GuidZP400 |
38303bf7-1504-46b2-bffa-1627b103262a
|
Biuletyn |
627233-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
|
Regon |
184400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wojska Polskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
28
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60-637
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 8487043
|
Zamawiajacy fax |
61 8955043
|
Zamawiajacy email |
zampub@au.poznan.pl
|
Adres strony url |
www.puls.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia wyższa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.puls.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.puls.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemny
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, budynek Collegium Maximum, pokój 407, IV piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa komputerów przenośnych, tabletów dotykowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych
|
Numer referencyjny |
10/DAND/PN/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa komputerów przenośnych i tabletów dotykowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych, szczegółowo wyspecyfikowanych w załączniku nr 4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-02-28T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
1 Dostawy będą realizowane sukcesywnie od daty zawarcia umowy do 28 lutego 2019 r., chyba, że łączna wartość udzielonych zamówień określona w umowie zostanie wykorzystana przed upływem terminu.
2 W okresie, o którym mowa w pkt 5.1., Wykonawca będzie dostarczał zamawiany sprzęt komputerowy zgodnie z zaproponowanym przez siebie terminem (Formularz Oferty – Załącznik nr 1), który stanowi jeden z kryteriów oceny ofert (opisany w pkt 15 SIWZ).
3 Termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert i nie może być dłuższy niż 21 dni kalendarzowych. Jeżeli Wykonawca zaproponuje termin dostawy krótszy niż 7 dni kalendarzowe wówczas oferta otrzyma liczbę punktów taką jak przy 7 dniach kalendarzowych, a jeżeli Wykonawca zaproponuje termin dostawy dłuższy niż 21 dni kalendarzowych jego oferta zostanie odrzucona.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia dodatkowych warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia dodatkowych warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączą dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane przed upływem terminu składania ofert wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego wartości min. 200 000 zł. brutto każda.
Do przeliczenia wartości zrealizowanych dostaw wyrażonych w walutach innych niż złoty polski na złoty polski, Zamawiający przyjmuje średni kurs opublikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BIP.
W przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia oraz polegania na zasobach podmiotów trzecich liczba dostaw przez różne podmioty nie podlega sumowaniu. Co najmniej jeden z tych Wykonawców musi spełnić warunek dotyczący zrealizowania dwóch dostaw.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw (zgodnie z zapisami pkt 7.1 ust. 2 pkt c) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – zgodnie z załącznikiem nr 12
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony formularz oferty – wg załącznika nr 1
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2
Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 3
Opis minimalnych parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego i parametrów oferowanych przez Wykonawcę z podaniem typu i producenta – wg załącznika nr 4
Wypełniony dokument kalkulacji cenowej zawierający kosztorys cenowy obejmujący całość przedmiotu zamówienia na dostawę sprzętu komputerowego, wg załącznika nr 5
Parafowany wzór protokołu odbioru sprzętu zawierający istotne dla Zamawiającego warunki odbioru sprzętu, który stanowi podstawę do dokonania odbioru sprzętu – załącznik nr 6
Istotne postanowienia umowy – załącznik nr 7
Oświadczenie Wykonawcy, że sprzęt jest fabrycznie nowy i wyprodukowany nie wcześniej niż w 2017 roku. – załącznik nr 8
Dokument potwierdzający posiadanie certyfikatu jakości ISO 9001 (lub równoważny certyfikat jakości) oraz ISO 14001 lub równoważna norma określająca metody wdrażania efektywnych systemów zarządzania środowiskowego przez wykonawcę i producenta sprzętu komputerowego
Dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę numeru GIOŚ (Główny Inspektorat Ochrony Środowiska)
WARUNKI GWARANCJI I SERWISU
Wykonawca musi udzielić gwarancji min. 24 miesiące.
Wykonawca dodatkowo musi spełnić warunki gwarancji wynikające z treści projektu umowy oraz załącznika nr 9
Okres gwarancji musi być zgodny z okresem gwarancji producenta sprzętu komputerowego, nie mniej niż 24 miesiące i nie więcej niż 36 miesięcy.
W przypadku zaoferowania sprzętu komputerowego, którego standardowa gwarancja producenta jest krótsza, wymagane jest załączenie oświadczenia producenta sprzętu komputerowego potwierdzającego, że będzie on objęty gwarancją producenta na cały okres obowiązywania zaproponowanej długości gwarancji.
