Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Wadowicach, ul. Parkowa 1 w okresie od 02 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2018 r.

Publication date 2017-12-04
End date 2017-12-14 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Wadowice
Województwo małopolskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Warzywa przetworzone,
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 626281-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 158100009, 155000003, 151311202, 151100002, 151120006, 31425003, 153311008, 152000000, 156000004, 158000006, 154000002, 153000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych podzielonych na 12 części opisanych Wspólnym Słownikiem Zamówień CPV:
Część I – Pieczywo świeże, wyroby ciastkarskie i piekarskie, Część II – Produkty mleczarskie, Część III – produkty wędliniarskie, Część IV – Mięso wieprzowe i wołowe, Część V – Drób i podroby, Część VI – Jaja, Część VII – Mrożonki, Część VIII – Ryby mrożone i przetworzone, konserwy, Część IX – Produkty przemiału ziarna skrobi i prod. skrob., Część X – Różne artykuły spożywcze,
Część XI – Oleje i tłuszcze roślinne i zwierzęce, Część XII – Owoce i warzywa

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3cb5b973-1121-4538-b86b-30bf8e8dbe85
Biuletyn 626281-N-2017
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej
Regon 7050180085907
Zamawiajacy adres ulica ul. Parkowa
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wadowice
Zamawiajacy kod pocztowy 34100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 338 731 920
Zamawiajacy email dpswad@man.pl
Adres strony url www.dpswadowiceparkowa.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia nie
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dpswadowiceparkowa.pl
Dostep do dokumentow ograniczony nie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 poz. 1579) składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1113, 1250, 1823 i 1948 oraz z 2017 r. poz. 1128), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej, 34-100 Wadowice, ul. Parkowa 1
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Wadowicach, ul. Parkowa 1 w okresie od 02 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2018 r.
Numer referencyjny DPS.ZP.3.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych podzielonych na 12 części opisanych Wspólnym Słownikiem Zamówień CPV: Część I – Pieczywo świeże, wyroby ciastkarskie i piekarskie, Część II – Produkty mleczarskie, Część III – produkty wędliniarskie, Część IV – Mięso wieprzowe i wołowe, Część V – Drób i podroby, Część VI – Jaja, Część VII – Mrożonki, Część VIII – Ryby mrożone i przetworzone, konserwy, Część IX – Produkty przemiału ziarna skrobi i prod. skrob., Część X – Różne artykuły spożywcze, Część XI – Oleje i tłuszcze roślinne i zwierzęce, Część XII – Owoce i warzywa
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony przez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony przez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony przez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert (celem wykazania, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia); 1.1 W przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokument wymieniony w ww. pkt 1; 1.2 W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W sytuacjach opisanych w rozdziale 17 SIWZ
IV 4 4 data 2017-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pieczywo świeże, wyroby ciastkarskie i piekarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Kryteria oceny ofert zgodnie z rozdziałem 14 SIWZ
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa pieczywa świeżego, wyrobów ciastkarskich i piekarskich w okresie od 2 stycznia 2018 do 31 grudnia 2018 r.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Nabiał
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Kryteria oceny ofert zgodnie z rozdziałem 14 SIWZ
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich w okresie od 2 stycznia 2018 do 31 grudnia 2018 r.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15131120-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Kryteria oceny ofert zgodnie z rozdziałem 14 SIWZ
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa produktów wędliniarskich w okresie od 2 stycznia 2018 do 31 grudnia 2018 r.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Mięso
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15110000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Kryteria oceny ofert zgodnie z rozdziałem 14 SIWZ
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa mięsa wołowego i wieprzowego w okresie od 2 stycznia 2018 do 31 grudnia 2018 r.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Drób
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15112000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Kryteria oceny ofert zgodnie z rozdziałem 14 SIWZ
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa drobiu i podrobów w okresie od 2 stycznia 2018 do 31 grudnia 2018 r.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Kryteria oceny ofert zgodnie z rozdziałem 14 SIWZ
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa jaj w okresie od 2 stycznia 2018 do 31 grudnia 2018 r.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Kryteria oceny ofert zgodnie z rozdziałem 14 SIWZ
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa mrożonek w okresie od 2 stycznia 2018 do 31 grudnia 2018 r.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Ryby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Kryteria oceny ofert zgodnie z rozdziałem 14 SIWZ
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa ryb mrożonych i przetworzonych oraz konserw w okresie od 2 stycznia 2018 do 31 grudnia 2018 r.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Prod. przemiału ziarna skrobi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15600000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Kryteria oceny ofert zgodnie z rozdziałem 14 SIWZ
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa produktów przemiału ziarna skrobi i produktów skrobiowych w okresie od 2 stycznia 2018 do 31 grudnia 2018 r.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Rózne artykuły spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Kryteria oceny ofert zgodnie z rozdziałem 14 SIWZ
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych w okresie od 2 stycznia 2018 do 31 grudnia 2018 r.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Oleje
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Kryteria oceny ofert zgodnie z rozdziałem 14 SIWZ
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa olejów i tłuszczy roślinnych i zwierzęcych w okresie od 2 stycznia 2018 do 31 grudnia 2018 r.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Owoce i warzywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Kryteria oceny ofert zgodnie z rozdziałem 14 SIWZ
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa owoców i warzyw w okresie od 2 stycznia 2018 do 31 grudnia 2018 r.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)