Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, opatrunków specjalistycznych i materiałów szewnych - ZP40/PN/2017

Publication date 2017-12-07
End date 2017-12-15 00:00:00
Instytucja Szpital Miejski w Miastku Sp. z.o.o.
Miejscowość Miastko
Województwo pomorskie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629425-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331400003, 331400000, 331411207
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku, opatrunków specjalistycznych i materiałów szewnych w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz asortymentowo - ilościowy.
2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w Formularzu asortymentowo-ilościowym, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem.
3. Zamawiający wymaga użyczenia na czas trwania umowy sprzętu opisanego w Formularzu asortymentowo – ilościowym – dotyczy części nr 5 i 6. Warunki użyczenia określa wzór umowy użyczenia – Załącznik nr 4 do IDW
4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, jako wyrób medyczny (dotyczy tylko wyrobów medycznych

Dodatkowe informacje

GuidZP400 03ccae42-9ebe-4489-b11e-d5c7ce3cfdc9
Biuletyn 629425-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Miejski w Miastku Sp. z.o.o.
Regon 22200769700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybickiego
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Miastko
Zamawiajacy kod pocztowy 77200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 598 570 902
Zamawiajacy fax 598 570 901
Zamawiajacy email zamowienia@szpitalmiastko.pl
Adres strony url www.szpitalmiastko.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalmiastko.pl/bip
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Miejski w Miastku Sp. z o.o. ul. Wybickiego 30, 77-200 Miastko, sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, opatrunków specjalistycznych i materiałów szewnych - ZP40/PN/2017
Numer referencyjny ZP40/PN/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku, opatrunków specjalistycznych i materiałów szewnych w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz asortymentowo - ilościowy. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w Formularzu asortymentowo-ilościowym, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. 3. Zamawiający wymaga użyczenia na czas trwania umowy sprzętu opisanego w Formularzu asortymentowo – ilościowym – dotyczy części nr 5 i 6. Warunki użyczenia określa wzór umowy użyczenia – Załącznik nr 4 do IDW 4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, jako wyrób medyczny (dotyczy tylko wyrobów medycznych
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) karty katalogowe / foldery ze zdjęciem (rysunkiem) oferowanych produktów wraz z nazwą producenta i numerami katalogowymi z dokładnym opisem w języku polskim z zaznaczeniem, której pozycji i części zamówienia dotyczą – Zamawiający dopuszcza by karty katalogowe, opisy były na płycie CD.
Inne dokumenty niewymienione 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 7.5.2)a) IDW składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7. Dokumenty, o których mowa w punkcie 7.6. IDW powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 7.6. IDW, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis punktu 7.7. IDW stosuje się. 9. W zakresie nie uregulowanym specyfikacją, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe a) karty katalogowe / foldery ze zdjęciem (rysunkiem) oferowanych produktów wraz z nazwą producenta i numerami katalogowymi z dokładnym opisem w języku polskim z zaznaczeniem, której pozycji i części zamówienia dotyczą – Zamawiający dopuszcza by karty katalogowe, opisy były na płycie CD
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 3. Zamawiający, w terminie realizacji zamówienia w szczególnie uzasadnionych przypadkach, dopuszcza wprowadzenie zmiany w postanowieniach zawartej umowy w następujących sytuacjach: 1) Wykonawca zaproponuje wykonanie umowy na warunkach bardziej korzystnych niż zaproponował to w ofercie: W takim przypadku Zamawiajacy uprawniony jest do zmiany umowy w zakresie zapropowanym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego. Zmiany umowy nie mogą dotyczyć zobowiązań Wykonawcy i parametrów oferowanych zawartych w ofercie, chyba, że zobowiazania te lub parametry oferowane w ocenie Zamawiajacego są wyższe (lepsze) od oferowanych przez Wykonawcę w ofercie, a cena oferty nie ulegnie zmianie. 2) Cena jednostkowa ulegnie zmianie na skutek zmiany stawek podatkowych dla przedmiotu zamówienia, w takim przypadku zmianie ulega cena jednostkowa brutto, przy zachowaniu ceny jednostkowej netto. Powyższe nie jest zmianą umowną i nie wymaga od Stron konieczności składania dodatkowych oświadczeń. 3) W trakcie trwania umowy Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu rabat na zasadach uzgodnionych przez Strony. Powyższe nie jest zmianą umowną i nie wymaga od Stron konieczności składania dodatkowych oświadczeń. 4. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku braku wykorzystania ilościowego przedmiotu umowy do czasu jej wykorzystania jednak nie dłużej niż na 12 miesięcy. Przedłużenie okresu obowiązywania umowy nastąpi w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony
