„Pracownie zawodowe na poziomie – trafiona inwestycja Powiatu Lipnowskiego – DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO PRACOWNI JĘZYKOWYCH”

Publication date 2017-12-07
End date 2017-12-15 00:00:00
Instytucja Powiat Lipnowski
Miejscowość Lipno
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629604-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 300000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

„Pracownie zawodowe na poziomie – trafiona inwestycja Powiatu Lipnowskiego – DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO PRACOWNI JĘZYKOWYCH”
Projekt realizowany w ramach projektu pod nazwą: „Pracownie zawodowe na poziomie – trafiona inwestycja Powiatu Lipnowskiego” nr RPKP.06.03.02-04-0005/16 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach:
Osi priorytetowej: 6. Solidne społeczeństwo i konkurencyjne kadry.
Działania: 6.3 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną.
Podziałania: 6.3.2: Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.”
3.1. Przedmiot Zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa montaż i instalacja elementów wyposażenia do pracowni językowych, których specyfikacja techniczna oraz miejsce dostawy znajduje się w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
UWAGA! Przedmiot zamówienia obejmuje również proces wdrożenia, przeszkolenia przez Wykonawcę, w miejscu realizacji zadania, osób wskazanych przez Zamawiającego, które będą pracowały w przywołanych pracowniach językowych.
Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1-3 (nie punktowany) to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu.
W celu usprawnienia postępowania Zamawiający informuje, że nie nabyto jeszcze mebli do ww. pracowni. Zostaną one zakupione w odrębnym postępowaniu jednak ich specyfikację techniczną można znaleźć w załączniku nr 8 i wg niej można przyjąć stosowny sposób rozciągnięcia okablowania i instalacji urządzeń.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części:
CZĘŚĆ I - ZST W LIPNIE - PRACOWNIA JĘZYKA ANGIELSKIEGO - ZAŁĄCZNIK NR 1
CZĘŚĆ II - ZS W DOBRZYNIU NAD WISŁĄ - PRACOWNIA JEZYKA ANGIELSKIEGO - ZAŁĄCZNIK NR 2
CZĘŚĆ III - ZS W SKĘPEM - PRACOWNIA JĘZYKA ANGIELSKIEGO - ZAŁĄCZNIK NR 3