Parafowany wzór Karty Przyjęcia zgłoszenia serwisowego – załącznik nr 10
Potwierdzenie strony internetowej umożliwiającej dokonywanie zamówień on-line opisanym w pkt. 3.10 SIWZ.
Schemat przebiegu obsługi serwisowej
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wg załącznika nr 11 do SIWZ).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
UMOWA
NR/…../DAND/PN/2017
zawarta dnia ….. ……………. 2017 r.
pomiędzy:
Uniwersytetem Przyrodniczym w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, zwanym dalej w treści umowy "Zamawiającym", w imieniu którego działa:
Prorektor d/s Kadr i Rozwoju Uczelni - prof. dr hab. Roman Gornowicz
przy kontrasygnacie Kwestor - mgr Karoliny Prałat
a firmą
………………………………………………….
zwaną w dalszej części Umowy „Wykonawcą”
reprezentowaną przez: ………………………,
W wyniku dokonania przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy, w trybie przetargu nieograniczonego nr …/DAND/PN/… rozstrzygniętego w dniu ………..2017 roku, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn.zm.) wskazane wyżej strony zawarły Umowę o następującej treści:
PRZEDMIOT UMOWY
§ 1
1. Przedmiotem Umowy jest:
Dostawa do miejsca przeznaczenia i uruchomienie komputerów przenośnych i tabletów dotykowych z wyposażeniem oraz urządzeń wielofunkcyjnych zwanych dalej sprzętem komputerowym, o parametrach technicznych określonych w Załączniku nr 1 niniejszej Umowy, który obejmuje treść Załącznika nr … oferty.
2. Dostawa obejmuje:
transport, ubezpieczenie przedmiotu Umowy na czas transportu do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu wskazanych w zamówieniu oraz jego uruchomienie i instalację, jak również instalację systemu operacyjnego oraz oprogramowania Microsoft Office wraz z dostarczeniem jego kopii na płycie CD-R zakupionego przez Zamawiającego w ramach programu licencyjnego Academic Select, o którym mowa w §6 ust. 3 Umowy (Załącznik nr 10 SIWZ).
CZAS TRWANIA UMOWY
§ 2
Umowa obowiązuje od dnia jej zawarcia do czasu udzielenia zamówień na łączną kwotę brutto określoną w § 4 ust. 1 Umowy, z zastrzeżeniem § 4 ust. 9 Umowy, nie dłużej jednak niż do ………….. roku.
DOSTAWA
§ 3
1. Wykonawca realizować będzie dostawy sprzętu komputerowego wymienionego w zał. nr 1 Umowy na podstawie zamówień, przekazywanych pisemnie (list, fax) lub przez stronę internetową, przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego, nie później niż …………… dni kalendarzowych od daty otrzymania potwierdzenia zamówienia. Wszelkie koszty związane z dostawą sprzętu wyszczególnionego na zamówieniu pokryje Wykonawca.
2. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostarczenia każdej partii przedmiotu Umowy co najmniej z 3 dniowym wyprzedzeniem. Wydanie partii przedmiotu Umowy nastąpi w dniu roboczym dla Zamawiającego.
3. Zamawiający będzie składał zamówienia sukcesywnie, określając każdorazowo konfigurację i ilość zamawianego sprzętu komputerowego.
4. Zamówiony sprzęt dostarczany będzie do Użytkowników (jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu) wskazanych w zamówieniu.
5. Wydanie sprzętu wyszczególnionego na zamówieniu nastąpi każdorazowo w obecności przedstawiciela Zamawiającego po jego instalacji i uruchomieniu w miejscu użytkowania, na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru sprzętu.
6. Data sporządzenia i podpisania protokołu jest datą wydania przez Wykonawcę zamawianego sprzętu.
7. Osobami uprawnionymi do podpisania protokołu odbioru sprzętu ze strony Zamawiającego są przedstawiciele Użytkowników (jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu).
8. Wykonawca zobowiązuje się na zlecenie Zamawiającego do nieodpłatnego odbioru sprzętu komputerowego Zamawiającego do utylizacji.
CENA
§ 4
1. Załącznik nr 2 do Umowy zawiera cennik sprzętu komputerowego, którego prognozowana do zakupu ilość, wyceniona przez Wykonawcę w złożonej ofercie, ma wartość:
netto : ………………… (słownie: ………………………………….złotych)
brutto: …………………. (słownie: ………………………………….złotych).