IV 4 4 data 2017-12-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku, opatrunków specjalistycznych i materiałów szewnych w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz asortymentowo - ilościowy. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w Formularzu asortymentowo-ilościowym, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. 3. Zamawiający wymaga użyczenia na czas trwania umowy sprzętu opisanego w Formularzu asortymentowo – ilościowym – dotyczy części nr 5 i 6. Warunki użyczenia określa wzór umowy użyczenia – Załącznik nr 4 do IDW 4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, jako wyrób medyczny (dotyczy tylko wyrobów medycznych)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku, opatrunków specjalistycznych i materiałów szewnych w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz asortymentowo - ilościowy. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w Formularzu asortymentowo-ilościowym, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. 3. Zamawiający wymaga użyczenia na czas trwania umowy sprzętu opisanego w Formularzu asortymentowo – ilościowym – dotyczy części nr 5 i 6. Warunki użyczenia określa wzór umowy użyczenia – Załącznik nr 4 do IDW 4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, jako wyrób medyczny (dotyczy tylko wyrobów medycznych)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku, opatrunków specjalistycznych i materiałów szewnych w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz asortymentowo - ilościowy. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w Formularzu asortymentowo-ilościowym, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. 3. Zamawiający wymaga użyczenia na czas trwania umowy sprzętu opisanego w Formularzu asortymentowo – ilościowym – dotyczy części nr 5 i 6. Warunki użyczenia określa wzór umowy użyczenia – Załącznik nr 4 do IDW 4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, jako wyrób medyczny (dotyczy tylko wyrobów medycznych)
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku, opatrunków specjalistycznych i materiałów szewnych w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz asortymentowo - ilościowy. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w Formularzu asortymentowo-ilościowym, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. 3. Zamawiający wymaga użyczenia na czas trwania umowy sprzętu opisanego w Formularzu asortymentowo – ilościowym – dotyczy części nr 5 i 6. Warunki użyczenia określa wzór umowy użyczenia – Załącznik nr 4 do IDW 4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, jako wyrób medyczny (dotyczy tylko wyrobów medycznych)
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku, opatrunków specjalistycznych i materiałów szewnych w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz asortymentowo - ilościowy. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w Formularzu asortymentowo-ilościowym, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. 3. Zamawiający wymaga użyczenia na czas trwania umowy sprzętu opisanego w Formularzu asortymentowo – ilościowym – dotyczy części nr 5 i 6. Warunki użyczenia określa wzór umowy użyczenia – Załącznik nr 4 do IDW 4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, jako wyrób medyczny (dotyczy tylko wyrobów medycznych)
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141120-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku, opatrunków specjalistycznych i materiałów szewnych w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz asortymentowo - ilościowy. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w Formularzu asortymentowo-ilościowym, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. 3. Zamawiający wymaga użyczenia na czas trwania umowy sprzętu opisanego w Formularzu asortymentowo – ilościowym – dotyczy części nr 5 i 6. Warunki użyczenia określa wzór umowy użyczenia – Załącznik nr 4 do IDW 4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, jako wyrób medyczny (dotyczy tylko wyrobów medycznych)
  

Criterion

Kryteria najniższa cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)