Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego laserowego (drukarka kolorowa, kserokopiarka kolorowa, skaner) na potrzeby projektu pn. „Bolesławiec - Vrchlabi - aktywna transgraniczna współpraca muzeów”

Publication date 2017-11-29
End date 2017-12-07 00:00:00
Instytucja Muzeum Ceramiki
Miejscowość Bolesławiec
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 623200-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302321005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe (drukarka kolorowa, kserokopiarka kolorowa, skaner) –1 szt.
- Format oryginału: max A3
- Szybkość kopiowania:
a) cz/b: min. 30 stron A4/minutę
b) kolor: 15 stron A3/minutę
- Ekran dotykowy LED, min. 10 cm
- Kopiowanie ciągłe: 1-999 kopii
- Zakres zoom-u: od 25 do 400% , co 1%
- Pamięć: minimum 1 GB
- Rozdzielczość kopiowania: minimum 600 x 600 dpi
- Rozdzielczość drukowania: min. 600 x 600 dpi
- Rozdzielczość skanowania: min. 200, 300, 400, 600 dpi
- Kasety: uniwersalne na papier - min. 2 na minimum 250 arkuszy (80g/m2), obsługujące gramatury od 60-220 g/m2 formaty od A5 do A3
- Podajnik boczny: taca wielofunkcyjna minimum 100 kartek (80g/m2), obsługujący gramatury od 60 do 300 g/m2 i formaty od A5 do A3
- Automatyczny dwustronny podajnik oryginałów min. 100 arkuszy (80g/m2 )
- Moduł drukarki sieciowej
- Możliwość bezprzewodowej pracy w sieci
- Interfejs: standardowy sieciowy / protokół TCP/IP; Interfejs USB 2.0, Ethernet Base, TX
- Typy pliku
a) skanowanie do FTP, e-mail, skrzynki dokumentów w urządzeniu,
b) skanowanie z automatycznego podajnika dokumentów i szyby ekspozycyjnej,
c) skanowanie do pliku: PDF, JPEG, TIFF.
- Szafka pod urządzenie z zamykanymi drzwiczkami na kółkach
- Standardowe wyposażenie
a). Kabel zasilający
b). Kabel drukarkowy USB
c). Instrukcja w języku polskim, oprogramowanie
dokumentacja, płyta DVD.
- Urządzenie dodatkowo wyposażone w
a) tonery: w ilości, która zapewni wydrukowanie minimum 15 000 stron kolorowych A4
b) bębny: w ilości, która zapewni wydrukowanie minimum 600 000 stron kolorowych A4
c) moduł(-y) umożliwiający (-e) następujące rodzaje wykończenia: składanie na środku (wpół), składanie listów, składanie broszur, druk dwustronny
Dostarczone materiały muszą być wyprodukowane przez producenta oferowanych urządzeń.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 126852f1-f884-42fd-ba95-5525a56c2452
Biuletyn 623200-N-2017
Zamawiajacy nazwa Muzeum Ceramiki
Regon 23017566100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Adama Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Bolesławiec
Zamawiajacy kod pocztowy 59700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 0-75 644 22 00
Zamawiajacy fax 0-75 644 47 00
Zamawiajacy email poczta@muzeum.boleslawiec.net
Adres strony url http://www.muzeum.boleslawiec.net
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Program "Interreg V-A Republika Czeska – Rzeczpospolita Polska 2014-2020", projekt nr CZ.11.4.120/0.0/0.0/15_006/0000086 pn. „Bolesławiec - Vrchlabi - aktywna transgraniczna współpraca muzeów”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://muzeum-bip.boleslawiec.net/tenders
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://muzeum-bip.boleslawiec.net/tenders
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście,pocztą,kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Muzeum Ceramiki w Bolesławcu, Dział Historii Miasta, ul. Kutuzowa 14, 59-700 Bolesławiec
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego laserowego (drukarka kolorowa, kserokopiarka kolorowa, skaner) na potrzeby projektu pn. „Bolesławiec - Vrchlabi - aktywna transgraniczna współpraca muzeów”
Numer referencyjny 1/SIWZ/MC/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe (drukarka kolorowa, kserokopiarka kolorowa, skaner) –1 szt. - Format oryginału: max A3 - Szybkość kopiowania: a) cz/b: min. 30 stron A4/minutę b) kolor: 15 stron A3/minutę - Ekran dotykowy LED, min. 10 cm - Kopiowanie ciągłe: 1-999 kopii - Zakres zoom-u: od 25 do 400% , co 1% - Pamięć: minimum 1 GB - Rozdzielczość kopiowania: minimum 600 x 600 dpi - Rozdzielczość drukowania: min. 600 x 600 dpi - Rozdzielczość skanowania: min. 200, 300, 400, 600 dpi - Kasety: uniwersalne na papier - min. 2 na minimum 250 arkuszy (80g/m2), obsługujące gramatury od 60-220 g/m2 formaty od A5 do A3 - Podajnik boczny: taca wielofunkcyjna minimum 100 kartek (80g/m2), obsługujący gramatury od 60 do 300 g/m2 i formaty od A5 do A3 - Automatyczny dwustronny podajnik oryginałów min. 100 arkuszy (80g/m2 ) - Moduł drukarki sieciowej - Możliwość bezprzewodowej pracy w sieci - Interfejs: standardowy sieciowy / protokół TCP/IP; Interfejs USB 2.0, Ethernet Base, TX - Typy pliku a) skanowanie do FTP, e-mail, skrzynki dokumentów w urządzeniu, b) skanowanie z automatycznego podajnika dokumentów i szyby ekspozycyjnej, c) skanowanie do pliku: PDF, JPEG, TIFF. - Szafka pod urządzenie z zamykanymi drzwiczkami na kółkach - Standardowe wyposażenie a). Kabel zasilający b). Kabel drukarkowy USB c). Instrukcja w języku polskim, oprogramowanie dokumentacja, płyta DVD. - Urządzenie dodatkowo wyposażone w a) tonery: w ilości, która zapewni wydrukowanie minimum 15 000 stron kolorowych A4 b) bębny: w ilości, która zapewni wydrukowanie minimum 600 000 stron kolorowych A4 c) moduł(-y) umożliwiający (-e) następujące rodzaje wykończenia: składanie na środku (wpół), składanie listów, składanie broszur, druk dwustronny Dostarczone materiały muszą być wyprodukowane przez producenta oferowanych urządzeń.
Cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony druk "OFERTA", stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Druk „OFERTA” musi zawierać dane (producent, nazwa, typ, model, opis) umożliwiające jednoznaczną identyfikację oferowanego produktu. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę w druku OFERTA, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. 2) Tabela cenowa i opisowa oferowanego produktu ZAWARTA W DRUKU OFERTA. 3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. 4) Szczegółowy wykaz oferowanych produktów – stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykaz musi zawierać spis oferowanych produktów z podaniem producenta, modelu, zastosowanych komponentów i ich parametrów technicznych. Ponadto, jeżeli wykonawca zaproponuje w ofercie produkt równoważny, to wykaz musi zawierać nazwę produktu (typ, producenta), oraz dokładny opis techniczny oferowanego zamiennika z podaniem ich parametrów technicznych. Wykaz należy sporządzić na druku stanowiących załączniki nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. W przypadku zmiany urzędowej stawki VAT strony umowy zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy regulującego wysokość podatku VAT i wartości brutto umowy.
IV 4 4 data 2017-12-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena całkowita brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria długość okresu gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)