Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby badań - 2 moduły

Publication date 2017-12-07
End date 2017-12-15 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 626807-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa notebooków na potrzeby badań w dwóch modułach (gdzie za moduł rozumie się część). Tym samym Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z poniższym wykazem:
Moduł I - notebook - 1 sztuka
Moduł II - notebook - 1 sztuka
2. Szczegółowe opisy przedmiotów zamówienia znajdują się w Formularzach nr 3A, 4A SIWZ zawierających parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianego sprzętu oraz w Formularzach nr 3, 4 SIWZ stanowiących kalkulację ceny ofertowej dla poszczególnych modułów, jak również w Formularzu nr 5 SIWZ stanowiącym wzór umowy dla modułu I i II.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 693a41c9-1f3d-4224-806d-a7fdfb1a2bd5
Biuletyn 626807-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Regon 154800000
Zamawiajacy adres ulica ul. 1 Maja
Zamawiajacy adres numer domu 50
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40287
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 2577000 w. 7108, 2577108
Zamawiajacy fax 32 257 74 99,2577108
Zamawiajacy email bzp@ue.katowice.pl
Adres strony url www.ue.katowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ue.katowice.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bzp.ue.katowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty nalezy składać do Biura Zamówień Publicznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 40-068 Katowice; ul. Koszarowa 6, budynek N, segment C, pokój nr 01/47
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby badań - 2 moduły
Numer referencyjny BZP 023/06021/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa notebooków na potrzeby badań w dwóch modułach (gdzie za moduł rozumie się część). Tym samym Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z poniższym wykazem: Moduł I - notebook - 1 sztuka Moduł II - notebook - 1 sztuka 2. Szczegółowe opisy przedmiotów zamówienia znajdują się w Formularzach nr 3A, 4A SIWZ zawierających parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianego sprzętu oraz w Formularzach nr 3, 4 SIWZ stanowiących kalkulację ceny ofertowej dla poszczególnych modułów, jak również w Formularzu nr 5 SIWZ stanowiącym wzór umowy dla modułu I i II.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow 1. Termin realizacji zamówienia: do 14 dni od daty podpisania umowy - dotyczy wszystkich modułów. Zamawiający zastosował jako jedno z kryteriów oceny ofert – termin dostawy, wobec tego dopuszcza się możliwość skrócenia terminu dostawy zamawianego sprzętu (do 7 dni) zgodnie z dokonanym przez Wykonawcę wyborem – patrz Druk oferty (Formularz nr 1 SIWZ). 2. Termin płatności wynosił będzie 21 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu faktury VAT lub faktury korygującej VAT. Warunkiem wystawienia faktury jest podpisanie protokołu odbioru przez Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu komputerowego posiadającego określoną w SIWZ, co najmniej minimalną, co do długości i rodzaju gwarancję producenta. Zważywszy na fakt, iż Zamawiający zastosował jako jedno z kryteriów oceny ofert – okres gwarancji producenta, dopuszcza się możliwość zwiększenia okresu gwarancji zgodnie z dokonanym przez Wykonawcę wyborem – patrz Druk oferty (Formularz nr 1 SIWZ). 4. Wykaz dokumentów składanych wraz z ofertą znajduje się w pkt 11.16 SIWZ
Okreslenie warunkow Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. a) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców, wymienione dokumenty muszą być złożone przez każdego z Wykonawców oddzielnie). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1.a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w § 5 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia; składa dokument, o którym mowa w §7 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia, w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. a) opisów technicznych, potwierdzających, że oferowane urządzenia zawierają co najmniej wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne wskazane w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA , w zakresie w jakim Wykonawca składa ofertę, (tj. Modułu I - Formularz nr 3A SIWZ, i/lub Modułu II - Formularz nr 4A SIWZ) w postaci np.: kart charakterystyki, kart produktu, opisów lub innych podobnych materiałów, których autentyczność musi zostać przez Wykonawcę potwierdzona.
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo, (które należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii), jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, możliwość zmiany postanowień zawartych w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, tylko w przypadku zaprzestania produkcji sprzętu, który był oferowany w ofercie. W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, Wykonawca może zaoferować inny sprzęt w ramach dostawy pod warunkiem, iż: - parametry tego sprzętu nie są gorsze od parametrów sprzętu oferowanego w ofercie i opisanego w SIWZ, - przedstawi odpowiedni dokument producenta sprzętu potwierdzający, że zaprzestano produkcji sprzętu oferowanego w ofercie. Skutkiem zmian będzie zawarcie stosownego aneksu do umowy. Termin dostawy oraz cena nie mogą ulec zmianie.
IV 4 4 data 2017-12-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Moduł I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia wynosi do 14 dni od daty podpisania umowy. Jednakże Zamawiający zastosował jako jedno z kryteriów oceny ofert – termin dostawy, wobec tego dopuszcza się możliwość skrócenia terminu dostawy zamawianego sprzętu zgodnie z dokonanym przez Wykonawcę wyborem – patrz Druk oferty (Formularz nr 1 SIWZ).
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa notebooka na potrzeby badań - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu nr 3A SIWZ zawierającym parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianego sprzętu oraz w Formularzu nr 3 SIWZ stanowiącym kalkulację ceny ofertowej, jak również w Formularzu nr 5 SIWZ stanowiącym wzór umowy dla modułu I.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Moduł II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia wynosi do 14 dni od daty podpisania umowy. Jednakże Zamawiający zastosował jako jedno z kryteriów oceny ofert – termin dostawy, wobec tego dopuszcza się możliwość skrócenia terminu dostawy zamawianego sprzętu zgodnie z dokonanym przez Wykonawcę wyborem – patrz Druk oferty (Formularz nr 1 SIWZ).
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa notebooka na potrzeby badań - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu nr 4A SIWZ zawierającym parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianego sprzętu oraz w Formularzu nr 4 SIWZ stanowiącym kalkulację ceny ofertowej, jak również w Formularzu nr 5 SIWZ stanowiącym wzór umowy dla modułu II.
  

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji producenta
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)