowotnej ul. Kościuszki 96, 64-700 Czarnków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek
|
Numer referencyjny |
ZP/PN/16/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek Pakiety I - IV, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
197770,75
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data rozpoczecia |
2017-11-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2018-10-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje dodatkowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje dodatkowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje dodatkowego warunku w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie, zgodne ze wzorem zawartym w SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia wskazane w Tomie III SIWZ 1. Wykonawca do oferowanego dla dostawy wyrobu medycznego, w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (T. jedn. Z dnia 26 maja 2015r. Dz.U. z 2015r, poz. 876) składa oświadczenie o posiadaniu dokumentów, które należy złożyć do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w związku z pierwszym wprowadzeniem wyrobu medycznego do obrotu. ( do wglądu na żądanie Zamawiającego). 2. Wykonawca składa oświadczenie o dysponowaniu deklaracjami zgodności CE dla oferowanych dostaw ( do wglądu na żądanie Zamawiającego). 3.Do składanej oferty należy załączyć wypełnione tabele z Tomu III. W tabelach należy podać nazwę oferowanego materiału i producenta. Należy także złożyć oświadczenie o udostępnienie na życzenie Zamawiającego kart katalogowych oferowanego asortymentu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń – na Formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 2.Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP. 3 Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 4 Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) - zalecane (nie jest wymagane)
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
wskazane w szczegółowych warunkach zawarcia umowy stanowiących tom III SIWZ
|
IV 4 4 data |
2017-10-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|