Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Miejskiego w Olsztynku w 2013 roku.
Publication date | 2012-12-17 |
End date | 2013-01-04 12:00:00 |
Instytucja | Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka |
Miejscowość | Olsztynek |
Województwo | warmińsko-mazurskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 514020 / 2012 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 301920001, 301900007, 301976301, 301251105, 301992301 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Miejskiego w Olsztynku w 2013 roku. 2. Wykaz zamawianego asortymentu znajduje się w części Formularza Ofertowego nazwanej Formularz asortymentowo - cenowy. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy asortymentu fabrycznie nowego - wyprodukowanego w okresie 12 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego, nieużywanego, wolnego od wad, kompletnego i najwyższej jakości, oryginalnie zapakowanego, nie noszącego śladów otwierania, nie regenerowanego, nie poddanego procesowi ponownego napełniania, recyklingu, demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów. 4. W przypadku materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek Wykonawca może zaproponować Zamawiającemu materiały eksploatacyjne równoważne z materiałami sygnowanymi nazwą producenta drukarki lub kserokopiarki tzw. -zamienników- rozumianych jako oryginalny asortyment producenta innego niż producent drukarki (nie sygnowany nazwą konkretnego producenta drukarek lub innego urządzenia), fabrycznie nowy, posiadający gwarancję i kompatybilny ze sprzętem do którego jest przeznaczony, oraz posiadający parametry nie gorsze niż tusze i tonery oryginalne (sygnowane logiem producenta sprzętu). 5. Dla każdej pozycji asortymentu wykonawca ma obowiązek podać w Formularzu asortymentowo - cenowym dane umożliwiające identyfikację asortymentu np. markę, producenta, nazwę. 6. Ilości jednostkowe asortymentu podane w formularzu asortymentowo - cenowym stanowią jedynie plan Zamawiającego i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Faktyczne ilości zakupionych materiałów zostaną ustalone na podstawie sukcesywnie udzielanych zamówień. 7. Wykonawca dostarczy zamówione materiały w ciągu 48 godzin od zgłoszenia zapotrzebowania. 8. Nazwy własne towarów (marka, model) zostały użyte w opisie przedmiotu zamówienia ze względu na specyfikę tych produktów, ponieważ Zamawiający nie mógł opisać ich za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Zamawiający dopuszcza zaproponowanie przez Wykonawców asortymentu o parametrach równoważnych lub lepszych. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu dodatkowych materiałów eksploatacyjnych nie wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przypadku zakupu dodatkowego sprzętu drukującego lub kopiującego. W chwili ogłoszenia zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość zakupu 3 dodatkowych drukarek. 10. Szczegółowe warunki dostawy opisano w załączniku nr 4 do SIWZ Projekt umowy. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka |
Ulica | ul. Ratusz 1 |
Nr domu | 1 |
Miejscowosc | Olsztynek |
Kod poczt | 11-015 |
Wojewodztwo | warmińsko-mazurskie |
Tel | 089 5192799, 5192705 |
Internet | www.bip.olsztynek.pl |
Regon | 00052933800000 |
E mail | ratusz@olsztynek.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 31/12/2013 |
Wadium | Nie dotyczy |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. |
Wiedza | Dla uznania, że Wykonawca spełnia ww. warunek, Zamawiający wymaga by złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. |
Potencjal | Dla uznania, że Wykonawca spełnia ww. warunek, Zamawiający wymaga by złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. |
Zdolne | Dla uznania, że Wykonawca spełnia ww. warunek, Zamawiający wymaga by złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. |
Sytuacja | Dla uznania, że Wykonawca spełnia ww. warunek, Zamawiający wymaga by złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | 1) Formularz ofertowy wraz z formularzem asortymentowo - cenowym stanowiącym jego integralną część. 2) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do złożenia/podpisania oferty lub złożenia/podpisania oferty i zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (Pełnomocnictwo w oryginale lub odpis poświadczony przez notariusza). Pełnomocnictwo powinno wyraźnie wskazywać: podmiot udzielający pełnomocnictwa, osobę umocowaną, zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno zostać podpisane przez osoby udzielające umocowania. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Projekt umowy stanowi załacznik nr 4 do SIWZ i opisuje przewidziane możliwe zmiany umowy. |
Kryt cena | A |
Czy aukcja | Nie |
Spec www | www.bip.olsztynek.pl |
Spec war | Urząd Miejski w Olsztynku Ul. Ratusz 1 11-015 Olsztynek |
Data skl | 04/01/2013 |
Godz skl | 12:00 |
Miejsce | Urząd Miejski w Olsztynku Ul. Ratusz 1 11-015 Olsztynek pokój nr 11 - sekretariat |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |