Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Zarządu Inwestycji Miejskich w Krakowie – monitory, terminal kodów kreskowych, czytniki kodów kreskowych, dyski do serwera NAS, tablety, oprogramowanie biurowe

Publication date 2017-12-05
End date 2017-12-13 00:00:00
Instytucja Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 627818-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Zamawiającego, tj. Zarządu Inwestycji Miejskich w Krakowie, zgodnie z niżej wymienionymi wymaganiami:
a) W trakcie związania umową zamawiający nie dopuszcza zmiany zaoferowanej ceny.
b) Zaoferowany przedmiot umowy musi być zgodny z opisem i wymaganiami Zamawiającego.
c) Koszt transportu (dostawy) i wniesienia do pomieszczeń przeznaczonych na składowanie przedmiotu umowy w budynku zamawiającego ponosi wykonawca.
d) Oferowany przedmiot umowy musi być nowy i nieużywany.
1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy zostały określone w załącznikach do SIWZ, w tym OPZ i Wzór umowy.
1.2. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na okres 36 miesięcy, z wyjątkiem tabletu z pkt 2 OPZ – na który udziela 24 miesiące gwarancji, terminal kodów kreskowych z pkt 3 OPZ – na który udziela 12 miesięcy gwarancji, dysku twardego z pkt 5 OPZ – na który udziela 60 miesięcy gwarancji, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 df5b6fd5-4f7a-46cc-8852-627352bd2a19
Biuletyn 627818-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie
Regon 367252869
Zamawiajacy adres ulica Wielopole
Zamawiajacy adres numer domu 17A
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-072
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 616 8414, 12 616 8299
Zamawiajacy email sekretariat@zim.krakow.pl, sekretariat@zim.krakow.pl
Adres strony url www.zim.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zim.krakow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zim.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w formie pisemnej w trwale zamkniętej kopercie lub opakowaniu za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie, ul. Wielopole 17a, sekretariat pok. 400 - IV piętro, czynne w godz. pn-pt 7.30-15.30
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Zarządu Inwestycji Miejskich w Krakowie – monitory, terminal kodów kreskowych, czytniki kodów kreskowych, dyski do serwera NAS, tablety, oprogramowanie biurowe
Numer referencyjny ZIM.ZP.271.2.22.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Zamawiającego, tj. Zarządu Inwestycji Miejskich w Krakowie, zgodnie z niżej wymienionymi wymaganiami: a) W trakcie związania umową zamawiający nie dopuszcza zmiany zaoferowanej ceny. b) Zaoferowany przedmiot umowy musi być zgodny z opisem i wymaganiami Zamawiającego. c) Koszt transportu (dostawy) i wniesienia do pomieszczeń przeznaczonych na składowanie przedmiotu umowy w budynku zamawiającego ponosi wykonawca. d) Oferowany przedmiot umowy musi być nowy i nieużywany. 1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy zostały określone w załącznikach do SIWZ, w tym OPZ i Wzór umowy. 1.2. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na okres 36 miesięcy, z wyjątkiem tabletu z pkt 2 OPZ – na który udziela 24 miesiące gwarancji, terminal kodów kreskowych z pkt 3 OPZ – na który udziela 12 miesięcy gwarancji, dysku twardego z pkt 5 OPZ – na który udziela 60 miesięcy gwarancji, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-12-27T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych, Zamawiający pobiera go samodzielnie z tej bazy danych. PODMIOTY ZAGRANICZNE b) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w lit. b), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie: 1.1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 1.2. Wypełnioną i podpisaną Charakterystykę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; 1.3. Wypełnioną i podpisaną Kalkulację ceny, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ; 1.4. jeżeli dotyczy - Pełnomocnictwo – do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; 1.5. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, aktualne na dzień składania ofert podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się skorzystanie z druku oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ); Jeżeli dotyczy, czyli w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokumenty te winny potwierdzać brak podstaw do wykluczenia (art. 25a ust. 6 ustawy Pzp). Oświadczenie może być złożone odrębnie przez każdego Wykonawcę lub w imieniu wszystkich Wykonawców przez pełnomocnika, ewentualnie wszyscy Wykonawcy mogą złożyć niniejsze oświadczenie na jednym dokumencie. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (dokument w oryginale należy złożyć w sekretariacie Zamawiającego pok. 400, IV piętro, ul. Wielopole 17a, Kraków). Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia tylko jednej oferty w postępowaniu. Jeżeli dotyczy, czyli w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. konsorcjum) powyższe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie może być złożone odrębnie przez każdego Wykonawcę lub w imieniu wszystkich Wykonawców przez pełnomocnika, ewentualnie wszyscy Wykonawcy mogą złożyć niniejsze oświadczenie na jednym dokumencie.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 13.12.2017 roku o godz. 9:45 w pok. nr 415 na IV piętrze budynku, gdzie mieści się siedziba Zarządu Inwestycji Miejskich w Krakowie, ul. Wielopole 17a. 2. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: • Aldona Korba-Jończyk (sprawy proceduralne) e-mail: zp@zim.krakow.pl, tel. 12 616 8435 • Michał Sordyl (sprawy merytoryczne) tel. 12 616 8298

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas naprawy sprzętu
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)