Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz papieru dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej w 2013 r

Publication date 2012-12-11
End date 2012-12-19 12:30:00
Instytucja Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 504286 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 301976301, 301976442, 301976002, 301990000, 301993106
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa: w zakresie zadania częściowego nr 1 dostawa różnych artykułów biurowych, W zakresie zadania częściowego nr 2 dostawa papieru ksero, W zakresie zadania częściowego nr 3 dostawa papieru, kartonu, kopert.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony na formularzu cenowym- załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały zawarte również w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ

Opis

Dostawa różnych artykułów biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony na formularzu cenowym- załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały zawarte również w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZDostawa papieru ksero. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony na formularzu cenowym- załącznik nr 1 do SIWZ.Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały zawarte również w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZDostawa papieru, kartonu, kopert.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony na formularzu cenowym- załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały zawarte również w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Ulica ul. Warszawska 24
Nr domu 24
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 31-155
Wojewodztwo małopolskie
Tel 12 628 26 56; 628 22 20
Fax 12 6282072
Internet www.pk.edu.pl
Regon 00000156003300
E mail zampub@pk.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2013
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność będąca przedmiotem zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
Wiedza W zakresie zadania częściowego nr 1 oraz 2: Za posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie uzna się Wykonawcę, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował w sposób należyty co najmniej dwie dostawy: a) artykułów biurowych na minimalną wartość brutto każdej z dostaw nie mniejszą niż 30 000,00 zł brutto (dot. zadania częściowego nr 1) b) papieru ksero na minimalną wartość brutto każdej z dostaw nie mniejszą niż 30 000,00 zł brutto (dot. zadania częściowego nr 2) Wykaz dostaw należy przedstawić w Załączniku nr 6 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 6 Tak
Inne dok potw W przypadku oferowania artykułów równoważnych do oferty należy dołączyć próbki/wzory analogicznych artykułów o właściwościach (jakość, trwałość, funkcjonalność) równoważnych z zamawianymi wymienionymi w załączniku nr 1 do SIWZ. Próbki produktów równoważnych w ilości po 1 szt. należy złożyć łącznie z ofertą w oddzielnym opakowaniu opatrzonym napisem: Próbki/wzory do przetargu na sukcesywną dostawę artykułów biurowych oraz papieru dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej w 2013 r oraz nazwą i adresem wykonawcy
Inne dokumenty formularz oferty, formularz cenowy, zobowiazanie innych podmiotów (jesli dotyczy) pełnomocnictwo (jesli dotyczy)
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: 1.Zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. brak przygotowania miejsca dostawy, 2.Strony dopuszczają zmianę umowy w przypadku, wprowadzenia przez producenta innej gramatury niż określona w zamówieniu i ofercie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza w czasie trwania umowy zmianę gramatury dostarczanych produktów po uzgodnieniu i akceptacji przez Zamawiającego bez zmiany jego ceny jednostkowej. 3. Strony dopuszczają zmianę umowy w przypadku, wycofania przez producenta z produkcji produktów określonych w ofercie Wykonawcy. Zmiana produktu na inny produkt nie może zmienić tożsamości jego parametrów, właściwości i zastosowania oraz może mieć miejsce tylko w przypadku niedostępności spowodowanej zaprzestaniem produkcji przy zachowaniu ceny jednostkowej po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www www.pk.edu.pl
Spec war w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie, bud. W-9/pok.110
Data skl 19/12/2012
Godz skl 12:30
Miejsce w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie, bud. W-9/pok.110
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamówienie musi być realizowane w terminie: od podpisania umowy ale nie wcześniej niż od 2013-01-01 do 2013-12-31 dla wszystkich zadań częściowych
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)