GuidZP400 |
9d587cef-e3fe-4d0a-898b-bc1ca7789ef5
|
Biuletyn |
624136-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Powiatowy w Zawierciu
|
Regon |
27627111000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Miodowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zawiercie
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
326 740 361,
|
Zamawiajacy fax |
326 721 532
|
Zamawiajacy email |
zampub@szpitalzawiercie.pl,
|
Adres strony url |
www.szpitalzawiercie.pl
|
Adres strony internetowej |
www.szpitalzawiercie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalzawiercie.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalzawiercie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Powiatowy w Zawierciu ul. Miodowa 14. 42-400 Zawiercie
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków czystości - 4 pakiety
|
Numer referencyjny |
DZP/PN/61/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa środków czystości - 4 pakiety, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ formularz asortymentowo cenowy.
1. Artykuły czystościowe,
2. Worki,
3. Ręczniki ZZ, ręczniki rolka, papier toaletowy,
4. Chemia profesjonalna.
|
Cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. dotychczasowemu Wykonawcy do 30 % wartości zamówienia.
|
Okres w miesiacach |
12
|
Data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
W celu spełnienia wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga:
a. Oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowany asortyment posiada deklarację zgodności CE oraz, że Wykonawca jest gotowy w każdej chwili potwierdzić to poprzez przesłanie odpowiedniej dokumentacji,
b. Oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowany asortyment posiada kartę produktu, ulotkę, kartę techniczną, kartę charakterystyki potwierdzającą wymogi określone przez Zamawiającego a ponadto, że Wykonawca jest gotowy w każdej chwili na żądanie Zamawiającego potwierdzić to poprzez przesłanie kopii odpowiedniej dokumentacji,
c. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada pozwolenie Ministra Zdrowia wskazujące na dopuszczenie do obrotu na terytorium RP produktu biobójczego, aktualną kartę charakterystyki produktu niebezpiecznego, ulotkę (dotyczy pakietu nr 4),
d. Oświadczenie Wykonawcy, że asortyment z pozycji od 1 do 7 jest ze sobą kompatybilny (dotyczy pakietu nr 4),
e. Oświadczenie Wykonawcy, że do asortymentu z pozycji od 1 do 3 dostarczy na czas trwania umowy, zamontuje oraz będzie serwisował (czynności serwisowe potwierdzone dokumentem serwisowym) 28 sztuk systemów dozujących w cenie pakietu (dotyczy pakietu nr 4),
f. Oświadczenie Wykonawcy, że w skład każdego systemu dozującego w cenie pakietu wchodzić będzie urządzenie umożliwiające podłączenie 3 preparatów i dozowanie ich w stężeniu 0,1% oraz 3 zamykane na klucz pojemniki na 1 litrowe butelki z koncentratem uniemożliwiające dostęp do koncentratu osobom postronnym (dotyczy pakietu nr 4),
g. Oświadczenie Wykonawcy, że system dozujący oraz pojemniki na koncentrat będą dostarczone i zamontowane przez Wykonawcę (w cenie oferty) we wskazanych przez Zamawiającego miejscach w czasie do 10 dni od podpisania umowy lecz nie później niż przed pierwszą dostawą zakupionych środków (dotyczy pakietu nr 4),
h. Oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie zaproponowane preparaty muszą być zgodne z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosownych ograniczeń w zakresie chemikaliów REACH 1907/2006. Zgodność ta zostanie potwierdzona w dostarczonych kartach charakterystyki oferowanych preparatów (dotyczy pakietu nr 4),
i. Oświadczenie Wykonawcy, że do asortymentu opisanego w pozycji 1-5 i 7, dostarczy w cenie oferty 20 sztuk zalaminowanych planów higieny dotyczących postępowania z danym koncentratem, nie później niż przed pierwszą dostawą zakupionych środków (dotyczy pakietu nr 4),
j. Oświadczenie Wykonawcy, że zobowiąże się do (w cenie oferty) przeprowadzenia w siedzibie Zamawiającego po podpisaniu umowy szkolenia produktowego dla personelu z zakresu bezpiecznego i skutecznego używania zaoferowanych środków i systemów dozujących (około 40 osób) oraz szkoleń przypominających na żądanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy – nie więcej niż 3 razy w roku (dotyczy pakietu nr 4),
k. Oświadczenie Wykonawcy, że zapewni do wszystkich zamontowanych systemów dozujących opiekę serwisową na każde wezwanie Zamawiającego.
l. Oświadczenie Wykonawcy, że w ramach dostawy asortymentu w pozycji od 1 do 3 udostępni w cenie oferty 50 butelek o pojemności 650 ml z atomizerem -butelka z sitodrukiem niezmywalnym opisujące roztwór roboczy (dotyczy pakietu nr 4).
|
Okreslenie warunkow |
Ocena spełnienia warunku udziału w postepowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Ocena spełnienia warunku udziału w postepowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a Ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawców niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentu świadczącego o odpowiedzialności solidarnej Wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby powołuje się.
3. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów dotyczących w szczególności:
a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Ocena spełnienia warunku udziału w postepowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a Ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawców niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentu świadczącego o odpowiedzialności solidarnej Wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby powołuje się.
3. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów dotyczących w szczególności:
a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do złożenia dokumentu na wezwanie;
b. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do złożenia dokumentu na wezwanie;
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
c. W zakresie opisu przedmiotu zamówienia:
-kartę produktu, ulotkę, kartę techniczną, kartę charakterystyki potwierdzającą wymogi określone przez Zamawiającego,
-pozwolenie Ministra Zdrowia wskazujące na dopuszczenie do obrotu na terytorium RP produktu biobójczego, aktualną kartę charakterystyki produktu niebezpiecznego, ulotkę (dotyczy pakietu nr 4).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta powinna zawierać:
a). podpisany przez Wykonawcę Formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ,
b). podpisany przez Wykonawcę Formularz cenowy według załącznika nr 2 do SIWZ,
c). podpisane przez Wykonawcę oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.
2. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
a)zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5. pkt a i b – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskała przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b)Dokumenty, o których mowa w pkt 5 pkt a i b - powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do złożenia dokumentu na wezwanie.
c)Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
d)Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.
e)W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
§ 9
1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
2. Zamawiający może rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym w razie trzykrotnego naruszenia postanowień niniejszej umowy.
3. W przypadku nie zrealizowania umowy przez wykonawcę Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w trybie natychmiastowym.
§ 11
1. Dopuszczalna jest zmiana niniejszej umowy w przypadku nie wyczerpania przedmiotu umowy w terminie, o którym mowa w § 3. Na wniosek Zamawiającego może być zawarty aneks o przedłużeniu trwania umowy na warunkach z niej wynikających do czasu wyczerpania asortymentu i wartości umowy.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia dostawy w zależności od jego potrzeb do wysokości 50 % wartości zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu niezrealizowania całego zakresu przedmiotu umowy.
3. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony zgodnie z zapisami art. 144 ust 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 1579 ze zm.).
4. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-12-08T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
artykuły czystościowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
artykuły czystościowe - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ - formularz asortymentowo cwenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
worki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
25222100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
worki zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ - formularz asortymentowo cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
ręczniki ZZ, ręczniki rolka, papier toaletowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33760000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
ręczniki ZZ, ręczniki rolka, papier toaletowy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ - formularz asortymentowo cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
chemia profesionalna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831200-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
chemia profesjonalna - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ - formularz asortymentowo cenowy.
|
| |