dostawa fartuchów chirurgicznych oraz wyrobów medycznych używanych na salach operacyjnych

Publication date 2017-12-07
End date 2017-12-15 00:00:00
Instytucja Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Części lamp i opraw oświetleniowych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 628875-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331690002, 315327001, 331990001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa fartuchów chirurgicznych oraz wyrobów medycznych używanych na salach operacyjnych (m.in. fartuchy chirurgiczne, folia operacyjna, osłona na aparaturę medyczną, końcówki do noża harmonicznego, itp). Całkowita wielkość zamówienia wynosi 814 100,00 PLN.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f74ca6ce-4feb-49ca-b976-634513e82256
Biuletyn 628875-N-2017
Zamawiajacy nazwa Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II
Regon 29007300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Prądnicka
Zamawiajacy adres numer domu 80
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31202
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126 142 551
Zamawiajacy fax 126 142 551
Zamawiajacy email przetargi@szpitaljp2.krakow.pl
Adres strony url www.szpitaljp2.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitaljp2.krakow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitaljp2.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemny. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Prądnickiej 80 w Krakowie na dzienniku podawczym w Budynku Administracyjnym (Pawilon A-V)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II ul. Prądnickiej 80, 31-202 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu dostawa fartuchów chirurgicznych oraz wyrobów medycznych używanych na salach operacyjnych
Numer referencyjny DZ.271.121.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu dostawa fartuchów chirurgicznych oraz wyrobów medycznych używanych na salach operacyjnych (m.in. fartuchy chirurgiczne, folia operacyjna, osłona na aparaturę medyczną, końcówki do noża harmonicznego, itp). Całkowita wielkość zamówienia wynosi 814 100,00 PLN.
Cpv glowny przedmiot 33169000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 814100,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: 1. certyfikat CE lub deklaracja zgodności lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych dla zaoferowanych wyrobów medycznych – dotyczy wszystkich pakietów; 2. karta techniczna producenta lub dokument autoryzowanego dystrybutora potwierdzający parametry zaoferowanej folii chirurgicznej w pakiecie 2 zgodnie z zapisami załącznika nr 4 siwz; 3. karta techniczna producenta potwierdzająca parametry zaoferowanej osłony w pakiecie 2 zgodnie z zapisami załącznika nr 4 siwz; 4. karta techniczna producenta potwierdzająca parametry zaoferowanego fartucha w pakiecie 3 zgodnie z zapisami załącznika nr 4 siwz; 5. karta techniczna producenta potwierdzająca parametry zaoferowanego fartucha w pakiecie 4 zgodnie z zapisami załącznika nr 4 siwz; 6. próbki zaoferowanych wyrobów w pakietach 2,3,4 - zgodnie z zapisami załącznika nr 5 siwz.
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia pełnomocnictwa do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa, w szczególności gdy:- w przypadku wstrzymania lub zaprzestania produkcji wyrobów wskazanych przez Wykonawcę w ofercie i w umowie Zamawiający dopuszcza wyrób równoważny odpowiadający opisowi umieszczonemu w SIWZ przy zachowaniu cen jednostkowych. Powyższe propozycje Wykonawcy wymagają wcześniejszej pisemnej akceptacji Zamawiającego.
IV 4 4 data 2017-12-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33169000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 273100,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Końcówka jednorazowego użytku do noża harmonicznego w formie uchwytu pistoletowego - 40 sztuk; Końcówka jednorazowego użytku do noża harmonicznego w formie uchwytu nożycowego - 30 sztuk; Końcówka jednorazowego użytku do technologii bipolarnej - 50 sztuk; Końcówka jednorazowego użytku do cięcia i koagulacji tkanek - 4 sztuk; Końcówka jednorazowego użytku do technologii bipolarnej z dwoma przyciskami aktywującymi - 50 sztuk.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31532700-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 213000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Folia operacyjna rozmiar A - 500 sztuk; Folia operacyjna rozmiar B - 2 000 sztuk; Osłona na aparaturę medyczną - 20 000 sztuk; Okulary ochronne - 100 sztuk.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 231000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Fartuch chirurgiczny do zabiegów kardiochirurgicznych jednorazowego użytku pakowany próżniowo - 22 000 sztuk.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 97000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Fartuch chirurgiczny do zabiegów kardiochirurgicznych jednorazowego użytku - 10 000 sztuk.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria jakość
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)