Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych

Publication date 2017-11-29
End date 2017-12-07 00:00:00
Instytucja Sąd Okręgowy w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 624205-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu informacji prawnej dla Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych funkcjonalnych.

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę aktualizowanych, systemów informacji prawnej, umożliwiających poprawne wykonywanie czynności orzeczniczych w oparciu o pełną bazę aktów prawnych w tym komentarzy oraz linii orzeczniczych w oferowanych na rynku systemach informacji prawnej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3f809f52-15d6-45bb-a79e-696cd00eee33
Biuletyn 624205-N-2017
Zamawiajacy nazwa Sąd Okręgowy w Poznaniu
Regon 32385500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Hejmowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61736
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 62 83 004
Zamawiajacy fax 61 62 83 035
Zamawiajacy email inwest@SOP.internetdsl.pl
Adres strony url www.poznan.so.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny sąd powszechny
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.poznan.so.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Sąd Okręgowy w Poznaniu, sekretariat Dyrektora Sądu, pok. 3171
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Hejmowskiego 2, 61-736 Poznań
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych
Numer referencyjny ZP-226-12/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Jednemu wykonawcy może zostac udzielona maksymalnie jedna część zamówienia.
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu informacji prawnej dla Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych funkcjonalnych. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę aktualizowanych, systemów informacji prawnej, umożliwiających poprawne wykonywanie czynności orzeczniczych w oparciu o pełną bazę aktów prawnych w tym komentarzy oraz linii orzeczniczych w oferowanych na rynku systemach informacji prawnej.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dotyczy części I i II Wykonawcy spełnią warunek, jeżeli wykażą, że wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, min. 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: dwie dostawy oprogramowania z systemem informacji prawnej za min. 85 000,00 zł brutto każda Warunek doświadczenia nie podlega sumowaniu – oznacza to, że albo Wykonawca składający ofertę wykaże się realizacją dwóch wymaganych usług, albo jeden z uczestników konsorcjum wykaże się realizacją dwóch wymaganych dostaw, albo w sytuacji gdy Wykonawca, który nie ma wymaganego doświadczenia, polega na zasobach innego podmiotu – podmiot ten musi wykazać zrealizowanie dwóch wymaganych dostaw.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) Po zamieszczeniu przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni przekaże Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - opracowane wg druku dołączonego do SIWZ - załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: Wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały lub są wykonywane należycie – według załącznika nr 5 do SIWZ. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - opracowane wg druków dołączonych do SIWZ - załącznik nr 3 i 4 do SIWZ; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W przypadku Wykonawcy, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 1. 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego na zasobach, którego będzie polegał Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdz. X. pkt 1.3 SIWZ, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów umożliwiającymi należyte wykonanie zamówienia, w szczególności przedstawiając Zamawiającemu zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wymaga przedstawienia dokumentu potwierdzającego: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Dokument, o którym mowa powyżej, może stanowić pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, z zastrzeżeniem, że musi wskazywać elementy o których mowa w ppkt a-d (wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w IV ust 1. poniżej.
Czy wadium 1
Wadium Wymagania dotyczące wadium. 1) Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Dla części I 2 764 zł (dwa tysiące siedemset sześćdziesiąt cztery złote 00/100) Dla części II 2 764 zł (dwa tysiące siedemset sześćdziesiąt cztery złote 00/100)
Przewiduje udzielenie zaliczek Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Dla części I 2 764 zł (dwa tysiące siedemset sześćdziesiąt cztery złote 00/100) Dla części II 2 764 zł (dwa tysiące siedemset sześćdziesiąt cztery złote 00/100)
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Wzór umowy dla części I stanowi załącznik nr 8 A do SIWZ. Wzór umowy dla części II stanowi załącznik nr 8 B do SIWZ.
IV 4 14 Zamawiający będzie żądał od wybranego Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3 % wartości umowy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Przewidywane zmiany umowy: Zamawiający przewiduje następujące zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) zmiana sposobu świadczenia przedmiotu zamówienia w przypadku zmiany korzystnej dla zamawiającego; 2) zmiany sądu powszechnego, na rzecz którego ma być dokonana dostawa, w przypadku zmian organizacyjnych po stronie sądów powszechnych; 3) zmiany lokalizacji dostaw w przypadku zmian organizacyjnych dotyczących sądów powszechnych; 4) zmiany terminu realizacji zamówienia pod warunkiem niemożności realizacji zamówienia w terminie określonym w SIWZ w przypadku zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy; 5) zmiany wynikające ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
IV 4 4 data 2017-12-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część I Wersja serwerowa - IP nolimit (przeglądarka) - 13 szt. z możliwością wydzielenia 250 jednoczesnych dostępów on-line. Wersja serwerowa – IP nolimit (przeglądarka) oznacza aplikację, która jest używana w sieci LAN Zamawiającego za pomocą systemu zlokalizowanego na serwerach dostawcy systemu informacji prawnej, aktualizowana przez Wykonawcę w terminie zgodnym z oświadczeniem złożonym w formularzu ofertowym. Zaoferowana wersja systemu musi umożliwiać dostęp do pełnej wersji systemu (wszystkich informacji dostępnych w pełnej wersji systemu) wszystkim użytkownikom (pracownikom sądu) bez ograniczeń w jednoczesnym dostępie. Jedna sztuka oznacza jedną licencję dla nieograniczonej liczby użytkowników, bez ograniczeń w jednoczesnym dostępie, w ramach sieci wewnętrznej sądu. Dodatkowa wspólna dla 13 jednostek sądownictwa pula dostępów on-line umożliwiająca jednoczesną pracę 250 użytkowników (licencja nie może być przypisana tylko do jednego użytkownika). Dostępy mają być realizowane dla pełnej (tzn kompletnej w najwyższej) wersji systemu informacji prawnej. Dostęp może być realizowany za pomocą innych produktów wykonawcy i musi umożliwiać pracę grupy orzeczniczej poza siedzibami sądów w systemie typu on-line.
  
Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część II Wersja serwerowa – IP nolimit (przeglądarka) oznacza aplikację, która jest używana w sieci LAN Zamawiającego za pomocą systemu zlokalizowanego na serwerach dostawcy systemu informacji prawnej, aktualizowana przez Wykonawcę w terminie zgodnym z oświadczeniem złożonym w formularzu ofertowym. Zaoferowana wersja systemu musi umożliwiać dostęp do pełnej wersji systemu (wszystkich informacji dostępnych w pełnej wersji systemu) wszystkim użytkownikom (pracownikom sądu) bez ograniczeń w jednoczesnym dostępie. Jedna sztuka oznacza jedną licencję dla nieograniczonej liczby użytkowników, bez ograniczeń w jednoczesnym dostępie, w ramach sieci wewnętrznej sądu.
  

Criterion

Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas aktualizacji systemu
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)