Cena zawiera podatek od towarów i usług (VAT) w wysokości …… %.
2. W przypadku zawarcia Umowy, do której zastosowanie ma tzw. „mechanizm odwrotnego obciążenia VAT”, Wykonawca ma obowiązek umieścić na wystawionej fakturze stosowną adnotację „odwrotne obciążenie VAT” - art. 106e ust. 1 pkt 18 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług ( tekst jednolity Dz. U. 2016, poz. 710 z późn. zmianami).
3. Specyfikacja techniczna sprzętu komputerowego wyszczególniona w załączniku nr 1 Umowy powinna być dynamicznie aktualizowana przez Wykonawcę, w zakresie w jakim ewoluuje rynek sprzętu komputerowego. Dokonanie aktualizacji w powyższym zakresie wymaga zgody Zamawiającego. Brak uwzględniania przez Wykonawcę zmian rynkowych zaakceptowanych przez Zamawiającego, może stanowić podstawę do odstąpienia od Umowy przez Zamawiającego.
4. Na potrzeby Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się do udostępniania adresu strony internetowej, na której znajdzie się wykaz aktualnych konfiguracji sprzętu. Serwis internetowy udostępniony przez Wykonawcę musi umożliwiać Zamawiającemu realizację zamówień w trybie on - line. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu w obrębie serwisu internetowego dostęp do historii zamówień, z jednoczesnym wglądem w procent wykorzystania wartości kontraktu oraz podliczenie i zestawienie całkowitej realizacji.
5. W przypadku wycofania z produkcji na rynku sprzętu komputerowego określonego w załączniku nr 1 Umowy, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Użytkownikowi zamiennika o parametrach równoważnych lub lepszych sprzętu komputerowego w cenie, która będzie niższa lub równa cenie zastępowanego sprzętu komputerowego określonego w Załączniku nr 1 Umowy.
6. W przypadku obniżenia ceny rynkowej sprzętu komputerowego Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia konfiguracji określonej w Załączniku nr 1 Umowy w cenie aktualnie obowiązującej na rynku.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kupowania sprzętu komputerowego najnowszej generacji pojawiającego się na rynku, w czasie trwania Umowy, na warunkach niniejszej Umowy.
8. W przypadku ewentualnych zmian, Wykonawca zobowiązuje się (najpóźniej do 10 dnia każdego miesiąca trwania Umowy) do pisemnego przedstawienia i zaproponowania zmian sprzętu i ceny, o których mowa w ust. 2, 3 i 4.
9. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem ust. 10 i 11, a nie prognozy określonej w załączniku nr 8 SIWZ.
10. Zamawiający zobowiązuje się do złożenia zamówień na sprzęt komputerowy podczas trwania Umowy w wysokości co najmniej 60% kwoty netto dla każdej części, o której mowa w § 4 ust. 1 Umowy.
11. Wykonawcy, w związku z treścią ust. 9, nie przysługuje roszczenie w stosunku do Zamawiającego, w przypadku niewykorzystania przy realizacji Umowy, kwoty równej lub niższej niż 40% kwoty netto dla każdej części, o której mowa § 4 ust. 1 Umowy.
12. Wykonawca gwarantuje niezmienność poszczególnych cen wchodzących w skład przedmiotu zamówienia przez cały okres trwania umowy.
§ 5
1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy następujących dokumentów przekazywanych przy każdej dostawie:
a) Oryginałów Faktur VAT wystawionych przez Wykonawcę na Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, NIP 777-00-04-960, z podaniem nazwy Użytkowników sprzętu, ich adresów i przekazaniem wymienionych faktur do Działu Aparatury Naukowo – Badawczej i Dydaktycznej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu,
b) Dokumentów gwarancyjnych odrębnie dla każdego sprzętu,
c) Protokołów odbioru sprzętu podpisanych przez uprawnione osoby, odrębnie dla każdego dostarczonego urządzenia zgodnie z Załącznikiem nr 10 SIWZ.
§ 6
1. Wykonawca zapewnia, że poszczególne części składowe przedmiotu Umowy dostarczone Zamawiającemu będą fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i będą objęte gwarancją.
