Dostawa wraz z montażem mebli kuchennych do pomieszczenia socjalnego znajdującego się w budynku „B” należącego do Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu przy ul. Targowej 19, 83-422 Nowy Barkoczyn

Publication date 2017-12-06
End date 2017-12-14 00:00:00
Instytucja Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Lubaniu
Miejscowość Nowy Barkoczyn
Województwo pomorskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 628159-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli kuchennych do pomieszczenia socjalnego znajdującego się w budynku „B” należącego do Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu przy ul. Targowej 19, 83-422 Nowy Barkoczyn.
II. Faktura vat dostarczona do siedziby zamawiającego do dnia 29.12.2017 roku.
III. Komplet szafek kuchennych składa się z następujących elementów:
a) Szafka dolna-30/82 P
b) Szafka dolna narożna wewnetrzny-100/82 L
c) Szafka Dolna pod zlew-80/82 L/P
d) Szafka dolna z szufladami -60/82 3s
e) Szafka dolna-80/82 L/P
f) Szafka górna-30/72 P
g) Szafka górna-40/72 L
h) Szafka górna witryna (dwie płaskie szybki)-60/72 L/P
i) Szafka górna witryna (dwie płaskie szybki)-40/72 L
j) Szafka górna witryna (dwie płaskie szybki)-80/72 L/P
k) Blat beton jasny: 280cm , 70cm
l) Stół rozkładany (kolor biały) 150 x 80 ( wkł. 40 cm ). Blat stołu pokryty białą lacobelą pozwalający stawiać gorące potrawy bezpośrednio na blat stołu.
m) krzesła drewniane (kolor biały, tapicerka szara) – 6 sztuk
IV. Meble winny być wykonane z płyty laminowanej o grubości 16mm- korpus, natomiast fronty wykonane są z płyty MDF pokrywane folią PVC (kolor biały połysk)
V. Szuflady metalowe typu np. metabox z domykie
VI. Zawiasy np. GTV PRESIGE z cichym domykiem

Dodatkowe informacje

GuidZP400 efae1fca-b23d-47bf-872a-62b3ed9f4665
Biuletyn 628159-N-2017
Zamawiajacy nazwa Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Lubaniu
Regon 300318600000
Zamawiajacy adres ulica Lubań, ul. Tadeusza Maderskiego
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Barkoczyn
Zamawiajacy kod pocztowy 83-422
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 326 39 24
Zamawiajacy fax 58 309 09 45
Zamawiajacy email m.miler@podr.pl, s.kurczewska@podr.pl
Adres strony url www.podr.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamawiajacy powierzyl nie
Przeprowadza wspolnie podmiot list nie
Postepowanie wspolne tresc nie
Rodzaj zamawiajacego 10
Dostep dokumentow zamowienia www.podr.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.podr.pl
Dostep do dokumentow ograniczony nie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbywa się w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Lubaniu, Lubań, ul. Tadeusza Maderskiego 3, 83-422 Nowy Barkoczyn, sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga nie
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wraz z montażem mebli kuchennych do pomieszczenia socjalnego znajdującego się w budynku „B” należącego do Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu przy ul. Targowej 19, 83-422 Nowy Barkoczyn
Numer referencyjny PODR/DG/35/XII/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli kuchennych do pomieszczenia socjalnego znajdującego się w budynku „B” należącego do Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu przy ul. Targowej 19, 83-422 Nowy Barkoczyn. II. Faktura vat dostarczona do siedziby zamawiającego do dnia 29.12.2017 roku. III. Komplet szafek kuchennych składa się z następujących elementów: a) Szafka dolna-30/82 P b) Szafka dolna narożna wewnetrzny-100/82 L c) Szafka Dolna pod zlew-80/82 L/P d) Szafka dolna z szufladami -60/82 3s e) Szafka dolna-80/82 L/P f) Szafka górna-30/72 P g) Szafka górna-40/72 L h) Szafka górna witryna (dwie płaskie szybki)-60/72 L/P i) Szafka górna witryna (dwie płaskie szybki)-40/72 L j) Szafka górna witryna (dwie płaskie szybki)-80/72 L/P k) Blat beton jasny: 280cm , 70cm l) Stół rozkładany (kolor biały) 150 x 80 ( wkł. 40 cm ). Blat stołu pokryty białą lacobelą pozwalający stawiać gorące potrawy bezpośrednio na blat stołu. m) krzesła drewniane (kolor biały, tapicerka szara) – 6 sztuk IV. Meble winny być wykonane z płyty laminowanej o grubości 16mm- korpus, natomiast fronty wykonane są z płyty MDF pokrywane folią PVC (kolor biały połysk) V. Szuflady metalowe typu np. metabox z domykie VI. Zawiasy np. GTV PRESIGE z cichym domykiem
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu dołączone do oferty.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu dołączone do oferty.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw mebli kuchennych polegających na dostawie i montażu mebli kuchennych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Zakresie warunkow udzialu nie
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony formularz OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3 do SIWZ, 4) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), 5) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – zgodnie ze wzorem załącznik nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z treścią art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie zawartej z Wykonawcą. 2. Zmiany w umowie, na skutek wystąpienia poniższych okoliczności mogą dotyczyć następujących elementów umowy: a. termin wykonania zamówienia: • wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego, • ustalenie innych warunków płatności. b. terminy płatności i wysokość wynagrodzenia: • zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, c. zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, terminy płatności i wysokość wynagrodzenia: • zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 3. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)