Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Przedszkola Publicznego nr 9 w Czeladzi w okresie od 02. 01. 2018 r. do 31. 12 .2018 r.

Publication date 2017-12-06
End date 2017-12-14 00:00:00
Instytucja Przedszkole Publiczne Nr 9 w Czeladzi
Miejscowość Czeladź
Województwo śląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 628203-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 158000006, 151000009, 155000003, 153000001, 158100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest - Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Przedszkola Publicznego nr 9 w okresie od 02. 01. 2018 r. do 31. 12 .2018 r.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, co do rodzaju i ilości zamawianych produktów spożywczych przedstawiony jest w załączniku nr 1 (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) załączonych do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia .
3.3. Oferowane produkty żywnościowe muszą spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno- epidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności zapewniający jego bezpieczne spożycie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a535719e-7cb3-4c29-ab2b-89d111ddd7ca
Biuletyn 628203-N-2017
Zamawiajacy nazwa Przedszkole Publiczne Nr 9 w Czeladzi
Regon 27150762500000
Zamawiajacy adres ulica ul. 35-lecia
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Czeladź
Zamawiajacy kod pocztowy 41250
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 0-32 265 30 04, 265 30 05
Zamawiajacy fax 0-32 265 30 04
Zamawiajacy email pp9@pp9czeladz.pl
Adres strony url http://pp9.czeladz.pl/zamowienia_publiczne/powyzej30
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://pp9.czeladz.pl/zamowienia_publiczne/powyzej30
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://pp9.czeladz.pl/zamowienia_publiczne/powyzej30
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta może być dostarczona osobiście przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego lub przesłana pocztą na adres Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 41-250 Czeladź, ul. Niepodległości 8
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Przedszkola Publicznego nr 9 w Czeladzi w okresie od 02. 01. 2018 r. do 31. 12 .2018 r.
Numer referencyjny ZP/67/D/PP9/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiotem zamówienia jest - Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Przedszkola Publicznego nr 9 w okresie od 02. 01. 2018 r. do 31. 12 .2018 r. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, co do rodzaju i ilości zamawianych produktów spożywczych przedstawiony jest w załączniku nr 1 (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) załączonych do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia . 3.3. Oferowane produkty żywnościowe muszą spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno- epidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności zapewniający jego bezpieczne spożycie.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował lub realizuje dostawę lub dostawy (umowy) polegające na sukcesywnej dostawie artykułów żywnościowych na łączną kwotę brutto co najmniej 5 000,00 zł (Dokument na potwierdzenie spełnienia w/w warunku wskazany jest w punkcie 6.3 punkt 1a) SIWZ)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu W związku z warunkami udziału określonymi w punkcie 5.3 SIWZ wykonawca przedstawi: - wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 do SIWZ oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – Oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (Potwierdzenie spełnienia warunków w zakresie - Zdolność techniczna lub zawodowa. Aktualne na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów )
Inne dokumenty niewymienione 6.1.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (art. 22a ust. 2) 6.1.4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: a). Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (art. 23 ust 2) b). podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 6.1.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w punkcie 6.1.1 (Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu) oraz 6.1.2 (Oświadczenie Wykonawcy dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6.1.6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w punkcie 6.1.1 oraz 6.1.2.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 16.4. Działając zgodnie z Art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w stosunku do oferty w przypadkach: a). wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, b). jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa z zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. c). zmiany podwykonawcy lub części wykonywanego przez niego zakresu przedmiotu umowy, bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy, za pisemną zgoda zamawiającego pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotychczasowy podwykonawca. 16.5. Zmian umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp. nie stanowią: a) zmiany wskazanych w umowie osób odpowiedzialnych za realizację umowy; b) zmiany danych teleadresowych Stron; c) zmiany danych rejestrowych Stron. 16.6 Zmiana umowy wymaga porozumienia Stron oraz zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. Warunki te nie dotyczą zmian, o których mowa powyżej (punkt 16.5) które dla swojej skuteczności i ważności wymagają powiadomienia drugiej Strony na piśmie.
IV 4 4 data 2017-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta winna być sporządzona czytelnie w języku polskim,
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie A- Art. spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest - Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Przedszkola Publicznego nr 9 w okresie od 02. 01. 2018 r. do 31. 12 .2018 r. –zadanie A- art. Spożywcze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, co do rodzaju i ilości zamawianych produktów spożywczych przedstawiony jest w załączniku nr 1 (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) załączonych do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia .
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie B – „ Mięso, wędliny”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest - Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Przedszkola Publicznego nr 9 w okresie od 02. 01. 2018 r. do 31. 12 .2018 r. – Zadanie B – „ Mięso, wędliny” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, co do rodzaju i ilości zamawianych produktów spożywczych przedstawiony jest w załączniku nr 1 (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) załączonych do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia .
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie C –– Nabiał i ryby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest - Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Przedszkola Publicznego nr 9 w okresie od 02. 01. 2018 r. do 31. 12 .2018 r. – Zadanie C –– Nabiał i ryby” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, co do rodzaju i ilości zamawianych produktów spożywczych przedstawiony jest w załączniku nr 1 (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) załączonych do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia .
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie D –– Warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest - Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Przedszkola Publicznego nr 9 w okresie od 02. 01. 2018 r. do 31. 12 .2018 r. – Zadanie D –– warzywa i owoce Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, co do rodzaju i ilości zamawianych produktów spożywczych przedstawiony jest w załączniku nr 1 (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) załączonych do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia .
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie E –– Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest - Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Przedszkola Publicznego nr 9 w okresie od 02. 01. 2018 r. do 31. 12 .2018 r. – Zadanie E –– pieczywo Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, co do rodzaju i ilości zamawianych produktów spożywczych przedstawiony jest w załączniku nr 1 (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) załączonych do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia .
  

Criterion

Kryteria Czas reakcji na zamówienie (dot. szczególnych przypadków) składane przez Zamawiającego w dniu w którym chce otrzymać zamówienie ( dot. asortymentu nie zamawianego zgodnie z terminami wskazanymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia)
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Cena ofertowa
Znaczenie 90,00
  
Kryteria Czas reakcji na zgłoszenie i wymiana wadliwego towaru/ dowóz brakującego (zamawianego wcześniej) nie dostarczonego towaru
Znaczenie 5,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)