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1d7775be-0674-4871-9252-ac7a7eed2dc2
Biuletyn 629604-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiat Lipnowski
Regon 91086972000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sierakowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 10 B
Zamawiajacy miejscowosc Lipno
Zamawiajacy kod pocztowy 87-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 542 872 039
Zamawiajacy fax 542 872 039
Zamawiajacy email starostwo@lipnowski.powiat.pl
Adres strony url http://bip.lipnowski.powiat.pl/
Adres strony internetowej http://bip.lipnowski.powiat.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pod nazwą: „Pracownie zawodowe na poziomie – trafiona inwestycja powiatu lipnowskiego” NR RPKP.06.03.02-04-0005/16 WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH: OŚ PRIORYTETOWEJ 6.SOLIDARNE SPOŁECZEŃSTWO I KONKURENCYJNE KADRY Działania: 6.3 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną Podziałania: 6.3.2 inwestycję w infrastrukturę kształcenia zawodowego regionalnego programu operacyjnego województwa kujawsko-pomorskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.lipnowski.powiat.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.lipnowski.powiat.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Przesyłanie ofert w formie pisemnej w języku polskim
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Lipnie; Sierakowskiego 10B, 87-600 Lipno - sekretariat Urzędu.
Nazwa nadana zamowieniu „Pracownie zawodowe na poziomie – trafiona inwestycja Powiatu Lipnowskiego – DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO PRACOWNI JĘZYKOWYCH”
Numer referencyjny Or.272.18.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3 z 3
Okreslenie przedmiotu „Pracownie zawodowe na poziomie – trafiona inwestycja Powiatu Lipnowskiego – DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO PRACOWNI JĘZYKOWYCH” Projekt realizowany w ramach projektu pod nazwą: „Pracownie zawodowe na poziomie – trafiona inwestycja Powiatu Lipnowskiego” nr RPKP.06.03.02-04-0005/16 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Osi priorytetowej: 6. Solidne społeczeństwo i konkurencyjne kadry. Działania: 6.3 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną. Podziałania: 6.3.2: Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.” 3.1. Przedmiot Zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa montaż i instalacja elementów wyposażenia do pracowni językowych, których specyfikacja techniczna oraz miejsce dostawy znajduje się w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). UWAGA! Przedmiot zamówienia obejmuje również proces wdrożenia, przeszkolenia przez Wykonawcę, w miejscu realizacji zadania, osób wskazanych przez Zamawiającego, które będą pracowały w przywołanych pracowniach językowych. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1-3 (nie punktowany) to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu. W celu usprawnienia postępowania Zamawiający informuje, że nie nabyto jeszcze mebli do ww. pracowni. Zostaną one zakupione w odrębnym postępowaniu jednak ich specyfikację techniczną można znaleźć w załączniku nr 8 i wg niej można przyjąć stosowny sposób rozciągnięcia okablowania i instalacji urządzeń. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części: CZĘŚĆ I - ZST W LIPNIE - PRACOWNIA JĘZYKA ANGIELSKIEGO - ZAŁĄCZNIK NR 1 CZĘŚĆ II - ZS W DOBRZYNIU NAD WISŁĄ - PRACOWNIA JEZYKA ANGIELSKIEGO - ZAŁĄCZNIK NR 2 CZĘŚĆ III - ZS W SKĘPEM - PRACOWNIA JĘZYKA ANGIELSKIEGO - ZAŁĄCZNIK NR 3
Cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 35733,33
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2018-02-28T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Realizacja zadania najpóźniej do dnia 28..02.2018 roku
Okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda od wykonawcy: Oświadczenia wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 4.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda od wykonawcy: Oświadczenia wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 4.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda od wykonawcy: Oświadczenia wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 4.
Czy wadium 1
Wadium Wymagania dotyczące wadium. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: CZĘŚĆ I - ZST W LIPNIE - PRACOWNIA JĘZYKA ANGIELSKIEGO - 300,00 (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100); CZĘŚĆ II - ZS W DOBRZYNIU NAD WISŁĄ - PRACOWNIA JĘZYKA ANGIELSKIEGO - 300,00 (słownie: trzysta złotych 00/100); CZĘŚĆ III - ZS W SKĘPEM - PRACOWNIA JĘZYKA ANGIELSKIEGO - 300,00 (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100); Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego, które znajduje się w Banku Spółdzielczym w Lipnie: Nr rachunku: 39 9542 0008 2012 0021 0513 0005, wpisując w tytuł przelewu nazwę zadania oraz część na jakie jest wnoszone W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie: w Starostwie Powiatowym w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B , 87-600 Lipno w sekretariacie (II piętro nr 28), a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty.
Warunki zamkniecia aukcji NIE DOPUSZCZA SIĘ AUKCJI ELEKTRONICZNEJ
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą nastąpić za zgodą stron z zachowaniem formy pisemnej w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty. Zmiana może dotyczyć sytuacji, gdy model towaru określony w ofercie, a następnie w umowie, przestał być produkowany i jest niedostępny, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem. W takiej sytuacji Wykonawca może zaproponować inny model towaru, który musi spełniać warunki określone w SIWZ, za cenę określoną w ofercie i umowie. 4. W sprawach nie uregulowanych umową mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, Kodeksu cywilnego oraz inne przepisy właściwe ze względu na przedmiot umowy. 5. W przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, którym Wykonawca nie mógł zapobiec mimo zachowania należytej staranności, termin dostawy może ulec przedłużeniu, o ile Zamawiający wyrazi na to zgodę w formie przewidzianej w ust. 1) wyznaczając dodatkowy termin dostawy. Wyznaczenie dodatkowego terminu nie może w żadnym przypadku spowodować podwyższenia ceny określonej w § 7 ust. 1).
IV 4 4 data 2017-12-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ I - ZST W LIPNIE - PRACOWNIA JĘZYKA ANGIELSKIEGO - ZAŁĄCZNIK NR 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 12325,20
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-02-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 3.1. Przedmiot Zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa montaż i instalacja elementów wyposażenia do pracowni językowych, których specyfikacja techniczna oraz miejsce dostawy znajduje się w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). UWAGA! Przedmiot zamówienia obejmuje również proces wdrożenia, przeszkolenia przez Wykonawcę, w miejscu realizacji zadania, osób wskazanych przez Zamawiającego, które będą pracowały w przywołanych pracowniach językowych. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1-3 (nie punktowany) to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu. W celu usprawnienia postępowania Zamawiający informuje, że nie nabyto jeszcze mebli do ww. pracowni. Zostaną one zakupione w odrębnym postępowaniu jednak ich specyfikację techniczną można znaleźć w załączniku nr 8 i wg niej można przyjąć stosowny sposób rozciągnięcia okablowania i instalacji urządzeń.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ III - ZS W SKĘPEM - PRACOWNIA JĘZYKA ANGIELSKIEGO - ZAŁĄCZNIK NR 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 12325,20
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-02-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 3.1. Przedmiot Zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa montaż i instalacja elementów wyposażenia do pracowni językowych, których specyfikacja techniczna oraz miejsce dostawy znajduje się w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). UWAGA! Przedmiot zamówienia obejmuje również proces wdrożenia, przeszkolenia przez Wykonawcę, w miejscu realizacji zadania, osób wskazanych przez Zamawiającego, które będą pracowały w przywołanych pracowniach językowych. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1-3 (nie punktowany) to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu. W celu usprawnienia postępowania Zamawiający informuje, że nie nabyto jeszcze mebli do ww. pracowni. Zostaną one zakupione w odrębnym postępowaniu jednak ich specyfikację techniczną można znaleźć w załączniku nr 8 i wg niej można przyjąć stosowny sposób rozciągnięcia okablowania i instalacji urządzeń.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ II - ZS W DOBRZYNIU NAD WISŁĄ - PRACOWNIA JEZYKA ANGIELSKIEGO - ZAŁĄCZNIK NR 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 11082,93
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-02-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiot Zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa montaż i instalacja elementów wyposażenia do pracowni językowych, których specyfikacja techniczna oraz miejsce dostawy znajduje się w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). UWAGA! Przedmiot zamówienia obejmuje również proces wdrożenia, przeszkolenia przez Wykonawcę, w miejscu realizacji zadania, osób wskazanych przez Zamawiającego, które będą pracowały w przywołanych pracowniach językowych. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1-3 (nie punktowany) to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu. W celu usprawnienia postępowania Zamawiający informuje, że nie nabyto jeszcze mebli do ww. pracowni. Zostaną one zakupione w odrębnym postępowaniu jednak ich specyfikację techniczną można znaleźć w załączniku nr 8 i wg niej można przyjąć stosowny sposób rozciągnięcia okablowania i instalacji urządzeń.
  

Criterion

Kryteria cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria dodatkowy okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)