"Wyposażenie pracowni informatycznych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym z Oddziałami Integracyjnymi w Kampinosie”

Publication date 2017-12-01
End date 2017-12-11 00:00:00
Instytucja Zespół Szkolno-Przedszkolny
Miejscowość Kampinos
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 625806-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa „Wyposażenia pracowni informatycznych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym z Oddziałami Integracyjnymi w Kampinosie” wg wymagań stawianych przez Zamawiającego w ramach realizacji projektu „Wzmocnienie kluczowych kompetencji dzieci i młodzieży szansa na rozwój kampinoskiej oświaty i lepszy start w dorosłość!”. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO WM 2014 – 2020 Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży Poddziałanie 10.1.1 Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych). Zamówienie zostało podzielone na Części:
Część nr I - „ Dostawa zestawów komputerów stacjonarnych” w ramach zadania „Wyposażenie pracowni informatycznych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym z Oddziałami Integracyjnymi w Kampinosie”
Część nr II - „ Dostawa tablic interaktywnych” w ramach zadania „Wyposażenie pracowni informatycznych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym z Oddziałami Integracyjnymi w Kampinosie”

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załącznikach nr 1a dla Części I oraz w załączniku nr 1b dla Części nr II

Dodatkowe informacje

GuidZP400 dad3a867-a3cb-4784-99d8-6f71c433ee66
Biuletyn 625806-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkolno-Przedszkolny
Regon 1532804500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szkolna
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Kampinos
Zamawiajacy kod pocztowy 05085
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 0-22 7250014, 7250005
Zamawiajacy email jadwiga.dmo@poczta.onet.pl
Adres strony url www.bip.kampinos.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Wzmocnienie kluczowych kompetencji dzieci i młodzieży szansa na rozwój kampinoskiej oświaty i lepszy start w dorosłość!”. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO WM 2014 – 2020 Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży Poddziałanie 10.1.1 Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych).
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Zespół Szkolno-Przedszkolny z Oddziałami Integraacyjnymi
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.kampinos.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.kampinos.pl
Wymagane przeslanie ofert inny poczta, kurier
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkolno-Przedszkolny z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Szkolna 5, 05-085 Kampinos
Nazwa nadana zamowieniu "Wyposażenie pracowni informatycznych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym z Oddziałami Integracyjnymi w Kampinosie”
Numer referencyjny FZ.042.10.3.2017.PN
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa „Wyposażenia pracowni informatycznych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym z Oddziałami Integracyjnymi w Kampinosie” wg wymagań stawianych przez Zamawiającego w ramach realizacji projektu „Wzmocnienie kluczowych kompetencji dzieci i młodzieży szansa na rozwój kampinoskiej oświaty i lepszy start w dorosłość!”. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO WM 2014 – 2020 Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży Poddziałanie 10.1.1 Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych). Zamówienie zostało podzielone na Części: Część nr I - „ Dostawa zestawów komputerów stacjonarnych” w ramach zadania „Wyposażenie pracowni informatycznych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym z Oddziałami Integracyjnymi w Kampinosie” Część nr II - „ Dostawa tablic interaktywnych” w ramach zadania „Wyposażenie pracowni informatycznych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym z Oddziałami Integracyjnymi w Kampinosie” 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załącznikach nr 1a dla Części I oraz w załączniku nr 1b dla Części nr II
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że: a) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych )
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: a. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował: co najmniej jedno zamówienie polegającą na dostawie sprzętu komputerowego, o wartości nie niższej niż 100 000 zł brutto. Powyższe Wykonawca winien udokumentować załączając dowody potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane z należytą starannością wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega w opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; a) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych ( Dz. U. z 2016 r. poz. 716)
Zakresie warunkow udzialu a) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego; Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej, o których mowa powyżej, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego warunku udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane. Powyższe Wykonawca winien udokumentować załączając dowody potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane z należytą starannością.
