Dostawa sprzetu gastronomicznego wraz z rozładunkiem do AMW REWITA Sp.z o.o.Oddział Rewita Międzyzdroje

Publication date 2017-12-07
End date 2017-12-15 00:00:00
Instytucja AMW REWITA Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Przemysłowy sprzęt kuchenny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629188-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 393140006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu gastronomicznego wraz z rozładunkiem do Oddziału Rewita Międzyzdroje, ul. Promenada Gwiazd 3,72-500 Międzyzdroje.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d41a5903-4838-4354-9273-0b042640df57
Biuletyn 629188-N-2017
Zamawiajacy nazwa AMW REWITA Sp. z o.o.
Regon 142990254
Zamawiajacy adres ulica ul. św. J. Odrowąża
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03-310
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 2709550
Zamawiajacy fax 22 2702143
Zamawiajacy email zp@rewita.pl
Adres strony url www.rewita.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.rewita.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.rewita.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzetu gastronomicznego wraz z rozładunkiem do AMW REWITA Sp.z o.o.Oddział Rewita Międzyzdroje
Numer referencyjny RWT/OMDZ/272-PZP/02/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu gastronomicznego wraz z rozładunkiem do Oddziału Rewita Międzyzdroje, ul. Promenada Gwiazd 3,72-500 Międzyzdroje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39314000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu warunków.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu warunków.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu warunków.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; c) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Umowy w przypadku: a) zmian wynikających z siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; b) zmiany przepisów, na podstawie których ustala się stawkę podatku VAT; c) zmiany podwykonawcy z powodu ogłoszenia upadłości podwykonawcy, zakończenia współpracy Wykonawcy z podwykonawcą lub innych okoliczności uniemożliwiających dalszą współpracę z dotychczasowym podwykonawcą.
IV 4 4 data 2017-12-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 90,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)