Dostawa mebli i wyposażenia wraz z montażem dla Mediateki –Filii Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej– Książnicy Kopernikańskiej w Toruniu

Publication date 2017-12-05
End date 2017-12-13 00:00:00
Instytucja Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska w Toruniu
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Meble biurowe,
  • Meble biblioteczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 628052-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391300002, 391550003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia wraz z montażem dla Mediateki – Filii Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej – Książnicy Kopernikańskiej w Toruniu.
2. Celem realizacji zamówienia jest stworzenie nowoczesnej placówki kulturalno-edukacyjnej działającej w oparciu o tradycyjny księgozbiór, jak i nowoczesne technologie. Zmodernizowana biblioteka ma być postrzegana jako miejsce otwarte i przyjazne (wyposażenie dostosowane do potrzeb użytkowników w różnym wieku), a mniej formalny i wielofunkcyjny charakter wnętrz ułatwi realizację zróżnicowanych inicjatyw i projektów m.in. spotkań, warsztatów, szkoleń, wystaw, projekcji itp.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7d940b09-81f6-49ea-82e2-f0a46b8a8d6c
Biuletyn 628052-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska w Toruniu
Regon 87150210600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Słowackiego
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Toruń
Zamawiajacy kod pocztowy 87100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 566 226 642
Zamawiajacy fax 566 225 713
Zamawiajacy email d.ryszkowska@ksiaznica.torun.pl
Adres strony url www.bip.ksiaznica.torun.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samorządowa instytucja kultury
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli i wyposażenia wraz z montażem dla Mediateki –Filii Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej– Książnicy Kopernikańskiej w Toruniu
Numer referencyjny ZAM.3810.06.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia wraz z montażem dla Mediateki – Filii Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej – Książnicy Kopernikańskiej w Toruniu. 2. Celem realizacji zamówienia jest stworzenie nowoczesnej placówki kulturalno-edukacyjnej działającej w oparciu o tradycyjny księgozbiór, jak i nowoczesne technologie. Zmodernizowana biblioteka ma być postrzegana jako miejsce otwarte i przyjazne (wyposażenie dostosowane do potrzeb użytkowników w różnym wieku), a mniej formalny i wielofunkcyjny charakter wnętrz ułatwi realizację zróżnicowanych inicjatyw i projektów m.in. spotkań, warsztatów, szkoleń, wystaw, projekcji itp. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 190065,04
Waluta calosc pln
Okres w dniach 80
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia na dostawę mebli biurowych i wyposażenia wraz z montażem o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każda; Wykonawca musi załączyć dowody potwierdzające, że każda z tych dostaw została wykonana lub jest wykonywana należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 3) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt. 5 ppkt 2 SIWZ: 1) lit. a SIWZ – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp; 2) lit. b-d – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Zakresie warunkow udzialu 1) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego; 2) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, ceny brutto poszczególnych części zamówienia, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i rękojmi, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i istotnych postanowień umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) wypełnione zestawienie mebli i wyposażenia stanowiące Załącznik nr 2.1 do SIWZ; 3) oświadczenia wymienione w rozdziale VI pkt. 1-4 niniejszej SIWZ; 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego Wykonawcy swoje zasoby (jeżeli dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zwartej umowy w szczególności, gdy: 1) wystąpią obiektywne zdarzenia uniemożliwiające prawidłowe i terminowe wykonywanie przedmiotu umowy; 2) zostanie ustawowo zmieniona stawka podatku VAT; 3) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od którejkolwiek ze stron; 4) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie konieczności wprowadzenia do zakresu przedmiotu umowy ewentualnych opracowań dodatkowych lub zamiennych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 5) brak dostępności zaproponowanych elementów wyposażenia; 6) innych nie wymienionych zmian korzystnych dla Zamawiającego.
IV 4 4 data 2017-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż regałów bibliotecznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39155000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 63489,58
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia wraz z montażem dla Mediateki – Filii Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej – Książnicy Kopernikańskiej w Toruniu. 2. Celem realizacji zamówienia jest stworzenie nowoczesnej placówki kulturalno-edukacyjnej działającej w oparciu o tradycyjny księgozbiór, jak i nowoczesne technologie. Zmodernizowana biblioteka ma być postrzegana jako miejsce otwarte i przyjazne (wyposażenie dostosowane do potrzeb użytkowników w różnym wieku), a mniej formalny i wielofunkcyjny charakter wnętrz ułatwi realizację zróżnicowanych inicjatyw i projektów m.in. spotkań, warsztatów, szkoleń, wystaw, projekcji itp. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż mebli i pozostałego wyposażenia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 126575,46
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 80
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia wraz z montażem dla Mediateki – Filii Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej – Książnicy Kopernikańskiej w Toruniu. 2. Celem realizacji zamówienia jest stworzenie nowoczesnej placówki kulturalno-edukacyjnej działającej w oparciu o tradycyjny księgozbiór, jak i nowoczesne technologie. Zmodernizowana biblioteka ma być postrzegana jako miejsce otwarte i przyjazne (wyposażenie dostosowane do potrzeb użytkowników w różnym wieku), a mniej formalny i wielofunkcyjny charakter wnętrz ułatwi realizację zróżnicowanych inicjatyw i projektów m.in. spotkań, warsztatów, szkoleń, wystaw, projekcji itp. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)