Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach (dalej WORD w Katowicach).

Publication date 2017-12-06
End date 2017-12-14 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 626577-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 301976002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji pn.: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. Załącznik ten zawiera wykaz przewidywanego asortymentu artykułów oraz ich przewidywane ilości. Ilości te oraz asortyment mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów oraz ich asortyment będą wynikały z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.

Dostarczone artykuły muszą być nowe, wolne od wad technicznych, dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej, powinny spełniać normy CE, być jednorodne (tzn. przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca będzie dostarczał ten sam produkt – określony w złożonej ofercie), nieużywane.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1bbc05c3-e362-4de7-94a4-09339693e72f
Biuletyn 626577-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
Regon 27374789400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Francuska
Zamawiajacy adres numer domu 78
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40507
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 323 593 002
Zamawiajacy fax 323 593 001
Zamawiajacy email word@word.katowice.pl
Adres strony url www.word.katowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samorządowa wojewódzka osoba prawna.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.word.katowice.pl/przetargi.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.word.katowice.pl/przetargi.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest złożenie dokumentów w formie papierowej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat WORD w Katowicach, ulica Francuska 78, 40-507 Katowice
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach (dalej WORD w Katowicach).
Numer referencyjny NZP/MB/16/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji pn.: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. Załącznik ten zawiera wykaz przewidywanego asortymentu artykułów oraz ich przewidywane ilości. Ilości te oraz asortyment mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów oraz ich asortyment będą wynikały z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Dostarczone artykuły muszą być nowe, wolne od wad technicznych, dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej, powinny spełniać normy CE, być jednorodne (tzn. przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca będzie dostarczał ten sam produkt – określony w złożonej ofercie), nieużywane.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1)Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku odstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2) Wypełnione oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące załącznik nr 3 do specyfikacji.
Inne dokumenty niewymienione Zgodnie z art. 24 ust. 11 Prawa zamówień publicznych, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Prawa zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga złożenia wadium. Wymagania dotyczące wadium. Zamawiający wymaga złożenia wadium: - dla CZĘŚCI 1: 780,00 zł (słownie: siedemset osiemdziesiąt złotych), - dla CZĘŚCI 2: 760,00 zł (słownie: siedemset sześćdziesiąt złotych). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 14 grudnia 2017 r. do godz. 10:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek WORD w Katowicach: ALIOR BANK S.A. nr rachunku: 85 2490 0005 0000 4600 1089 5585 Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie WORD Katowice, ul. Francuska 78, w Sekretariacie w godz. 7:30 – 15:30 od poniedziałku do piątku, a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski.
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sprzęt biurowy.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji pn.: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. Załącznik ten zawiera wykaz przewidywanego asortymentu artykułów oraz ich przewidywane ilości. Ilości te oraz asortyment mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów oraz ich asortyment będą wynikały z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Dostarczone artykuły muszą być nowe, wolne od wad technicznych, dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej, powinny spełniać normy CE, być jednorodne (tzn. przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca będzie dostarczał ten sam produkt – określony w złożonej ofercie), nieużywane.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Papier
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197600-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji pn.: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. Załącznik ten zawiera wykaz przewidywanego asortymentu artykułów oraz ich przewidywane ilości. Ilości te oraz asortyment mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów oraz ich asortyment będą wynikały z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Dostarczone artykuły muszą być nowe, wolne od wad technicznych, dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej, powinny spełniać normy CE, być jednorodne (tzn. przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca będzie dostarczał ten sam produkt – określony w złożonej ofercie), nieużywane.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji pojedynczego zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)