Dostawa artykułów biurowych, papieru, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i teczek dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu - IV części

Publication date 2012-12-21
End date 2013-01-07 11:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525464 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 301920001, 301976301, 301991207, 301251002, 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, papieru, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i teczek dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu - IV części:
Część I - artykuły biurowe,
Część II - papier,
Część III - materiały eksploatacyjne do drukarek,
Część IV - teczki

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu. Zamówienie będzie realizowane do wykorzystania następującej kwoty brutto: 66 468,01 złPrzedmiotem zamówienia jest dostawa papieru dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu. Zamówienie będzie realizowane do wykorzystania następującej kwoty brutto: 66 736,32 złPrzedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu. Zamówienie będzie realizowane do wykorzystania następującej kwoty brutto: 132 392,00 złPrzedmiotem zamówienia jest dostawa teczek dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu. Zamówienie będzie realizowane do wykorzystania następującej kwoty brutto: 33 484,17 zł

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Starostwo Powiatowe w Poznaniu
Ulica ul. Jackowskiego 18
Nr domu 18
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 60-509
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 061 8410500
Fax 061 8480556
Internet www.bip.powiat.poznan.pl
Regon 63127678800000
E mail aleksandra.waszak@powiat.poznan.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2013
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia/nie spełnia
Wiedza - w zakresie Części I, Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch zamówień obejmujących swym zakresem dostawę artykułów biurowych, o wartości min. 40.000,00 zł brutto każda; - w zakresie Części II, Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch zamówień obejmujących swym zakresem dostawę papieru o wartości min. 40.000,00 zł brutto każda; - w zakresie Części III, Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch zamówień obejmujących swym zakresem dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek o wartości min. 100.000,00 zł brutto każda; - w zakresie Części IV, Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch zamówień obejmujących swym zakresem dostawę teczek, o wartości min. 15.000,00 zł brutto każda. Ocena spełniania przedmiotowego warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
Potencjal Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia/nie spełnia
Zdolne Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia/nie spełnia
Sytuacja Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia/nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 6 Tak
Inne dok potw 1) w zakresie części III - dokumenty poświadczające kompatybilność materiałów eksploatacyjnych ze sprzętem informatycznym, w którym ma być on użytkowany: - raporty z testów wydajności przeprowadzone zgodnie z normami ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych lub normami równoważnymi wystawione przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów pod kątem spełnienia powyższych norm, (z wyłączeniem pozycji dotyczących asortymentu do urządzeń objętych gwarancją producenta), - certyfikaty ISO 9001 oraz ISO 14001 dla producentów materiałów równoważnych. 2) w zakresie wszystkich części - w przypadku zaoferowania materiałów równoważnych - specyfikacja techniczna producenta oferowanego asortymentu zawierająca szczegółowy opis asortymentu oraz zdjęcia (wydruk na papierze).
Inne dokumenty 1) wypełniony formularz ofertowy wraz ze szczegółową kalkulacją cenową oddzielnie dla każdej z IV części przedmiotu zamówienia, na którą Wykonawca zamierza złożyć ofertę. (UWAGA! Zamawiający wymaga wypełnienia każdej pozycji kalkulacji cenowej. Niewycenienie którejkolwiek z pozycji skutkować będzie odrzuceniem złożonej oferty); 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba; b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się możliwość zmian nieistotnych w umowie oraz następujące zmiany istotne tj. możliwość zmian korzystnych dla Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www www.bip.powiat.poznan.pl
Spec war 1) ww. strona internetowa, 2) siedziba Zamawiającego- Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, pok. 103A, 3) przesłanie na wniosek Wykonawcy listem poleconym
Data skl 07/01/2013
Godz skl 11:00
Miejsce Kancelaria Starostwa Powiatowego w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, pok. 002
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)