Dostawa mleka i przetworów mlecznych, mięsa i wyrobów mięsnych oraz ryb do 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.

Publication date 2017-10-04
End date 2017-10-13 00:00:00
Instytucja 109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 597047-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa własnym transportem na koszt Wykonawcy produktów spożywczych z podziałem na 3 zadania:
zadanie nr 1 – mleko i przetwory mleczne,
zadanie nr 2 – mięso i wyroby mięsne,
zadanie nr 3 – ryby i przetwory z ryb
do 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 70b37f9a-5a15-4c36-8a44-156e5d7b9a01
Biuletyn 597047-N-2017
Zamawiajacy nazwa 109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
Regon 810200960
Zamawiajacy adres ulica ul. Piotra Skargi
Zamawiajacy adres numer domu 9-11
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-965
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 8105800
Zamawiajacy fax 91 8105802
Zamawiajacy email przetargi@109szpital.pl
Adres strony url www.109szpital.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.109szpital.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.109szpital.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie pocztą, osobiście lub przesyłką kurierską
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria ogólna, 109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ, ul. Piotra Skargi 9-11, 70-965 Szczecin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mleka i przetworów mlecznych, mięsa i wyrobów mięsnych oraz ryb do 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
Numer referencyjny RPoZP 39/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa własnym transportem na koszt Wykonawcy produktów spożywczych z podziałem na 3 zadania: zadanie nr 1 – mleko i przetwory mleczne, zadanie nr 2 – mięso i wyroby mięsne, zadanie nr 3 – ryby i przetwory z ryb do 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2017-11-12T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow W związku z zaplanowanymi przez Zamawiającego pracami remontowymi realizacja przedmiotu umowy będzie wykonywana sukcesywnie od 12.11.2017 r. do 31 maja 2018 roku, jednak nie dłużej niż do 11.11.2018 roku.
Okreslenie warunkow W tym celu Wykonawca przedstawi decyzję miejscowo właściwego Powiatowego Lekarza Weterynarii, która dopuszcza Wykonawcę do produkcji/obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu decyzję miejscowo właściwego Powiatowego Lekarza Weterynarii, która dopuszcza Wykonawcę do produkcji/obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. dokumenty potwierdzające wdrożenie i stosowanie systemu HACCP w procesie produkcji i obrotu żywnością w zakresie wyspecyfikowanym w SIWZ – takie jak: certyfikat systemu HACCP, kopia protokołu SANEPID lub oświadczenie Wykonawcy o wdrożeniu w firmie systemu HACCP. Jeżeli Wykonawca nie jest producentem obowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia od producenta spełniającego takie wymagania (dostarczy dokumenty potwierdzające wdrożenie systemu HACCP przez producenta) 2. jeżeli Wykonawca posiada, zobowiązany jest dołączyć zezwolenie Wojskowej Inspekcji Weterynaryjnej na zaopatrywanie wojska w środki spożywcze pochodzenia zwierzęcego lub stosowny protokół z kontroli stanu sanitarnego sporządzony przez Wojskowego Inspektora Weterynaryjnego. W przypadku braku stosownych zezwoleń Zamawiający w przeciągu 7 dni od podpisania umowy wystąpi do Wojskowej Inspekcji Weterynaryjnej o objęcie kontrolą podmiotu zaopatrującego szpital w środki spożywcze pochodzenia zwierzęcego
Inne dokumenty niewymienione Wykaz dokumentów i oświadczeń w celu wstępnego potwierdzenia, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, inne dokumenty: 1) Oferta Wykonawcy – załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; 3) Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3 do SIWZ; 4) Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ; 5) Dokument lub pełnomocnictwo, z którego wynika uprawnienie osoby do reprezentowania Wykonawcy; 6) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia z pkt. 3 i 4) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Ceny, o których mowa w § 1 ust. 1 nie mogą ulec zmianie w czasie trwania umowy z zastrzeżeniem urzędowej zmiany stawki podatku VAT. Zmienione ceny będą miały zastosowanie do towarów dostarczanych po dniu wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. W takim przypadku zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna
IV 4 4 data 2017-10-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)