Usługa asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem – System OTAGO

Publication date 2017-12-07
End date 2017-12-15 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Grudziądz
Miejscowość Grudziądz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 628648-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 722670004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenia usługi asysty technicznej i konserwacji Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem – OTAGO, eksploatowanego w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu, w skład którego wchodzą baza danych i oprogramowanie.

Usługą objęte są następujące podsystemy:
1) FKJB – Obsługa Finansowo-Księgowa Jednostki Budżetowej,
2) FKORG – Obsługa Finansowo- Księgowa Organu,
3) GRU – Obsługa Generalnego Rejestru Umów,
4) KASA – Obsługa Kasy Gotówkowej,
5) PLBUD – Obsługa planowania budżetu oraz plan budżetu,
6) ST – Środki Trwałe,
7) WYBUD – Obsługa wydatków budżetowych,
8) WPBUD – Obsługa wpływów budżetowych,
9) NWPOJ – Naliczanie i windykacja podatku od środków transportu,
10) PNIER – Naliczanie podatku od nieruchomości,
11) WNIER – Windykacja podatku od nieruchomości,
12) OPGRU – Naliczanie opłat za wieczyste użytkowanie gruntu,
13) WOGRU – Windykacja opłat za wieczyste użytkowanie gruntu,
14) SOE – Obsługa egzekucji komorniczych,
15) KSON – Kompleksowy System Obsługi Nieczystości,
16) KAKSON – Księgowość Analityczna Kompleksowy System Obsługi Nieczystości,
17) e-Urząd – Elektroniczny Urząd,
18) EOD – Elektroniczny Obieg Dokumentów,
19) IWM – Obsługa Płatności Masowych,
20) ADMIN – Administrowanie Systemu OTAGO,
21) VAT – VAT Centralny (Eportal),
22) JPK – Jednolity Plik Kontrolny,
oraz opcje programów:
1) Opcja programu PLBUD – plik wymiany danych z jednostkami podległymi UM,
2) Opcja programu ELUD – ELUDSRPKlient pobieranie subskrypcji z SRP.

Oprogramowanie i baza danych pracują pod systemem Windows. Wersja bazy Oracle Database Standard Edition One ver. 10.2.03. Oprogramowanie zostało stworzone dla środowiska Oracle Forms 6i oraz jako aplikacje webowe Jboss.

Zakres usługi asysty technicznej i konserwacji systemu OTAGO:

1) świadczenie pomocy telefonicznej w rozwiązywaniu bieżących problemów z eksploatacją Systemu w godz. 8.00 – 16.00 i doradztwo w sprawie używania systemu;
2) usuwanie błędów w działaniu aplikacji, ujawnionych podczas jej eksploatacji, skutkujących błędnymi wynikami lub działaniem niezgodnym z dokumentacją;
3) aktualizacje systemu zapewniające zgodność z wymaganiami zmieniających się przepisów i regulacji prawnych w ustalonym umową zakresie funkcjonalnym;
4) dostarczanie kolejnych wydań programów i związanych z nimi zmian w dokumentacji użytkowej i administratora;
5) pomoc i doradztwo w administrowaniu programami.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d715ebf9-af73-4d78-a13c-e3eb290726b1
Biuletyn 628648-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Grudziądz
Regon 87111883300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ratuszowa
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Grudziądz
Zamawiajacy kod pocztowy 86300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 564 510 233
Zamawiajacy fax 564 510 233
Zamawiajacy email bzp@um.grudziadz.pl
Adres strony url www.bip.grudziadz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.grudziadz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.grudziadz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Grudziądzu, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, pokój nr 335.
Nazwa nadana zamowieniu Usługa asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem – System OTAGO
Numer referencyjny IF.271.10.2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest świadczenia usługi asysty technicznej i konserwacji Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem – OTAGO, eksploatowanego w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu, w skład którego wchodzą baza danych i oprogramowanie. Usługą objęte są następujące podsystemy: 1) FKJB – Obsługa Finansowo-Księgowa Jednostki Budżetowej, 2) FKORG – Obsługa Finansowo- Księgowa Organu, 3) GRU – Obsługa Generalnego Rejestru Umów, 4) KASA – Obsługa Kasy Gotówkowej, 5) PLBUD – Obsługa planowania budżetu oraz plan budżetu, 6) ST – Środki Trwałe, 7) WYBUD – Obsługa wydatków budżetowych, 8) WPBUD – Obsługa wpływów budżetowych, 9) NWPOJ – Naliczanie i windykacja podatku od środków transportu, 10) PNIER – Naliczanie podatku od nieruchomości, 11) WNIER – Windykacja podatku od nieruchomości, 12) OPGRU – Naliczanie opłat za wieczyste użytkowanie gruntu, 13) WOGRU – Windykacja opłat za wieczyste użytkowanie gruntu, 14) SOE – Obsługa egzekucji komorniczych, 15) KSON – Kompleksowy System Obsługi Nieczystości, 16) KAKSON – Księgowość Analityczna Kompleksowy System Obsługi Nieczystości, 17) e-Urząd – Elektroniczny Urząd, 18) EOD – Elektroniczny Obieg Dokumentów, 19) IWM – Obsługa Płatności Masowych, 20) ADMIN – Administrowanie Systemu OTAGO, 21) VAT – VAT Centralny (Eportal), 22) JPK – Jednolity Plik Kontrolny, oraz opcje programów: 1) Opcja programu PLBUD – plik wymiany danych z jednostkami podległymi UM, 2) Opcja programu ELUD – ELUDSRPKlient pobieranie subskrypcji z SRP. Oprogramowanie i baza danych pracują pod systemem Windows. Wersja bazy Oracle Database Standard Edition One ver. 10.2.03. Oprogramowanie zostało stworzone dla środowiska Oracle Forms 6i oraz jako aplikacje webowe Jboss. Zakres usługi asysty technicznej i konserwacji systemu OTAGO: 1) świadczenie pomocy telefonicznej w rozwiązywaniu bieżących problemów z eksploatacją Systemu w godz. 8.00 – 16.00 i doradztwo w sprawie używania systemu; 2) usuwanie błędów w działaniu aplikacji, ujawnionych podczas jej eksploatacji, skutkujących błędnymi wynikami lub działaniem niezgodnym z dokumentacją; 3) aktualizacje systemu zapewniające zgodność z wymaganiami zmieniających się przepisów i regulacji prawnych w ustalonym umową zakresie funkcjonalnym; 4) dostarczanie kolejnych wydań programów i związanych z nimi zmian w dokumentacji użytkowej i administratora; 5) pomoc i doradztwo w administrowaniu programami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72267000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
IV 4 4 data 2017-12-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas usuwania błędu krytycznego
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)