2. Wykonawca jest odpowiedzialny za przedmiot umowy do momentu odbioru sprzętu komputerowego przez Zamawiającego.
3. Wykonawca zobowiązuje się do zainstalowania systemu operacyjnego oraz oprogramowania Microsoft Office wraz z dostarczeniem jego kopii na płycie CD-R, zakupionego przez Zamawiającego w ramach programu licencyjnego Academic Select, wykazanego w protokole odbioru sprzętu i oprogramowania (załącznik nr 10 SIWZ)
4. Zamawiający obowiązany jest zapewnić odpowiednie warunki do instalacji i uruchomienia każdej partii sprzętu komputerowego objętego niniejszą Umową.
ZAPŁATA
§ 7
1. Zamawiający ureguluje należność za dostarczoną, uruchomioną i przyjętą protokołem odbioru sprzętu (odrębnym dla każdego dostarczanego sprzętu) partię sprzętu komputerowego - na podstawie faktur Wykonawcy .
2. Zapłata należności zostanie dokonana przelewem na konto Wykonawcy podane w fakturze do 30 dni od daty doręczenia faktury wraz z protokołem odbioru sprzętu.
GWARANCJA I SERWIS
§ 8
Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot Umowy, o którym mowa w §1 Umowy (dostarczony i zainstalowany w ramach niniejszej Umowy) na następujących zasadach:
1. Gwarancja zostaje udzielona na okres:
Wykonawca udziela gwarancji świadczonej w miejscu użytkowania na komputery przenośne i tablety dotykowe wraz z baterią oraz na urządzenia wielofunkcyjne na okres:
Grupa Miesięcy
TABLETY
NOTEBOOKI
ULTRABOOKI
MOBILNE STACJE ROBOCZE
URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNE
2. Usługi gwarancyjne świadczone będą za pośrednictwem Wykonawcy w sposób, który uniemożliwia utratę gwarancji producenta. Usługi gwarancyjne będą świadczone w miejscu użytkowania sprzętu, z zastrzeżeniem pkt 3.
3. W przypadku niemożności wykonania naprawy gwarancyjnej w miejscu użytkowania, (dostawy), Wykonawca zobowiązany jest w czasie trwania gwarancji do odebrania od Użytkownika uszkodzonego sprzętu na podstawie karty przyjęcia zgłoszenia serwisowego i dostarczenia go po naprawie na własny koszt do Użytkownika. W czasie trwania naprawy na Wykonawcy spoczywa odpowiedzialność za przekazany sprzęt.
4. Okres gwarancji udzielany na przedmiot Umowy zaczyna swój bieg począwszy od dnia podpisania protokołu odbioru sprzętu przez przedstawiciela Użytkownika (jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu) i Wykonawcy oraz sprawdzenia poprawności jego działania przez Użytkownika.
5. W przypadku stwierdzenia w toku czynności sprawdzających, o których mowa w ust. 4, że dostarczony przedmiot umowy nie jest zgodny z zapotrzebowaniem, postanowieniami SIWZ, niniejszą umową oraz ofertą Wykonawcy lub nie funkcjonuje prawidłowo, Zamawiający odmówi jego odbioru sporządzając stosowną adnotację uzasadniającą jego przyczyny na protokole odbioru. Zamawiający wyznaczy następnie termin usunięcia niezgodności i wad. Procedura czynności odbioru zostanie powtórzona.
6. W przypadku dostarczenia sprzętu z jakimikolwiek wadami, w tym wadami fabrycznymi lub wadami, które ujawnią się w ciągu 7 dni od momentu podpisania przez strony protokołów odbioru sprzętu i oprogramowania, Wykonawca dokonuje jego bezzwłocznej i bezpłatnej wymiany na sprzęt nowy poprawnie funkcjonujący.
7. Podczas trwania gwarancji, Wykonawca dokonywać będzie wszystkich bezpłatnych napraw, rozpoczynając je najpóźniej w ciągu:
a) 24 godzin od czasu zgłoszenia naprawy (dostarczenie Wykonawcy karty zgłoszenia serwisowego – fax/e-mail);
b) Maksymalny czas usunięcia awarii nie może przekroczyć 14 dni roboczych od udokumentowanej daty zgłoszenia awarii (daty sporządzenia Karty Zgłoszenia Serwisowego);
c) W przypadku awarii lub trwałego uszkodzenia dysku twardego Wykonawca zobowiązuje się dokonać jego naprawy lub wymiany wraz z przeinstalowaniem systemu operacyjnego.
