Sukcesywna dostawa produktów mącznych i strączkowych do Zakładu Karnego w Sierakowie Śląskim.

Publication date 2017-12-05
End date 2017-12-13 00:00:00
Instytucja Zakład Karny w Sierakowie Śląskim
Miejscowość Sieraków Ślaski
Województwo śląskie
Branża
  • Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości

Szczegóły

Numer ogłoszenia 627812-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 158200002, 32212204
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część nr 1 - biszkopty w ilości 180kg, sucharki bez cukru w ilości 180kg, ryż długoziarnisty w ilości 3000kg, makaron nie gotowany w ilości 4500kg, mąka pszenna typ 500 w ilości 2700kg, maka ziemniaczana w ilości 360kg, kasza jęczmienna w ilości 2100kg, kasza manna w ilości 400kg. Część nr 2 - groch łuskany w ilości 1800kg, fasola biała w ilości 3600kg.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 588c61fc-0edc-4b79-860f-858cb1cdcccd
Biuletyn 627812-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zakład Karny w Sierakowie Śląskim
Regon 24344379350000
Zamawiajacy adres ulica Ul. Cegielniana
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Sieraków Ślaski
Zamawiajacy kod pocztowy 42793
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 343538505
Zamawiajacy fax 343538505
Zamawiajacy email barbara.klim@sw.gov.pl
Adres strony url www.sw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka organizacyjna więziennictwa - zakład karny
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny poczta tradycyjną na adres Zakładu
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Karny w Sierakowie Śląskim, ul. Cegielniana 13, 42-793 Ciasna
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa produktów mącznych i strączkowych do Zakładu Karnego w Sierakowie Śląskim.
Numer referencyjny DKw2232.21.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Część nr 1 - biszkopty w ilości 180kg, sucharki bez cukru w ilości 180kg, ryż długoziarnisty w ilości 3000kg, makaron nie gotowany w ilości 4500kg, mąka pszenna typ 500 w ilości 2700kg, maka ziemniaczana w ilości 360kg, kasza jęczmienna w ilości 2100kg, kasza manna w ilości 400kg. Część nr 2 - groch łuskany w ilości 1800kg, fasola biała w ilości 3600kg.
Cpv glowny przedmiot 15820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania wykonawcy, którego złożona oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza do dostarczenia przed podpisaniem umowy lub w trakcie jej trwania do wglądu niżej wymienione dokumenty (które dotyczą danego wykonawcy): dokumentu wystawionego dla Wykonawcy przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej (gdy Wykonawca nie będący producentem pozostaje pod nadzorem PIS) lub certyfikatu wystawionego przez upoważnioną jednostkę certyfikującą stwierdzający, że w procesie produkcji lub obrocie artykułami żywnościowymi jest stosowany system HACCP; zgodnie z ustawą z dnia 25.08.2016r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. z 2010r. Nr 136 poz. 914 z późn.zm) – warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w wyżej wymienionym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w wyżej wymienionym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia pa podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wy konania decyzji właściwego organu; d) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, e) pełnomocnictwo – w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum).
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie o braku przesłanek wykluczenia z postępowania, które stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Umowa może być zmieniona w stosunku do treści złożonej oferty w przypadkach wymienionych poniżej (zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp): a) zmiana osób reprezentujących strony w przypadkach zmian organizacyjnych, b) zmiana przepisów powszechnie obowiązujących, która wymusza zmianę treści umowy, c) zmiany wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a są one korzystne dla Zamawiającego.
IV 4 4 data 2017-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa produkty mączne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis biszkopty w ilości 180kg, sucharki bez cukru w ilości 180kg, ryż długoziarnisty w ilości 3000kg, makaron nie gotowany w ilości 4500kg, mąka pszenna typ 500 w ilości 2700kg, maka ziemniaczana w ilości 360kg, kasza jęczmienna w ilości 2100kg, kasza manna w ilości 400kg
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa produkty strączkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03221220-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis groch łuskany w ilości - 1800kg, fasola biała w ilości 3600kg
  

Criterion

Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin realizacji reklamacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)