Dostawa artykułów spozywczych dla stołówki Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr II w Opolu

Publication date 2017-11-29
End date 2017-12-07 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr II
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Warzywa przetworzone,
  • Masło,
  • Produkty mączne,
  • Urządzenia do nadawania audycji

Szczegóły

Numer ogłoszenia 624117-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 151130003, 155300002, 158511009, 153311709, 151121306, 32211124
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w formularzu ofertowym dołączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymagania ogólne wobec dostarczanych artykułów: wysoka jakość organoleptyczna ( wygląd, smak, zapach ) i odżywcza, termin ważności upływający nie wcześniej niż 5 dni po dacie dostawy, nieuszkodzone opakowania jednostkowe. Miejscem dostawy jest magazyn stołówki Zamawiającego. Dostawca dostarczy artykuły własnym transportem i na własny koszt. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w czasie trwania umowy na podstawie telefonicznej informacji ( potwierdzonej faksem na życzenie Dostawcy ) przekazywanej każdorazowo przez upoważnionego pracownika zamawiającego.1. pakiet nr 1 - mięso wieprzowe, wędliny, podroby ( zgodnie z PN 86-A-820002, PN-A-82007)

2. pakiet nr 2 - nabiał,

3. pakiet nr 3 - trwałe art. spożywcze,

4. pakiet nr 4 – mrożonki,

5. pakiet nr 5 – mięso drobiowe, jaja kurze,

6. pakiet nr 6 - świeże warzywa i owoce - ( sezonowo )

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ca722cb8-09f4-43ae-aca8-b773c3d6aa47
Biuletyn 624117-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr II
Regon 16034709900000
Zamawiajacy adres ulica ul. gen. K. Pułaskiego
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45048
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 40 21 870; 726 720 714
Zamawiajacy fax 774021887
Zamawiajacy email mieciosto@interia.pl ; sekretariat@lo2.opole.pl ; lison@lo2.opole.pl
Adres strony url www.lo2.opole.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Szkoła prowadzona przez organ administracji samorządowej
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spozywczych dla stołówki Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr II w Opolu
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w formularzu ofertowym dołączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymagania ogólne wobec dostarczanych artykułów: wysoka jakość organoleptyczna ( wygląd, smak, zapach ) i odżywcza, termin ważności upływający nie wcześniej niż 5 dni po dacie dostawy, nieuszkodzone opakowania jednostkowe. Miejscem dostawy jest magazyn stołówki Zamawiającego. Dostawca dostarczy artykuły własnym transportem i na własny koszt. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w czasie trwania umowy na podstawie telefonicznej informacji ( potwierdzonej faksem na życzenie Dostawcy ) przekazywanej każdorazowo przez upoważnionego pracownika zamawiającego.1. pakiet nr 1 - mięso wieprzowe, wędliny, podroby ( zgodnie z PN 86-A-820002, PN-A-82007) 2. pakiet nr 2 - nabiał, 3. pakiet nr 3 - trwałe art. spożywcze, 4. pakiet nr 4 – mrożonki, 5. pakiet nr 5 – mięso drobiowe, jaja kurze, 6. pakiet nr 6 - świeże warzywa i owoce - ( sezonowo )
Cpv glowny przedmiot 15113000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany formularz OFERTA stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ,który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego. - adresu korespondencyjnego składającego ofertę, - określenia przedmiotu zamówienia, - informacji o ilości i rodzaju złożonych załączników, - datę sporządzenia oferty i podpis upoważnionej osoby. 2. Wypełniony druk „ FORMULARZA CENOWEGO”, który należy sporządzić ściśle wg wzoru stanowiącego odpowiednio zał. nr 2, 3, 4, 5, 6, do SIWZ; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie, że Dostawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust.1 pkt. 1, 2, 3, 4 oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( zał. nr 8 do SIWZ ) 5. Informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej ( oświadczenie : zał. nr 9 do SIWZ ) bądź listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej ( zał. nr 8 do SIWZ ); należy zwrócić uwagę na :niepotrzebne skreślić”, 6. Podpisany projekt umowy ( zał. nr 10 do SIWZ ). ( uwaga- podpisując projekt umowy Dostawca wyraża zgodę na warunki w niej zawarte ) . 7. Dostawca dostaw mięsa i produktów mięsnych musi przedłożyć kserokopię dokumentu potwierdzającego stosowanie systemu HACCP ( certyfikat bądź zaświadczenie o trwającym wdrażaniu ).
IV 4 4 data 2017-12-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15113000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis mięso wieprzowe, wędliny ( masa łączna 5.160kg )
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15530000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Nabiał - w tym masło 600kg, śmietana 1450litr
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15851100-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Trwałe art. spożywcze - ( w tym mąka wrocławska -1.500kg, olej roślinny 1.100litr
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Mrożonki ( kostka rybna 750kg, porzeczka czarna 500kg
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15112130-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Mięso drobiowe 3.850kg, Jaja 12.700szt
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03221112-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Świeże warzywa i owoce min - marchew 3.600kg, banany 2.000kg
  

Criterion

Kryteria najniższa cena
Znaczenie 0,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)