GuidZP400 |
a7b20c24-e48f-43a5-8e2a-05cd822d4d6d
|
Biuletyn |
628113-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
|
Regon |
14273335600042
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bronisława Czecha
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zakopane
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
182 012 274
|
Zamawiajacy fax |
182 014 906
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.zakopane@cos.pl
|
Adres strony url |
www.bip.cos.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucja Gospodarki Budżetowej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
Dokumenty postępowania znajdują się w siedzibie Zamawiającego, na stronie www.bip.cos.pl w zakładce przetargi udostępnia się dokumenty, których publikacja wynika z przepisów Prawa zamówień publicznych
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.cos.pl
|
Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
W biuletynie informacji publicznej udostępnia się dokumenty, których publikacja wynika z przepisów Prawa zamówień publicznych
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert wyłącznie w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem, 34-500 Zakopane, ul. Bronisława Czecha 1 - sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż wyposażenia hali sportowej w ramach poprawy infrastruktury sportowej w Centralnym Ośrodku Sportu – Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
|
Numer referencyjny |
DZP/Z/XXXII/05/12/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa i montaż wyposażenia hali sportowej w ramach poprawy infrastruktury sportowej w Centralnym Ośrodku Sportu – Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem.
Przedmiot zamówienia obejmuje 7 zadań częściowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
37400000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wraz z ofertą Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu;
Zamawiający może w pierwszej kolejności dokonać oceny złożonych ofert, a następnie zbadać czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, na podstawie art. 24 aa ustawy Pzp.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, uchylał się będzie od zawarcia umowy, Zamawiający zbada, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert.
Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, na potwierdzenie warunku, o którym mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3 PZP. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców ubiegających się o zamówienie.
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowe, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawca uczestniczącym w niniejszym postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Ofertę należy złożyć wg następującej kolejności:
Wypełniony formularz oferty ze szczegółowym opisem oferowanego asortymentu, w odniesieniu do wymagań postawionych w SIWZ.
Oświadczenie że wykonawca nie podlega wykluczeniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 Prawa zamówień publicznych.
Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
Niezależnie od okoliczności przewidzianych w kodeksie cywilnym, w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie jednego miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części Umowy.
Umowne prawo odstąpienia od umowy może być wykonane w terminie 30 dni od dnia stwierdzenia zajścia podstawy do odstąpienia.
|
IV 4 4 data |
2017-12-13T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje:
Udzielania zamówień uzupełniających,
Składania ofert wariantowych,
Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,
Aukcji i licytacji elektronicznej,
Zamawiający nie stawia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie częściowe nr 1 – wyposażenie sportowe – przyrządy sportowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37400000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie częściowe nr 1 – wyposażenie sportowe – przyrządy sportowe
Szczegóły w SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie częściowe nr 2 – wyposażenie sportowe - materace ochronne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39525000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie częściowe nr 2 – wyposażenie sportowe - materace ochronne
Szczegóły w SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie częściowe nr 3 – rolety wewnętrzne ręcznie opuszczane/zwijane
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39515410-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie częściowe nr 3 – rolety wewnętrzne ręcznie opuszczane/zwijane
Szczegóły w SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie częściowe nr 4 – kamery wewnętrzne z rejestratorem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32333200-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie częściowe nr 4 – kamery wewnętrzne z rejestratorem
Szczegóły w SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie częściowe nr 5 – dostawa i montaż 5 szt. drzwi wewnętrznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44221000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie częściowe nr 5 – dostawa i montaż 5 szt. drzwi wewnętrznych
Szczegóły w SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie częściowe nr 6 – dostawa i montaż nagłośnienia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32342400-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie częściowe nr 6 – dostawa i montaż nagłośnienia
Szczegóły w SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie częściowe nr 7 – dostawa i montaż tablicy wyników
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37482000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie częściowe nr 7 – dostawa i montaż tablicy wyników
Szczegóły w SIWZ
|
| |