GuidZP400 |
6796077d-515f-4248-b8e5-b05b6c784bc7
|
Biuletyn |
623999-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
|
Regon |
28884000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Polna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
33
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60-535
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618 419 294
|
Zamawiajacy fax |
618 419 620
|
Zamawiajacy email |
jjaworska@gpsk.ump.edu.pl
|
Adres strony url |
http://dzp/gpsk.ump.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://dzp/gpsk.ump.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://dzp/gpsk.ump.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie. Ofertę należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Polnej 33, pokój nr 317 - Kanacelaria Ogólna mieszcząca się w budynku D Szpitala
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Polna 33, 60-535 Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu do realizacji zadania dot. odżywiania mlekiem kobiecym
|
Numer referencyjny |
PN-49/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do realizacji zadania dot. odżywiania mlekiem kobiecym w podziale na n/w części:
-Część nr 1: Pasteryzator, analizator składu mleka, sonikator, chłodziarko-zamrażarka laboratoryjna, zamrażarka laboratoryjna (2 sztuki), komora laminarna, podgrzewacz do butelek i strzykawek, zamrażarka szokowa, chłodziarka farmaceutyczna (2 sztuki), zmywarka specjalistyczna, system do znakowania próbek (2 sztuki)
-Część nr 2: laktator (10 sztuk)
|
Cpv glowny przedmiot |
39711100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ WRAZ Z OFERTĄ
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, który winien być złożony w formie oryginału.
2. Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ, który winien być złożony w formie oryginału.
3. Formularz asortymentowo-cenowy - załącznik Nr 2 do SIWZ, który winien być złożony w formie oryginału.
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy:- ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca,
- ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego którego treść winna wskazywać pełnomocnika oraz w potwierdzać jego umocowanie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.
5. Oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 4 aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, które winno być złożone w formie oryginału.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. 1.4 niniejszej specyfikacji składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Z uwzględnieniem zapisu art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian poprzez wprowadzenie do zawartej umowy następujących aneksów;
a. aneks w zakresie wymiany / uzupełnienia elementów składowych sprzętu w sytuacji gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany / udoskonalony oraz w przypadku zaistnienia konieczności wymiany/uzupełnienia elementów składowych sprzętu w związku z postępem technologicznym,
b. aneks dopuszczający zmianę umówionego terminu wykonania zamówienia z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
c. aneks dopuszczający zmianę umówionego terminu wykonania zamówienia z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostaw, a które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
d. aneks w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów – w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lun faktycznego.
2. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę, zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem, z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem.
|
IV 4 4 data |
2017-12-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pasteryzator, analizator składu mleka, sonikator, chłodziarko-zamrażarka laboratoryjna, zamrażarka laboratoryjna (2 sztuki), komora laminarna, podgrzewacz do butelek i strzykawek, zamrażarka szokowa, chłodziarka farmaceutyczna (2 sztuki), zmywarka specjalistyczna, system do znakowania próbek (2 sztuki)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-14T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pasteryzator, analizator składu mleka, sonikator, chłodziarko-zamrażarka laboratoryjna, zamrażarka laboratoryjna (2 sztuki), komora laminarna, podgrzewacz do butelek i strzykawek, zamrażarka szokowa, chłodziarka farmaceutyczna (2 sztuki), zmywarka specjalistyczna, system do znakowania próbek (2 sztuki)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Laktator (10 sztuk)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-14T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Laktator (10 sztuk)
|
| |