Dostawa materiałów i urządzeń biurowych na potrzeby Zespołu Promocji w 2013 r. w ramach projektu pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim - III części

Publication date 2012-12-12
End date 2012-12-21 11:00:00
Instytucja Gmina Rybczewice
Miejscowość Rybczewice
Województwo lubelskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 505670 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 301920001, 301251105, 301251002, 798000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i urządzeń biurowych na potrzeby Zespołu Promocji w 2013 r. w ramach projektu pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim - III części.2. Zakres zamówienia obejmuje: część I - sukcesywne dostarczanie do Zamawiającego zamawianych partii materiałów biurowych wymienionych w załączniku nr 1a do SIWZ, część II - dostawa tonerów wymienionych w załączniku nr 1b do SIWZ, część III - dostawa i wykonanie teczek A4 (100 sztuk), bloczków A4 (100 sztuk), A5 (100 sztuk), wizytówek (250 sztuk), tabliczek informacyjnych - 10 sztuk, a także ich druk, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1c do SIWZ.
3. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wykonanie zamówienia według niżej podanego podziału:
1)część I - sukcesywne dostawy materiałów biurowych, 2)część II - dostawa tonerów, 3) część III - dostawa i wykonanie teczek, bloczków, wizytówek i tabliczek.
4.Wykonawca składający ofertę na wykonanie więcej niż jednej części zamówienia winien podać w ofercie warunki wykonania każdej części zamówienia oddzielnie.
5.Wykonawca ponosi koszty transportu, koszty ubezpieczenia oraz opakowania materiałów na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia. 6.Zamawiający informuje, że ilości podane w załączniku 1a do SIWZ mają charakter orientacyjny.
7.Faktycznie zamawiane ilości materiałów dla części I będą wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego po cenach jednostkowych przedstawionych w ofercie.
8.Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający
w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego

Opis

Sukcesywne dostarczanie do Zamawiającego zamawianych partii materiałów biurowych wymienionych w załączniku nr 1a do SIWZ.Dostawa tonerów czarnych i kolorowych w ilości 23 sztuk do urządzeń: Ricoh MPC
2051 i HP OfficeJet 4500 wymienionych w załączniku nr 1b do SIWZDostawa i wykonanie teczek A4 (100 sztuk), bloczków A4 (100 sztuk),
A5 (100 sztuk), wizytówek (250 sztuk), tabliczek informacyjnych - 10 sztuk, a także
ich druk, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1c do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Rybczewice
Ulica Rybczewice Drugie 119
Nr domu 119
Miejscowosc Rybczewice
Kod poczt 21-065
Wojewodztwo lubelskie
Tel 081 58 44 460
Fax 081 58 44 474
Internet www.rybczewice.pl
Regon 43102000300000
E mail urzad@rybczewice.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2013
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 5a, 5b i 5c do SIWZ) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wg załącznika nr 6a, 6b i 6c do SIWZ) w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Wycena dostaw materiałów biurowych (wg załącznika nr 1a, 1b i 1c do SIWZ). 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 6. W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 7. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.1. Dla części I - 1) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto 1.2. Zmiany umowy przewidziane w pkt.1.1. dopuszczalne są na następujących warunkach: ad pkt 1) - stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT; 1.3. Dla części II - 1) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto 1.4. Zmiany umowy przewidziane w pkt.1.3. dopuszczalne są na następujących warunkach: ad pkt 1) - stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT; 1.5. Dla części III - 1) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto 1.6. Zmiany umowy przewidziane w pkt.1.5. dopuszczalne są na następujących warunkach: ad pkt 1) - stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT;
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www http://ugrybczewice.bip4.e-zeto.eu
Spec war Urząd Gminy Rybczewice, Rybczewice Drugie 119, 21-065 Rybczewice pokój nr 6
Data skl 21/12/2012
Godz skl 11:00
Miejsce Sekretariat Urzędu Gminy Rybczewice pokój nr 2
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat ZAKUP WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI CZŁONKOWSKIMI UNII EUROPEJSKIEJ
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)