Dostawa papieru kserograficznego i artykułów papierniczych na potrzeby UM Lublin w 2013 r

Publication date 2012-12-13
End date 2012-12-21 09:30:00
Instytucja Gmina Lublin
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 264625 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 301976002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje: sukcesywne dostarczanie zamawianych partii papieru kserograficznego i artykułów papierniczych

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Lublin
Ulica Pl. Króla Władysława Łokietka 1
Nr domu 1
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20-109
Wojewodztwo lubelskie
Tel 81 4663000
Fax 81 4663001
Internet www.bip.lublin.eu
Regon 43101951400000
E mail zamowienia@um.lublin.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2013
Wadium Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców
Zaliczka Nie
Uprawnienie .
Wiedza .
Potencjal .
Zdolne .
Sytuacja .
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3.Wykaz papieru kserograficznego oraz artykułów papierniczych.4.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy z lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 6. W sytuacji gdy Wykonawca, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 7. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1)Zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia i cen brutto. 2)Stawka i kwota podatku VAT oraz ceny i wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www www.bip.lublin.eu
Spec war Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl. Litewski 1, pok. nr 7 po dokonaniu wpłaty 5,00 zł w budynku UM Lublin ul. Wieniawska 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5,00 zł + koszt wysyłki)
Data skl 21/12/2012
Godz skl 09:30
Miejsce Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl. Litewski 1, pok. nr 7
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1.Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 1.1.W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Antoni Fałkowski - Wydział Organizacji Urzędu Miasta Lublin, ul. Dolna 3 - go Maja 5, pokój nr 2, telefon 81 466 12 40. 1.2.W zakresie procedury: p. Joanna Konarzewska - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 7, telefon 81 466 30 25. 2. Termin wykonania zamówienia - od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2013 r
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)