GuidZP400 |
d4f95bc0-dea9-4e65-bc76-9d3190479ccc
|
Biuletyn |
626320-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Gryfice
|
Regon |
81168438000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Zwycięstwa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
37
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gryfice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
72300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
91 38 53 200
|
Zamawiajacy fax |
91 38 53 207
|
Zamawiajacy email |
szredzinski@urzad.gryfice.eu
|
Adres strony url |
www. gryfice.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.gminagryfice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą, kurierem, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Gryficach, Pl. Zwycięstwa 37, 72-300 Gryfice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Część 3. zamówienia udzielanego w 4 częściach, podzielona na dwa zadania. Zadanie nr 1 pn. „Dostawa i montaż umeblowania sali konferencyjnej”. Zadanie nr 2 pn. „Dostawa i montaż żaluzji okiennych PCV do sali konferencyjnej i aneksu kuchennego”.
|
Numer referencyjny |
WPG.271.16.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia stanowią: zaprojektowanie stołów, wykonanie, dostawa oraz montaż zaprojektowanych i gotowych mebli do sali konferencyjnej, dostawa i montaż żaluzji okiennych zamykanych i otwieranych ręcznie, wraz ze sprawdzeniem ich działania. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia znajduje się w budynkuadministracyjno-biurowym Urzędu Miejskiego w Gryficach przy Pl. Zwycięstwa 37, 72-300 Gryfice.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wypełnione w zakresie wskazanym w punkcie 5 oraz 5a specyfikacji oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, ZAWARTE W DRUKU OFERTA NA ZADANIE NR 1
ORAZ W DRUKU OFERTA NA ZADANIE NR 2.
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć dokumenty wymienione w ww. punkcie.
Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie
zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
2. Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie:
1) Wypełniony druk OFERTA NA ZADANIE NR 1 i/lub wypełniony druk OFERTA NA ZADANIE NR 2, stanowiące załączniki nr 2A i 2B do niniejszej specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny
wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę, że są one dostępne w formie
elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów.
2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status
prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień niniejszej umowy w zakresie:
1) terminu realizacji umowy, w przypadku:
a) okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy lub podczas jej realizacji;
b) siły wyższej, mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy;
c) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;
d) z obiektywnych przyczyn, wynikających z opóźnień z rozstrzygnięciem przetargu i podpisaniem umowy na dostawę i montaż urządzeń aktywnych sieci, związanych z wykonaniem systemu do zarządzania obradami sesji Rady Miejskiej w
Gryficach, w przypadku gdy Wykonawca nie będzie miał możliwości uzyskania w terminie wiążącej go umowy, informacji od podmiotu wykonującego system do zarządzania obradami, o rozmieszczeniu stanowisk systemu
w projektowanych stołach i mównicy, a także tras przeprowadzenia okablowania w sposób uniemożliwiający uszkodzenie i pozwalający na bezpieczne i estetyczne zamaskowanie okablowania w meblach.
2) wynagrodzenia, o którym mowa w § 6 ust. 1, w przypadku zmiany stawki podatku VAT.
|
IV 4 4 data |
2017-12-15T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż umeblowania sali konferencyjnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zaprojektowanie, wykonanie, montaż i dostawa stołu konferencyjnego dużego szt. 1;
Zaprojektowanie, wykonanie, montaż i dostawa stołu konferencyjnego małego szt. 1;
Krzesło konferencyjne KALA 670H lub wyrób równoważny szt. 49;
Zaprojektowanie, wykonanie, montaż i dostawa mównicy konferencyjnej szt. 1;
Stół składany szt. 5;
Wieszak odzieżowy mobilny szt. 1;
Wieszak odzieżowy ścienny szt. 4.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż żaluzji okiennych PCV do sali konferencyjnej i aneksu kuchennego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39515440-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Żaluzje okienne PCV obsługiwane ręcznie, w 8 otworach okiennych o uśrednionych wymiarach w świetle: szerokość x wysokość = 2,31 x 2,03 m kpl. 1.
|
| |