| GuidZP400 |
e3b98b53-f2a4-42ab-8d6a-ce0536db8a36
|
| Biuletyn |
624885-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego Biuro Logistyki
|
| Regon |
015179728
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Rakowiecka
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
2A
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-993
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
225856525,
|
| Zamawiajacy fax |
225856565
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@abw.gov.pl,
|
| Adres strony url |
http://bip.abw.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.abw.gov.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.abw.gov.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Samochodowa 5, 02-652 Warszawa
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa kartonu i papieru: offsetowego, offsetowego kolorowego, do druku cyfrowego
|
| Numer referencyjny |
18/ZP/2017
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawa kartonu i papieru: offsetowego, offsetowego kolorowego, do druku cyfrowego (21 pozycji): Część I - karton (7 pozycji); Część II - papier offsetowy (5 pozycji); Część III - papier offsetowy kolorowy (2 pozycje); Część IV - papier do druku cyfrowego (7 pozycji) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30100000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
500604,89
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Okres w dniach |
30
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, oferującego asortyment równoważny do wskazanego z nazwy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, do złożenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie (nie krótszym niż 5 dni), aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 uPzp - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Działając w oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1 uPzp, Zamawiający określa następujące okoliczności umożliwiające wprowadzenie zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: wystąpienie zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na przedmiot i warunki realizacji umowy oraz zmian w sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy lub Zamawiającego, skutkujących niemożnością lub znacznym utrudnieniem w realizacji przedmiotu umowy; wystąpienie siły wyższej, która uniemożliwi lub opóźni wykonane części lub całości zobowiązań umownych; zmiany stawki podatku od towarów i usług. 2. Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty mogą nastąpić również w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 uPzp.
|
| IV 4 4 data |
2017-12-18T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30 od ostatecznego terminu składania ofert
|
| IV 6 6 |
Oferty zostaną otwarte w dniu 18.12.2017 r. o godzinie 12:00 w Wydziale Zamówień Publicznych Biura Logistyki ABW w Warszawie przy ulicy Samochodowej 5 (sala konferencyjna). W celu uczestniczenia w otwarciu ofert należy zgłosić się co najmniej 15 minut przed wyznaczonym terminem otwarcia ofert na Biurze Przepustek z dokumentem tożsamości.
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Karton
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30100000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kartonu - 7 pozycji - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Papier offsetowy
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30100000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru offsetowego - 5 pozycji - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Papier offsetowy kolorowy
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30100000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru offsetowego kolorowego - 2 pozycje - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Papier do druku cyfrowego
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30100000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do druku cyfrowego - 7 pozycji - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| | |