Produkty zwierzęce,mieso i produkty mięsne

Publication date 2017-12-05
End date 2017-12-13 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Brzesko
Województwo małopolskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 627307-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów mięsnych w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamówienie obejmuje dostawy produktów mięsnych według zamówień składanych przez Zamawiającego, do magazynu żywności w siedzibie Zamawiającego,
Dostawy odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy na podstawie zamówień składanych telefonicznie w dniu poprzednim.
Dostarczane produkty mięsne muszą być świeże, nie mrożone ( wyjatek poz.47), muszą spełniać wymogi norm sanitarnych ,technologicznych i jakościowych, oraz spełniać warunki wynikające z ustawy z o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2017.r poz.149).
Wszystkie produkty mięsne objęte niniejszym postępowaniem (każda dostawa) powinny być
pakowanie tak aby zabezpieczać produkty mięsne przed uszkodzeniami i zanieczyszczeniami. Zapewniać właściwą jakość zapobiec utracie walorów smakowych i odżywczych produktu mięsnego, podczas całego okresu przydatności do spożycia . Powinny być czyste, bez obcych zapachów, zabrudzeń śladów pleśni. Opakowania powinny być wykonane z materiałów dopuszczonych do kontaktu z żywnością, spełniać wymagania POLSKIEJ NORMY pod względem jakościowym. Nie dopuszcza się opakowań zastępczych
Opakowania powinny posiadać czytelne, trwałe napisy z nazwą producenta, datą produkcji, wagą, datą przydatności do spożycia i nazwą dostarczanego produktu mięsnego,
Produkty mięsne należy dostarczać w pojemnikach posiadających atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak, by dostawy realizowane były zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 13a7295f-fc86-45e0-adb3-5d6d2f97a39c
Biuletyn 627307-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 68
Zamawiajacy miejscowosc Brzesko
Zamawiajacy kod pocztowy 32800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy fax 146 621 155
Zamawiajacy email ZOZ.brzesko@pro.onet.pl.
Adres strony url www.spzoz-brzesko.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spzoz-brzesko.pl ( Zamówienia Publiczne)
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzoz-brzesko.pl (Zamówienia Publiczne)
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą,kurerem lub dostarczyć osobiscie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Brzesku ul.Kosciuszki 68 ,32-800 Brzesko ,Dział Zamówień Publicznycvh pokój 386
Nazwa nadana zamowieniu Produkty zwierzęce,mieso i produkty mięsne
Numer referencyjny DZP271-33/2017
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów mięsnych w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamówienie obejmuje dostawy produktów mięsnych według zamówień składanych przez Zamawiającego, do magazynu żywności w siedzibie Zamawiającego, Dostawy odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy na podstawie zamówień składanych telefonicznie w dniu poprzednim. Dostarczane produkty mięsne muszą być świeże, nie mrożone ( wyjatek poz.47), muszą spełniać wymogi norm sanitarnych ,technologicznych i jakościowych, oraz spełniać warunki wynikające z ustawy z o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2017.r poz.149). Wszystkie produkty mięsne objęte niniejszym postępowaniem (każda dostawa) powinny być pakowanie tak aby zabezpieczać produkty mięsne przed uszkodzeniami i zanieczyszczeniami. Zapewniać właściwą jakość zapobiec utracie walorów smakowych i odżywczych produktu mięsnego, podczas całego okresu przydatności do spożycia . Powinny być czyste, bez obcych zapachów, zabrudzeń śladów pleśni. Opakowania powinny być wykonane z materiałów dopuszczonych do kontaktu z żywnością, spełniać wymagania POLSKIEJ NORMY pod względem jakościowym. Nie dopuszcza się opakowań zastępczych Opakowania powinny posiadać czytelne, trwałe napisy z nazwą producenta, datą produkcji, wagą, datą przydatności do spożycia i nazwą dostarczanego produktu mięsnego, Produkty mięsne należy dostarczać w pojemnikach posiadających atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak, by dostawy realizowane były zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy).
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Warunek ten bedzie spełniony przez Wykonawcę ,który posiada : Aktualną decyzję administracyjną wydaną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Weterynaryjnej o spełnianiu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2017 r. poz. 149), oraz ustawą o produktach pochodzenia zwierzęcego (tj. z dnia 7 listopada 2014 r.( Dz.U. 2014.r poz.1577 z pó.zm.). lub -zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej - zgodnie z art. 61 i art. 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2017 r. poz. 149).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Złożą oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr: 4 do niniejszej SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Złożą oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr: 4 do niniejszej SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) posiadają aktualny wpis do właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt.1 ustawy Pzp. 2) złożą oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr: 3 do niniejszej specyfikacji.
Inne dokumenty niewymienione Jeżeli dostawca lub wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt.6.1.1) i 6.2,1), wykonawca może złożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 2) jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 6.3, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Powyższy dokument obejmuje okres odpowiednio jak w pkt.6.3.1). Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art.24 ust.5 pkt.1 w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2016 r. poz. 1574 z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2171 z późn. zm.); Zamawiający może wykluczyć z postępowania wykonawcę jeżeli zajdą okoliczności wskazane w art.24 ust.5.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy na podstawie art. 144 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp tj. zwiększenia wartości umowy do wartości nie większej niż 10% wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie, poprzez dokupienie asortymentu objętego niniejszą umową. Zmiana umowy nastąpi po zawarciu stosownego aneksu do umowy
IV 4 4 data 2017-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)