Dostawa i wdrożenie urządzenia UTM dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie.

Publication date 2017-10-04
End date 2017-10-17 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sieć zintegrowana

Szczegóły

Numer ogłoszenia 597075-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 324131002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie urządzenia UTM na potrzeby realizacji zadań wydziału FGŚP.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 aa64bb4b-c132-479b-80bb-b67db8dfaa6f
Biuletyn 597075-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie
Regon 1636205000019
Zamawiajacy adres ulica ul. Młynarska
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01205
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 5784400 centrala, 5784489
Zamawiajacy fax 225 784 418
Zamawiajacy email zzp@wup.mazowsze.pl
Adres strony url wupwarszawa.praca.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja wupwarszawa.praca.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Ogólna Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie, ul. Młynarska 16, 01-205 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i wdrożenie urządzenia UTM dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie.
Numer referencyjny ZP.D.3221-268/17/AR
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie urządzenia UTM na potrzeby realizacji zadań wydziału FGŚP.
Cpv glowny przedmiot 32413100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 21
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 uPzp wykonawca składa: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 uPzp; 2)w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp (informacja zamieszczana po otwarciu ofert), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do złożenia dokumentów, o których mowa wyżej zobowiązany jest każdy z wykonawców występujących wspólnie (zależnie od statusu podmiotu).
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, zgodne ze wzorem określonym w Załączniku nr 5 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Projekty umów stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. Strony zastrzegają możliwość zmiany treści umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia w przypadku, gdy dochowanie pierwotnego terminu będzie niemożliwe z przyczyn niezależnych od stron. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla zamawiającego. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej.
IV 4 4 data 2017-10-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być przygotowana w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być przetłumaczone przez Wykonawcę na język polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)