GuidZP400 |
80bf81f1-46bf-4979-bc2b-fc2edc9bb553
|
Biuletyn |
627947-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Krakowie
|
Regon |
1126394600299
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Montelupich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31155
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 2114001, 2114015, 2114086
|
Zamawiajacy fax |
122 114 005
|
Zamawiajacy email |
krakow@amw.com.pl
|
Adres strony url |
www.amw.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Agencja wykonawcza
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.amw.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.amw.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
31-155 Kraków ul. Montelupich 3 - Biuro Obsługi Klienta (parter)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa lamp oświetleniowych do internatu w Krakowie przy ul. Pijarów 3
|
Numer referencyjny |
OK-ZP.7720.36.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest lamp oświetleniowych wraz z żarówkami LED, do internatu w Krakowie przy ul. Pijarów 3, w tym:
plafon pokojowy na 3 lub 4 żarówki - 102 szt;
plafon pokojowy na 2 żarówki - 103 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
31520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
7
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ .
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczenia od podwykonawców.
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.amw.com.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca składa dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wynagrodzenie ulegnie zmianie, w przypadku gdy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług, stosowana do przedmiotu umowy, która na dzień podpisania umowy wynosi 23%, stosownie do tej zmiany.
Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, Strony dopuszczają zmianę umowy, jeśli łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości określonej pierwotnie w umowie.
|
IV 4 4 data |
2017-12-13T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|