Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z realizacją talonów na zakup artykułów żywnościowych oraz rożnych produktów chemicznych w placówkach handlowych zlokalizowanych na terenie miasta Krasnystaw. Talony będą realizowane przez podopiecznych MOPS, którym w drodze decyzji administracji przyznano niepieniężną formę pomocy w postaci talonów. Talon będzie drukiem opracowanym i wydanym na specjalnym blankiecie przez Zamawiającego. Każdy talon pojedynczy będzie zawierał kwotę, numer, datę wystawienia, pieczęć firmową Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie, podpis osoby wystawiającej oraz adres miejsce realizacji talonu. Nie dopuszczamy możliwości wystawiania własnych talonów przez Wykonawcę. W okresie obowiązywania umowy przewiduje się wydanie talonów w ilości ok. 10.000 sztuk o nominale 10 zł brutto. Talony winny być realizowane w placówkach handlowych na terenie miasta Krasnystaw. Wykaz placówek wraz z adresami winien być załączony do oferty - Załącznik nr 5 do SIWZ.Wykonawca usługi musi zapewnić szeroki asortyment produktów między innymi: artykuły spożywcze, nabiał, pieczywo, mięso i jego przetwory (nie mrożone), ryby i przetwory rybne (nie mrożone), wędliny, warzywa, owoce, produkty chemiczne, itp., Talony nie mogą być wymieniane na pieniądze, nie wolno będzie Wykonawcy usługi wydawać reszty w pieniądzach, Niedopuszczalne jest wydawanie za talony używek, np.: alkoholu w tym piwa, papierosów. Do 5-go dnia każdego miesiąca Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu miesięczne rozliczenie zrealizowanych talonów w formie faktury, rachunku lub noty księgowej za poprzedni miesiąc kalendarzowy. Wymagane będzie załączenie zrealizowanych talonów wraz z potwierdzeniem ich realizacji. Zapłata za zrealizowane talony nastąpi przelewem w terminie 7 dni od daty otrzymania faktury, rachunku lub noty księgowej przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia lub zmniejszenia zamówienia, w zależności od potrzeb związanych ze zmianą ilości osób objętych pomocą. Wskazane wielkości mają charakter orientacyjny, nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do dokonania zakupów w podanej ilości i w żadnym razie nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. |
GuidZP400 |
1c9a72eb-6e61-4fb3-bdfb-21a196bd1b50
|
Biuletyn |
629446-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krasnymstawie
|
Regon |
268139800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Krasnystaw
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
22-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
82 5762324, 5762281, 5766900
|
Zamawiajacy fax |
82 576 23 24
|
Zamawiajacy email |
mopskrasnystaw@wp.pl
|
Adres strony url |
http://www.mops.krasnystaw.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Pomoc Spoecyna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Realizacja talonów wydawanych dla osób i rodzin korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie.
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z realizacją talonów na zakup artykułów żywnościowych oraz rożnych produktów chemicznych w placówkach handlowych zlokalizowanych na terenie miasta Krasnystaw. Talony będą realizowane przez podopiecznych MOPS, którym w drodze decyzji administracji przyznano niepieniężną formę pomocy w postaci talonów. Talon będzie drukiem opracowanym i wydanym na specjalnym blankiecie przez Zamawiającego. Każdy talon pojedynczy będzie zawierał kwotę, numer, datę wystawienia, pieczęć firmową Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie, podpis osoby wystawiającej oraz adres miejsce realizacji talonu. Nie dopuszczamy możliwości wystawiania własnych talonów przez Wykonawcę. W okresie obowiązywania umowy przewiduje się wydanie talonów w ilości ok. 10.000 sztuk o nominale 10 zł brutto. Talony winny być realizowane w placówkach handlowych na terenie miasta Krasnystaw. Wykaz placówek wraz z adresami winien być załączony do oferty - Załącznik nr 5 do SIWZ.Wykonawca usługi musi zapewnić szeroki asortyment produktów między innymi: artykuły spożywcze, nabiał, pieczywo, mięso i jego przetwory (nie mrożone), ryby i przetwory rybne (nie mrożone), wędliny, warzywa, owoce, produkty chemiczne, itp., Talony nie mogą być wymieniane na pieniądze, nie wolno będzie Wykonawcy usługi wydawać reszty w pieniądzach, Niedopuszczalne jest wydawanie za talony używek, np.: alkoholu w tym piwa, papierosów. Do 5-go dnia każdego miesiąca Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu miesięczne rozliczenie zrealizowanych talonów w formie faktury, rachunku lub noty księgowej za poprzedni miesiąc kalendarzowy. Wymagane będzie załączenie zrealizowanych talonów wraz z potwierdzeniem ich realizacji. Zapłata za zrealizowane talony nastąpi przelewem w terminie 7 dni od daty otrzymania faktury, rachunku lub noty księgowej przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia lub zmniejszenia zamówienia, w zależności od potrzeb związanych ze zmianą ilości osób objętych pomocą. Wskazane wielkości mają charakter orientacyjny, nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do dokonania zakupów w podanej ilości i w żadnym razie nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany formularz ofert zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2 W przypadku, gdy wykonawcę reperezentuje pełnomocnik - oryginał pełnomocnictwa lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez notariusza; 3. Informacja o grupie kapitałowej - Załącznik nr 5 do SIWZ; 4 Wykaz placówek handlowych realizujących talony na artykuły spożywcze na terenie miasta Krasnystaw - Załącznik nr 6 do SIWZ; 5 Podpisany wzór Umowy - Załącznik nr 7 do SIWZ
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku, gdy nastapi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności takich zmian.
|
IV 4 4 data |
2017-12-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|