8. W związku z wykonywaniem napraw gwarancyjnych Wykonawca nie będzie obciążał Zamawiającego żadnymi kosztami np.: z tytułu zastosowanych części do napraw, kosztów dojazdu lub transportu uszkodzonych i naprawionych urządzeń do użytkownika, wydania ekspertyz.
9. Zgłoszenie naprawy poszczególni Użytkownicy składają zgodnie z potwierdzeniem faxowym/ e-mail do siedziby Wykonawcy w dniach roboczych w godzinach 800 - 1600. Zgłoszenia otrzymane po godz. 1600 będą traktowane jako zgłoszenia otrzymane o godzinie 800, w następnym dniu roboczym.
10. W przypadku, gdy naprawy gwarancyjne (przynajmniej trzy) z wpisem do karty gwarancyjnej bądź wzmianką na protokole lub innym dokumencie podpisanym przez Użytkownika i Wykonawcę, nie przyniosą oczekiwanego rezultatu, Użytkownik sprzętu ma prawo żądać wymiany urządzenia na nowe z terminem realizacji do 10 dni.
11. Okres gwarancji zostaje przedłużony o czas przestoju sprzętu związany z powstałą usterką bądź o czas wymiany sprzętu.
12. W razie zniszczenia lub zagubienia dokumentu gwarancyjnego Zamawiający nie traci uprawnień z tytułu gwarancji jeżeli wykaże za pomocą niniejszej Umowy lub protokołu odbioru sprzętu i oprogramowania istnienie zobowiązania z tytułu gwarancji.
13. Uprawnienia z tytułu gwarancji przechodzą na nabywcę przedmiotu Umowy, a także na następcę prawnego Zamawiającego.
14. Obsługa serwisowa (gwarancyjna) prowadzona będzie za pośrednictwem serwisu Wykonawcy, którym jest…………………………….
15. Gwarancja nie ogranicza prawa Zamawiającego do instalowania i wymiany w
zakupionym sprzęcie standardowych kart i urządzeń zgodnie z zasadami sztuki. Urządzenia dostarczane będą bez plombowanych obudów z oznakowanymi podzespołami głównymi z możliwością instalacji rozszerzeń bez utraty gwarancji.
16. W przypadku zaoferowania sprzętu, którego standardowa gwarancja producenta jest krótsza, wymagane jest załączenie oświadczenia producenta sprzętu, że będzie on objęty gwarancją producenta na cały okres obowiązywania zaproponowanej długości gwarancji.
KARY UMOWNE
§ 9
1. Strony postanawiają, że obowiązującą je formę odszkodowania stanowią kary umowne.
2. Kary umowne będą naliczane w następujących wypadkach i wysokościach:
1) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną:
a) za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu Umowy (tj. niewykonanie dostawy lub nieuruchomienie sprzętu określonego w § 1), z wyłączeniem działania siły wyższej, w wysokości 1 % ceny jednostkowej brutto przedmiotu Umowy, który nie został dostarczony lub zainstalowany, za każdy dzień opóźnienia;
b) za odstąpienie Zamawiającego od Umowy z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca w wysokości 10 % wartości Umowy brutto określonej w § 4 ust. 1 Umowy
c) za opóźnienie w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub w okresie gwarancji w wysokości 1 % wartości jednostkowej brutto niedostarczonego sprzętu, którego wad nie usunięto w terminie, za każdy dzień opóźnienia liczony od dnia wyznaczonego na usunięcie wady, lecz nie więcej niż 10 % wartości jednostkowej tego sprzętu brutto.
d) za opóźnienie w usunięciu niezgodności, nieprawidłowości lub usunięcia stwierdzonych wad w wyznaczonym terminie, o którym mowa w § 8 ust. 5 Zamawiający może naliczyć karę umowną w wysokości 1 % wartości jednostkowej brutto przedmiotu Umowy, lecz nie więcej niż 10 % wartości jednostkowej tego sprzętu brutto.
2) Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną za opóźnienie w odbiorze przedmiotu Umowy w wysokości 1% ceny jednostkowej brutto nieodebranego sprzętu wymienionego w zamówieniu, za każdy dzień opóźnienia.
3. Zamawiający zapłaci Wykonawcy odsetki ustawowe, za każdy dzień zwłoki w dokonaniu zapłaty faktury.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odszkodowania uzupełniającego zgodnie z Kodeksem Cywilnym.
