ZAKUP I DOSTAWA URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH

Publication date 2017-11-29
End date 2017-12-07 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych
Miejscowość Ustrzyki Dolne
Województwo podkarpackie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 623847-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331000001, 331911006, 331922303, 331700002, 331921003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych urządzeń medycznych do SP ZOZ w Ustrzykach Dolnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 13 Pakietów:
Pakiet nr 1 – Sterylizator parowy ze stacją uzdatniania wody (szt.1)
Pakiet nr 2 – Stół operacyjny (szt.1)
Pakiet nr 3 – Respirator (szt. 3)
Pakiet nr 4 – Łóżko do intensywnej terapii (szt.1)
Pakiet nr 5 – Materac do ogrzewania pacjenta (szt.1)
Pakiet nr 6 – Wózek anestezjologiczny (szt.1)
Pakiet nr 7 – Ssak medyczny (szt.1)
Pakiet nr 8 – Pompa infuzyjna (szt.1)
Pakiet nr 9 – Urządzenie do ogrzewania krwi i płynów infuzyjnych (szt.1)
Pakiet nr 10 – Urządzenie do szybkiego przetaczania płynów infuzyjnych (szt.1)
Pakiet nr 11 – Aparat EKG (szt.1)
Pakiet nr 12 – Defibrylator dwufazowy z kardiowersją (szt.1)
Pakiet nr 13 – Kardiomonitor (szt.1)
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość Pakietów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fedb78f8-3891-4990-a6dc-24b7c7031501
Biuletyn 623847-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych
Regon 37044459800000
Zamawiajacy adres ulica ul. 29 Listopada
Zamawiajacy adres numer domu 57
Zamawiajacy miejscowosc Ustrzyki Dolne
Zamawiajacy kod pocztowy 38700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 134 611 028
Zamawiajacy fax 134 611 028
Zamawiajacy email zamowienia@spzoz-ustrzyki.pl
Adres strony url www.spzoz-ustrzyki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spzoz-ustrzyki.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzoz-ustrzyki.pl
Nazwa nadana zamowieniu ZAKUP I DOSTAWA URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH
Numer referencyjny FK.242.ZP.12.PN.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych urządzeń medycznych do SP ZOZ w Ustrzykach Dolnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 13 Pakietów: Pakiet nr 1 – Sterylizator parowy ze stacją uzdatniania wody (szt.1) Pakiet nr 2 – Stół operacyjny (szt.1) Pakiet nr 3 – Respirator (szt. 3) Pakiet nr 4 – Łóżko do intensywnej terapii (szt.1) Pakiet nr 5 – Materac do ogrzewania pacjenta (szt.1) Pakiet nr 6 – Wózek anestezjologiczny (szt.1) Pakiet nr 7 – Ssak medyczny (szt.1) Pakiet nr 8 – Pompa infuzyjna (szt.1) Pakiet nr 9 – Urządzenie do ogrzewania krwi i płynów infuzyjnych (szt.1) Pakiet nr 10 – Urządzenie do szybkiego przetaczania płynów infuzyjnych (szt.1) Pakiet nr 11 – Aparat EKG (szt.1) Pakiet nr 12 – Defibrylator dwufazowy z kardiowersją (szt.1) Pakiet nr 13 – Kardiomonitor (szt.1) 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość Pakietów.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-12-28T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu. Uzna spełnienie tego warunku w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu. Uzna spełnienie tego warunku w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert lub w okresie działalności – jeżeli jest krótszy niż 3 lata zrealizował należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie urządzeń medycznych o wartości co najmniej 200.000 zł brutto i potwierdzi ten fakt dowodem tj. referencją lub innym dokumentem o podobnym charakterze.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp.- zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Zakresie warunkow udzialu - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; - wykaz zrealizowanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, wraz z załączeniem dowodów, że dostawy te zostały zrealizowane należycie. Dowodami, o których mowa są referencje lub inny dokument o podobnym charakterze. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci - dokument dopuszczający do stosowania na terenie Polski i UE; - karty katalogowe, foldery, ulotki informacyjne itp. w języku polskim, zawierające opisy (charakterystykę) oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnienie każdego z wymagań określonych przez Zamawiającego
Inne dokumenty niewymienione a) Formularz oferty – Załącznik nr 1; b) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1A; c) Warunki gwarancyjne i pogwarancyjne urządzeń medycznych – Załącznik nr 6 d) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 i 2a do SIWZ.
IV 4 4 data 2017-12-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 – Sterylizator parowy ze stacją uzdatniania wody (szt.1)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33191100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sterylizatora parowego ze stacją uzdatniania wody.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 – Stół operacyjny (szt.1)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192230-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa stołu operacyjnego.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 – Respirator (szt. 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33170000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa respiratorów.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4 – Łóżko do intensywnej terapii (szt.1)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa łóżka do intensywnej terapii.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5 – Materac do ogrzewania pacjenta (szt.1)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest materac do ogrzewania pacjenta (szt.1).
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6 – Wózek anestezjologiczny (szt.1)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wózka anestezjologicznego (szt.1)
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7 – Ssak medyczny (szt.1)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa ssaka medycznego.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8 – Pompa infuzyjna (szt.1)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa pompy infuzyjnej.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9 – Urządzenie do ogrzewania krwi i płynów infuzyjnych (szt.1)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia do ogrzewania krwi i płynów infuzyjnych (szt.1).
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10 – Urządzenie do szybkiego przetaczania płynów infuzyjnych (szt.1)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia do szybkiego przetaczania płynów infuzyjnych (szt.1)
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11 – Aparat EKG (szt.1)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu EKG.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12 – Defibrylator dwufazowy z kardiowersją (szt.1)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa defibrylatora dwufazowego z kardiowersją.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet nr 13 – Kardiomonitor (szt.1)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa kardiomonitora.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)