Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia do prowadzenia akcji ratowniczych dla OSP z terenu Gminy Władysławowo

Publication date 2017-12-05
End date 2017-12-14 00:00:00
Instytucja Gmina Władysławowo
Miejscowość Władysławowo
Województwo pomorskie
Branża
  • Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 618000-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 351100008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia ratowniczego do prowadzenia akcji ratowniczych dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych (OSP) z terenu Gminy Władysławowo wskazanych w Załączniku B do SIWZ, zwanych w dalszej części SIWZ "Odbiorcami", realizowanego w ramach projektu pn. „Poprawa bezpieczeństwa poprzez wyposażenie jednostek ratownictwa na obszarze gmin Związku Międzygminnego Zatoki Puckiej”.
Dopuszcza się składanie ofert częściowych:
1) Część 1 – Urządzenia hydrauliczne,
2) Część 2 – Sprzęt ratowniczo-gaśniczy,
3) Część 3 – Odsysacz spalin samochodowych,
4) Część 4 – Urządzenia wodne,
5) Część 5 – System ładowania butli.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 290857f7-23d6-41da-9b01-910c56c987ea
Biuletyn 618000-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Władysławowo
Regon 19167541600000
Zamawiajacy adres ulica ul. gen. J. Hallera
Zamawiajacy adres numer domu 19
Zamawiajacy miejscowosc Władysławowo
Zamawiajacy kod pocztowy 84120
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 674-07-21
Zamawiajacy fax 58 674 54 36
Zamawiajacy email zamowienia@wladyslawowo.pl
Adres strony url http://bip.wladyslawowo.pl/Article/id,217.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej. Nr umowy o dofinansowanie RPPM.11.01.00-22-0014/16-00, tytuł projektu: „Poprawa bezpieczeństwa poprzez wyposażenie jednostek ratownictwa na obszarze gmin związku Międzygminnego Zatoki Puckiej” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działania 11.1 Ograniczenie zagrożeń naturalnych współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego zawarta w Gdańsku w dniu 18.08.2017r., którego beneficjentem jest Związek Międzygminny Zatoki Puckiej
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.wladyslawowo.pl/Article/id,217.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.wladyslawowo.pl/Article/id,217.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty można składać osobiście lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe lub przez posłańca, lub kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski we Władysławowie, ul. Gen. J. Hallera 19,84-120 Władysławowo, pok. 308
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia do prowadzenia akcji ratowniczych dla OSP z terenu Gminy Władysławowo
Numer referencyjny ZP.271.35.ROP.17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia ratowniczego do prowadzenia akcji ratowniczych dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych (OSP) z terenu Gminy Władysławowo wskazanych w Załączniku B do SIWZ, zwanych w dalszej części SIWZ "Odbiorcami", realizowanego w ramach projektu pn. „Poprawa bezpieczeństwa poprzez wyposażenie jednostek ratownictwa na obszarze gmin Związku Międzygminnego Zatoki Puckiej”. Dopuszcza się składanie ofert częściowych: 1) Część 1 – Urządzenia hydrauliczne, 2) Część 2 – Sprzęt ratowniczo-gaśniczy, 3) Część 3 – Odsysacz spalin samochodowych, 4) Część 4 – Urządzenia wodne, 5) Część 5 – System ładowania butli.
Cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione DOKUMENTY WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, KTÓRE NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY: 1. Oświadczenie - wykaz podwykonawców, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca, który nie przewiduje powierzenia wykonania części zamówienia przez podwykonawców nie składa oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. WW. wykaz należy złożyć w oryginale. 2. Odpowiednie pełnomocnictwa w sytuacji, gdy oferta będzie podpisana przez osoby upoważnione do składania woli w imieniu wykonawcy oraz w przypadku składania oferty wspólnej; WW. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 3. Szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne oferowanego sprzętu i urządzeń oraz elementów pozwalające na ocenę zgodności oferowanych elementów oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ zgodnie ze wzorem Załącznika nr 1a do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. dokument. 4. Formularz cenowy wraz ze wskazaniem okresów gwarancji - Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. dokument.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu ratowniczo-gaśniczego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Dostawa: 1) przenośnego działka wodno-pianowego - 2 szt. 2) pilarki ratowniczej - 3 szt. 3) pilarki do drewna - 1 szt. 4) pilarki ratowniczej - 1 szt. 5) piły do stali i betonu - 3 szt. 6) motopompy pływającej - 2 szt. 7) pompy szlamowej - 1 szt. 8) drabiny - 1 szt. 9) wentylatora oddymiającego - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa urządzenia hydraulicznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Dostawa: 1) urządzenia hydraulicznego - 1 komplet, 2) zestawu do stabilizacji pojazdu - 2 szt. 3) zestawu poduszek pneumatycznych - 3 zestawy, 4) zabezpieczenie w poduszkę powietrzną dla kierowcy - 3 szt. 5) zabezpieczenie w poduszkę powietrzną dla pasażera - 3 szt. 6) zestaw uniwerslany narzędzi ratowniczych - 1 komplet,
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa odsysacza spalin samochodowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Dostawa odsysacza spalin samochodowych - 1 stanowisko z mozliwością obsługi dwóch pojazdów jednocześnie
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa urządzenia wodnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Dostawa: 1) kombinezonów wypornościowych ratowniczych - 3 szt. 2) skafandrów suchych lodowych - 3 szt. 3) kombinezonów do pracy w wodzie - 3 szt. 4) wału przeciwpowodzowego - 1 komplet (10 szt.) 5) łodzi - 1 szt. 6) kajaka patrolowego - 1 szt. 7) pontonu - 1 szt. 8) przyczepy podłodziowej - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa systemu ładowania butli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Dostawa mobilnego systemu ładowania butli do aparatów oddechowych - 2 komplety
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja i rękojmia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)