5. Kar umownych nie stosuje się w przypadku zaistnienia okoliczności przewidzianych w art. 145 Ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.).
6. W przypadku naliczenia kar umownych przez Zamawiającego, wysokość tych kar może zostać potrącona z wynagrodzenia należnego Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża niniejszym zgodę.
ZMIANA UMOWY
§ 10
1. Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić – pod rygorem nieważności - za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, na warunkach określonych w SIWZ, o ile nie będzie to sprzeczne z ustawą Prawo zamówień publicznych i innymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
2. Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest dopuszczalna zgodnie z przepisami art. 144 ust. 1 (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) w następujących przypadkach:
a) gdy w terminie wskazanym w Umowie nie zostanie wykorzystana maksymalna wartość umowy brutto istnieje możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy, w takim wypadku termin zakończenia realizacji zostanie przedłużony do daty wskazanej przez Zamawiającego, jednak nie dłużej niż 12 miesięcy,
b) gdy sprzęt komputerowy określony w Załączniku nr 1 do Umowy zostanie wycofany z produkcji, zostanie dostarczony przez Wykonawcę zamiennik o parametrach lepszych na zasadach określonych w §4 ust. 6 Umowy,
c) gdy wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie tworzenia SIWZ, oraz takich, które są związane z działaniem siły wyższej,
d) w przypadku zmiany stawek podatku VAT strony uzgadniają, że wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę wynikającą z obliczenia ceny brutto zgodnej z nowo wprowadzonym podatkiem,
e) w przypadku, gdy zakończenie realizacji danej dostawy sprzętu zostało uzgodnione w określonym terminie, Wykonawca będzie mógł dostarczyć sprzęt w terminie wcześniejszym, pod warunkiem uzyskania na powyższe zgody Zamawiającego,
f) w przypadku zmniejszenia zakresu ilościowego sprzętu zgodnie z postanowieniami niniejszej Umowy wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o kwotę opiewającą na wartość niedostarczonego sprzętu
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn.zm. )
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
§ 11
1. Ewentualne spory mogące wynikać z tytułu niewłaściwego wykonania, bądź niewykonania niniejszej Umowy, strony poddają rozstrzygnięciu sądowi rzeczowo właściwemu dla siedziby Zamawiającego.
2. Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, z których każdy stanowi oryginał i dwa z nich otrzymuje Zamawiający, a jeden Wykonawca.
Umowa NR …DAND/PN/2017
ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA
|
IV 4 14 |
W niniejszym postępowaniu zabezpieczenie należytego wykonania umowy nie jest wymagane
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić – pod rygorem nieważności - za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, na warunkach określonych w SIWZ, o ile nie będzie to sprzeczne z ustawą Prawo zamówień publicznych i innymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
2. Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest dopuszczalna zgodnie z przepisami art. 144 ust. 1 (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) w następujących przypadkach:
a) gdy w terminie wskazanym w Umowie nie zostanie wykorzystana maksymalna wartość umowy brutto istnieje możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy, w takim wypadku termin zakończenia realizacji zostanie przedłużony do daty wskazanej przez Zamawiającego, jednak nie dłużej niż 12 miesięcy,
b) gdy sprzęt komputerowy określony w Załączniku nr 1 do Umowy zostanie wycofany z produkcji, zostanie dostarczony przez Wykonawcę zamiennik o parametrach lepszych na zasadach określonych w §4 ust. 6 Umowy,
c) gdy wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie tworzenia SIWZ, oraz takich, które są związane z działaniem siły wyższej,
d) w przypadku zmiany stawek podatku VAT strony uzgadniają, że wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę wynikającą z obliczenia ceny brutto zgodnej z nowo wprowadzonym podatkiem,
e) w przypadku, gdy zakończenie realizacji danej dostawy sprzętu zostało uzgodnione w określonym terminie, Wykonawca będzie mógł dostarczyć sprzęt w terminie wcześniejszym, pod warunkiem uzyskania na powyższe zgody Zamawiającego,
f) w przypadku zmniejszenia zakresu ilościowego sprzętu zgodnie z postanowieniami niniejszej Umowy wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o kwotę opiewającą na wartość niedostarczonego sprzętu
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn.zm. )
|
IV 4 4 data |
2017-12-13T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|