Inne dokumenty niewymienione Szczegółowy opis techniczny oferowanego sprzętu - Załącznik nr 1a oraz Załącznik nr 1b
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla każdej części osobno w wysokości: Cześć I – 2000,00 zł ( słownie: dwa tysiące złotych) Część II – 500,00 zł ( słownie: pięćset złotych) 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku WBS o/Kampinos nr rachunku 68 8015 0004 1000 7386 2010 0001, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu FZ.042.10.3.2017.PN pn. „Wyposażenie pracowni informatycznych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym z Oddziałami Integracyjnymi w Kampinosie” Część ……….. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 11.3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści gwarancji musi wynikać, że odnosi się ona zarówno do zleceniodawcy gwarancji , jak i pozostałych członków konsorcjum. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Dopuszcza się zmianę istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: 1) Zmiana harmonogramu rzeczowo – finansowego realizacji projektu, bez zmian wartości poszczególnych elementów zamówienia, w zakresie terminów wykonania poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, w przypadku zaistnienia zdarzeń uniemożliwiających wykonanie umowy w terminach, o którym mowa w § 3 umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, udokumentowanych w sposób nie budzący zastrzeżeń, potwierdzonych protokolarnie; warunkiem dokonania w/w zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą wraz z opisem i uzasadnieniem proponowanej zmiany, 2) Zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu, 3) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia – na skutek niedostępności na rynku urządzeń wskazanych w ofercie spowodowanych zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów/urządzeń lub pojawienia się na rynku materiałów/urządzeń nowej generacji albo nowych technologii – zmiana sprzętu na równoważną lub o lepszych parametrach za cenę nie wyższą niż podana w ofercie, 4) Zmiana parametrów technicznych sprzętu – dopuszcza się tylko w przypadkach, gdy proponowane rozwiązania będą równorzędne lub lepsze od tych, jakie zostały przewidziane w umowie i w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, jeśli nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, 5) Wystąpienie zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 6) Zmiany wynikające z ewentualnych zmian postanowień umowy o dofinansowanie Projektu oraz zmian Wytycznych Instytucji Zarządzającej i Instytucji Pośredniczącej w projekcie. 3. Zmiany umowy nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 3 ust. 1 Umowy. 4. Zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
IV 4 4 data 2017-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa "Dostawa zestawów komputerów stacjonarnych” w ramach zadania „Wyposażenie pracowni informatycznych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym z Oddziałami Integracyjnymi w Kampinosie”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 40 sztuk zestawów komputerów stacjonarnych 2. Wykonawca bezpłatnie dokona prawidłowego montażu i uruchomienia sprzętu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3. Wszystkie dostarczone przez wykonawcę urządzenia muszą być fabrycznie nowe. 4. Wykonawca wraz z dostarczonym sprzętu musi dostarczyć instrukcję obsługi w języku polskim oraz dokumenty gwarancyjne. 5. Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji producenta na zestawy komputerowe 6. Zamawiający wymaga, aby serwis gwarancyjny był realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. 7. Wykonawca w kolumnie 3 powinien oświadczyć czy dany parametr jest dotrzymany (spełnia / nie spełnia) albo wpisać konkretną wartość danego parametru, jeśli jest wyższa od wymaganej. 8. Zaoferowane przez Wykonawcę urządzenia muszą posiadać parametry spełniające wymagania określone przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1a do SIWz
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa "Dostawa tablic interaktywnych” w ramach zadania „Wyposażenie pracowni informatycznych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym z Oddziałami Integracyjnymi w Kampinosie”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 sztuk tablic interaktywnych. 2. Wykonawca bezpłatnie dokona prawidłowego montażu i uruchomienia sprzętu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3 .Wszystkie dostarczone przez wykonawcę urządzenia muszą być fabrycznie nowe. 4.Wykonawca wraz z dostarczonym sprzętu musi dostarczyć instrukcję obsługi w języku polskim oraz dokumenty gwarancyjne. 5.Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji producenta na zestawy komputerowe 6.Zamawiający wymaga, aby serwis gwarancyjny był realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. 7.Wykonawca w kolumnie 3 powinien oświadczyć czy dany parametr jest dotrzymany (spełnia / nie spełnia) albo wpisać konkretną wartość danego parametru, jeśli jest wyższa od wymaganej. 8.Zaoferowane przez Wykonawcę urządzenia muszą posiadać parametry spełniające wymagania określone przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1b do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)