Dostawa artykułów bieżących i pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych w Gminie Kołczygłowy

Publication date 2017-12-06
End date 2017-12-14 00:00:00
Instytucja Gmina Kołczygłowy
Miejscowość Kołczygłowy
Województwo pomorskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 628485-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 301251002, 375241008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zamówienie obejmuje:
a) dostawę, wraz z transportem i wniesieniem do budynków, artykułów bieżących i pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych szkół podstawowych znajdujących się na terenie Gminy Kołczygłowy, powiat bytowski tj. Szkoły Podstawowej w Kołczygłowach oraz Szkoły Podstawowej w Łubnie;
b) oraz jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, także montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia;
c) zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla każdej pracowni w danej szkole – szczegółowe informacje w tym zakresie Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy.
2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość wyposażenia i sprzętu został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowa Specyfikacja Zamówienia – Lista zakupów. Wymienione w powyższym załączniku wyposażenie oraz sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, posiadać karty gwarancyjne jeśli jest wymagana.
3. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze.
4. Zakres dostawy przewidzianej do realizacji w ramach projektu z podziałem na poszczególne placówki, biorące udział w projekcie obejmuje:
a) dostawę wyposażenia do pracowni w Szkole Podstawowej w Łubnie, 77-140 Kołczygłowy, Łubno 22;
b) Dostawę wyposażenia do pracowni w Szkole Podstawowej w Kołczygłowach, 77-140 Kołczygłowy, ul. Szkolna 10;
c) miejscem dostaw są pracownie wymienione powyżej.
5. Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach:
1) Użyteczność dla osób o różnej sprawności;
2) Elastyczność w użytkowaniu;
3) Proste i intuicyjne użytkowanie;
4) Czytelna informacja;
5) Tolerancja na błędy;
6) Wygodne użytkowanie bez wysiłku;
7) Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania;
8) Percepcja równości.

Podział przedmiotu zamówienia na zadania (części zamówienia):
1. Zadanie 1: Pomoce dydaktyczne, drobne artykuły papiernicze (zgodnie z tabelą nr 1 w zał. nr 1 do SIWZ)
2. Zadanie 2: Wkłady barwiące (zgodnie z tabelą nr 2 w zał. nr 1 do SIWZ)
3. Zadanie 3: Gry edukacyjne (zgodnie z tabelą nr 3 w zał. nr 1 do SIWZ)
Okres gwarancji: 12 miesięcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 63ba0e04-0e9e-49e9-a6eb-e4cc3b0b48d1
Biuletyn 628485-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Kołczygłowy
Regon 77097951300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Słupska
Zamawiajacy adres numer domu 56
Zamawiajacy miejscowosc Kołczygłowy
Zamawiajacy kod pocztowy 77140
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 0-59 8213231
Zamawiajacy fax 0-59 8213597
Zamawiajacy email ug@kolczyglowy.pl; gospodarczy@kolczyglowy.pl
Adres strony url bip.kolczyglowy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach programu/projektu: „Akademia Bystrzaków II” nr projektu RPPM.03.02.01-22-0143/15 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi 3 Edukacja, Działania 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałania 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.kolczyglowy.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.kolczyglowy.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ
Komunikacja elektroniczna wymaga Urząd Gminy w Kołczygłowach, ul. Słupska 56, 77-140 Kołczygłowy (sekretariat - pokój nr 8)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów bieżących i pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych w Gminie Kołczygłowy
Numer referencyjny RII.271.10.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Zamówienie obejmuje: a) dostawę, wraz z transportem i wniesieniem do budynków, artykułów bieżących i pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych szkół podstawowych znajdujących się na terenie Gminy Kołczygłowy, powiat bytowski tj. Szkoły Podstawowej w Kołczygłowach oraz Szkoły Podstawowej w Łubnie; b) oraz jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, także montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia; c) zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla każdej pracowni w danej szkole – szczegółowe informacje w tym zakresie Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy. 2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość wyposażenia i sprzętu został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowa Specyfikacja Zamówienia – Lista zakupów. Wymienione w powyższym załączniku wyposażenie oraz sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, posiadać karty gwarancyjne jeśli jest wymagana. 3. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze. 4. Zakres dostawy przewidzianej do realizacji w ramach projektu z podziałem na poszczególne placówki, biorące udział w projekcie obejmuje: a) dostawę wyposażenia do pracowni w Szkole Podstawowej w Łubnie, 77-140 Kołczygłowy, Łubno 22; b) Dostawę wyposażenia do pracowni w Szkole Podstawowej w Kołczygłowach, 77-140 Kołczygłowy, ul. Szkolna 10; c) miejscem dostaw są pracownie wymienione powyżej. 5. Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach: 1) Użyteczność dla osób o różnej sprawności; 2) Elastyczność w użytkowaniu; 3) Proste i intuicyjne użytkowanie; 4) Czytelna informacja; 5) Tolerancja na błędy; 6) Wygodne użytkowanie bez wysiłku; 7) Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania; 8) Percepcja równości. Podział przedmiotu zamówienia na zadania (części zamówienia): 1. Zadanie 1: Pomoce dydaktyczne, drobne artykuły papiernicze (zgodnie z tabelą nr 1 w zał. nr 1 do SIWZ) 2. Zadanie 2: Wkłady barwiące (zgodnie z tabelą nr 2 w zał. nr 1 do SIWZ) 3. Zadanie 3: Gry edukacyjne (zgodnie z tabelą nr 3 w zał. nr 1 do SIWZ) Okres gwarancji: 12 miesięcy.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ (DO OFERTY) b) Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (W TERMINIE TRZECH DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA WWW ZAMAWIAJĄCEGO INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT).
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Pełnomocnictwo lub dokumenty uprawniające do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy dla osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć odpowiednio dokumenty potwierdzające to uprawnienie lub pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej przez notariusza. 3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć , b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; b) wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, c) Zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany stawek podatku od towaru i usług (VAT), Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny oferty brutto; 3. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli: a) zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a. zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści b. zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie c. zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy d. polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż określonych w umowie lub Ustawie.
IV 4 4 data 2017-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 5 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pomoce dydaktyczne, drobne artykuły papiernicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje: a) dostawę, wraz z transportem i wniesieniem do budynków, sprzętu dydaktycznego oraz artykułów bieżących (zgodnie z tabelą nr 1 w zał. nr 1 do SIWZ) do pracowni przedmiotowych szkół podstawowych znajdujących się na terenie Gminy Kołczygłowy, powiat bytowski tj. Szkoły Podstawowej w Kołczygłowach oraz Szkoły Podstawowej w Łubnie.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wkłady barwiące
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje: a) dostawę, wraz z transportem i wniesieniem do budynków, sprzętu dydaktycznego (zgodnie z tabelą nr 2 w zał. nr 1 do SIWZ) do pracowni przedmiotowych szkół podstawowych znajdujących się na terenie Gminy Kołczygłowy, powiat bytowski tj. Szkoły Podstawowej w Kołczygłowach oraz Szkoły Podstawowej w Łubnie.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Gry edukacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37524100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje: a) dostawę, wraz z transportem i wniesieniem do budynków, sprzętu dydaktycznego (zgodnie z tabelą nr 3 w zał. nr 1 do SIWZ) do pracowni przedmiotowych szkół podstawowych znajdujących się na terenie Gminy Kołczygłowy, powiat bytowski tj. Szkoły Podstawowej w Kołczygłowach oraz Szkoły Podstawowej w Łubnie.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)