Część 3. zamówienia udzielanego w 4 częściach, podzielona na dwa zadania. Zadanie nr 1 pn. „Dostawa i montaż umeblowania sali konferencyjnej”. Zadanie nr 2 pn. „Dostawa i montaż żaluzji okiennych PCV do sali konferencyjnej i aneksu kuchennego”.

Publication date 2017-12-05
End date 2017-12-15 00:00:00
Instytucja Gmina Gryfice
Miejscowość Gryfice
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Meble,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 626320-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 395154401
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowią: zaprojektowanie stołów, wykonanie, dostawa oraz montaż zaprojektowanych i gotowych mebli do sali konferencyjnej, dostawa i montaż żaluzji okiennych zamykanych i otwieranych ręcznie, wraz ze sprawdzeniem ich działania. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia znajduje się w budynkuadministracyjno-biurowym Urzędu Miejskiego w Gryficach przy Pl. Zwycięstwa 37, 72-300 Gryfice.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d4f95bc0-dea9-4e65-bc76-9d3190479ccc
Biuletyn 626320-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Gryfice
Regon 81168438000000
Zamawiajacy adres ulica Plac Zwycięstwa
Zamawiajacy adres numer domu 37
Zamawiajacy miejscowosc Gryfice
Zamawiajacy kod pocztowy 72300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 38 53 200
Zamawiajacy fax 91 38 53 207
Zamawiajacy email szredzinski@urzad.gryfice.eu
Adres strony url www. gryfice.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.gminagryfice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą, kurierem, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Gryficach, Pl. Zwycięstwa 37, 72-300 Gryfice
Nazwa nadana zamowieniu Część 3. zamówienia udzielanego w 4 częściach, podzielona na dwa zadania. Zadanie nr 1 pn. „Dostawa i montaż umeblowania sali konferencyjnej”. Zadanie nr 2 pn. „Dostawa i montaż żaluzji okiennych PCV do sali konferencyjnej i aneksu kuchennego”.
Numer referencyjny WPG.271.16.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia stanowią: zaprojektowanie stołów, wykonanie, dostawa oraz montaż zaprojektowanych i gotowych mebli do sali konferencyjnej, dostawa i montaż żaluzji okiennych zamykanych i otwieranych ręcznie, wraz ze sprawdzeniem ich działania. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia znajduje się w budynkuadministracyjno-biurowym Urzędu Miejskiego w Gryficach przy Pl. Zwycięstwa 37, 72-300 Gryfice.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wypełnione w zakresie wskazanym w punkcie 5 oraz 5a specyfikacji oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, ZAWARTE W DRUKU OFERTA NA ZADANIE NR 1 ORAZ W DRUKU OFERTA NA ZADANIE NR 2. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć dokumenty wymienione w ww. punkcie. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 2. Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA NA ZADANIE NR 1 i/lub wypełniony druk OFERTA NA ZADANIE NR 2, stanowiące załączniki nr 2A i 2B do niniejszej specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień niniejszej umowy w zakresie: 1) terminu realizacji umowy, w przypadku: a) okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy lub podczas jej realizacji; b) siły wyższej, mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy; c) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; d) z obiektywnych przyczyn, wynikających z opóźnień z rozstrzygnięciem przetargu i podpisaniem umowy na dostawę i montaż urządzeń aktywnych sieci, związanych z wykonaniem systemu do zarządzania obradami sesji Rady Miejskiej w Gryficach, w przypadku gdy Wykonawca nie będzie miał możliwości uzyskania w terminie wiążącej go umowy, informacji od podmiotu wykonującego system do zarządzania obradami, o rozmieszczeniu stanowisk systemu w projektowanych stołach i mównicy, a także tras przeprowadzenia okablowania w sposób uniemożliwiający uszkodzenie i pozwalający na bezpieczne i estetyczne zamaskowanie okablowania w meblach. 2) wynagrodzenia, o którym mowa w § 6 ust. 1, w przypadku zmiany stawki podatku VAT.
IV 4 4 data 2017-12-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż umeblowania sali konferencyjnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zaprojektowanie, wykonanie, montaż i dostawa stołu konferencyjnego dużego szt. 1; Zaprojektowanie, wykonanie, montaż i dostawa stołu konferencyjnego małego szt. 1; Krzesło konferencyjne KALA 670H lub wyrób równoważny szt. 49; Zaprojektowanie, wykonanie, montaż i dostawa mównicy konferencyjnej szt. 1; Stół składany szt. 5; Wieszak odzieżowy mobilny szt. 1; Wieszak odzieżowy ścienny szt. 4.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż żaluzji okiennych PCV do sali konferencyjnej i aneksu kuchennego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39515440-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Żaluzje okienne PCV obsługiwane ręcznie, w 8 otworach okiennych o uśrednionych wymiarach w świetle: szerokość x wysokość = 2,31 x 2,03 m kpl. 1.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)