Dostawa materiałów opatrnkowych

Publication date 2017-10-04
End date 2017-10-12 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie
Miejscowość Hrubieszów
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 597110-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 330000000
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Materiały opatrunkowe- opaski podtrzymujące, opaski gipsowe, rękawy opatrunkowe i opatrunki mocujące,Materiał opatrunkowy jałowy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d442b873-c432-4c04-aead-815f2678ce3d
Biuletyn 597110-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie
Regon 30837600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Hrubieszów
Zamawiajacy kod pocztowy 22500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 846 963 251
Zamawiajacy fax 846 963 251
Zamawiajacy email spzozhrub@o2.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ipzp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zespoł Opieki Zdrowotnej 22-500 Hrubieszów, ul. Piłsudskiego 11
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów opatrnkowych
Numer referencyjny 11/39/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Materiały opatrunkowe- opaski podtrzymujące, opaski gipsowe, rękawy opatrunkowe i opatrunki mocujące,Materiał opatrunkowy jałowy
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zał nr.3- 2) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu- dostarczone w terminie 3dni od dnia zamieszczenia informacji o której mowa w art.86 ust.5 ustawy pzp.
Zakresie warunkow udzialu 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ust. ustawy Pzp. Zał .nr 3-
Wykaz potwierdzenie okolicznosci ) świadectwa CE lub aktualne zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych oznaczone znakiem CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności- na żądanie 2)Ulotka lub prospekt oferowanych produktów- na żądanie 3)Próbek oferowanego asortymentu- na żądanie
Inne dokumenty niewymienione 3) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, Wymagania : Dla wszystkich wyrobów medycznych jałowych, wykonawca winien dostarczyć raport z walidacji rutynowej kontroli procesu sterylizacji wyrobów medycznych Wymagania: Wymagany raport z walidacji rutynowej kontroli procesu sterylizacji wyrobów medycznych Kompresy gazowe jałowe, 17 nitkowe, 12 warstwowe z podwijanymi brzegami
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 5. Kupujący nie dopuszcza możliwości wzrostu cen w trakcie obowiązywania umowy. 6. Zmiana postanowień, umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w następujących przypadkach 1) Zaprzestania produkcji towaru będącego przedmiotem zamówienia, potwierdzony stosownym pismem. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji Sprzedający jest zobowiązany zaproponować produkt równoważny za cena określoną w ofercie i umowie. 2) Zmiany obowiązujących przepisów związanych z przedmiotem zamówienia, w tym stawki podatku VAT. Zmiany następują automatycznie od dnia wejścia w życie aktów prawnych zmieniających stawkę VAT, bez konieczności sporządzania aneksu. Ulega wówczas zmianie cena brutto. Cena netto pozostaje bez zmian.
IV 4 4 data 2017-10-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)