Zakup sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Częstochowie ul. Kilińskiego 10.

Publication date 2017-11-29
End date 2018-11-07 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 623880-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331000001, 446112008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Częstochowie ul. Kilińskiego 10.

Przedmiot zamówienia obejmuje:

Pakiet nr 1
Dostawa defibrylatora - 1 szt.
Pakiet nr 2
Dostawa respiratora reanimacyjno –transportowego - 1 szt.
Pakiet nr 3
Dostawa ssaka -1 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Formularz parametrów technicznych zawiera załącznik nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6c0208d4-36a6-4653-af94-c96c872291c5
Biuletyn 623880-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego
Regon 001232787
Zamawiajacy adres ulica Kilińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42-202
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 343785233
Zamawiajacy fax 343785233
Zamawiajacy email stacja@spr.czest.pl
Adres strony url spr.bip.czestochowa.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja spr.bip.czestochowa.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie: pocztą, posłańcem,osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego, ul. Kilińskiego 10, 42-202 Częstochowa
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Częstochowie ul. Kilińskiego 10.
Numer referencyjny SPR.ZP.382.432-2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Zakup sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Częstochowie ul. Kilińskiego 10. Przedmiot zamówienia obejmuje: Pakiet nr 1 Dostawa defibrylatora - 1 szt. Pakiet nr 2 Dostawa respiratora reanimacyjno –transportowego - 1 szt. Pakiet nr 3 Dostawa ssaka -1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Formularz parametrów technicznych zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-20T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen na wezwanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia na terenie RP, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dn. 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2017 r. poz. 211) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawa w zakresie oferowanego przedmiotu zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca - bez wezwania - na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy PZP w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – według wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć dokumenty: wypełniony formularz wymaganych parametrów technicznych wg wzoru na załączniku nr 1 do SIWZ wypełnione wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ, wypełnione wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ, ewentualne pełnomocnictwa, oraz zobowiązanie podmiotu trzeciego -wg wzoru załącznik nr 5 do SIWZ. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika z innych załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale, notarialnie potwierdzonej kopii. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VII 3 lit. a siwz- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o których mowa w pkt 15 siwz powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów , o których mowa w pkt. 15 siwz , zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-11-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki JĘZYK POLSKI
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 Dostawa defibrylatora - 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-20T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 1 Dostawa defibrylatora - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Formularz parametrów technicznych zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 Dostawa respiratora reanimacyjno –transportowego - 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44611200-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-20T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa respiratora reanimacyjno –transportowego - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Formularz parametrów technicznych zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 Dostawa ssaka -1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-20T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa ssaka -1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Formularz parametrów technicznych zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)